+1quote:
Maar, leuk oog! Heb je er daar ook twee van?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Maar, leuk oog! Heb je er daar ook twee van?![]()
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ziet er wel schattig uit heur!
Dat bevestig ik bij deze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoor.
Stiekem toch welquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoor.
quote:
Bij voorbaat weet ik al dat ze jou nooit kan overtreffen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat bevestig ik bij deze.
In wiens ogen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorbaat weet ik al dat ze jou nooit kan overtreffen...
Niet door die van JD gok ik.quote:
Die lui van onder de rivieren staan dan ook niet bekend om hun reële inschattingsvermogen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet door die van JD gok ik.
Hm. Verklaar u nader?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Die lui van onder de rivieren staan dan ook niet bekend om hun reële inschattingsvermogen!
Kun je daar zelf geen reële inschatting van maken?quote:
Nah, never mind.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Kun je daar zelf geen reële inschatting van maken?![]()
Deedtie stom?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kompjoeter.
Heel goed... Zulke opmerkingen moet je niet serieus op in gaan...quote:
Jah. Kei.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
Deedtie stom?
Er is leven!quote:
Er is altijd hoop. Niet altijd voor de juiste persoon, toegegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed... Zulke opmerkingen moet je niet serieus op in gaan...
Er is hoop!
Zuur....quote:
Gelukkig hoef ik er nog maar drie!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Zuur....
Die 4 is me eigenlijk ook veel te veel.... Ben redelijk moe en dat terwijl ik vanavond nog volgas los moet![]()
Kuuk is ongeveeer net zo groot als ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...
Als we naast elkaar zitten, zie je bijna geen verschil toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kuuk is ongeveeer net zo groot als ik
Haiquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ook jou verdenk ik ervan dat je het lengteverschil je niet laat tegenhouden waar dat noodzakelijk blijktquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jou verdenk ik ervan dat je het lengteverschil je niet laat tegenhouden waar dat noodzakelijk blijkt.
Dus je komt later even langs bij Havanas om een cocktail te drinkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoiveel p[lezier in Utrecht. Ik moet werken en het is de NIEUW-avond dus allerlei activiteiten dus zal wel superdruk worden
waar is t?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus je komt later even langs bij Havanas om een cocktail te drinken?
Het is de enige plaats waar ik ooit alcoholvrije Blue Curacao heb gezien. En laat ik nou gedacht hebben dat dronken worden nog het enige nut was wat dat bocht ooit ging hebben...quote:
Havana zonder s merk ikquote:
Zijstraatje van de Oudegracht vlak voorbij Selexyz.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zegt me nog weinig want googlen lukte mezelf ook
Dan lukt het je ook vast om een routeplanner te bekijken en te kijken waar het isquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zegt me nog weinig want googlen lukte mezelf ook
Selexyz Utrecht!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zijstraatje van de Oudegracht vlak voorbij Selexyz.
Bij de onderwijswinkel Hmm niet daarquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een echte kenner... Zelf kom ik niet veel in Utrecht maar het zal ongetwijfeld kloppen. Ben met mensen die de weg daar goed weten... dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ken er maar één. Vlakbij de Dom geloof ik...quote:
"we"quote:
Nou... daar zit die tent niet denk ik...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken er maar één. Vlakbij de Dom geloof ik...
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
Vlakbij de winkel van sinkel begreep ik... Daar dat straatje in
Leuke tent ook wel... Regelmatig toffe feestjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om 's ochtends op een zo goed als leeg strand te kunnen hardlopen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...
*kusjekroel*quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef ijsprinses het volgende:
hallo!![]()
Kwam even koekeloeren. Zo naar de osteopaat![]()
Dingen met scheve nekwervels na mn hersenschudding in april. Pff
(Hoop dat het niet te veel pijn gaat doen... eerste behandeling.. vind mezelf wel een beetje zielig)![]()
Zeker...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef Q. het volgende:
Toch leuk, af en toe tot wat nieuwe inzichten komen.
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...
Succes iig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef ijsprinses het volgende:
hallo!![]()
Kwam even koekeloeren. Zo naar de osteopaat![]()
Dingen met scheve nekwervels na mn hersenschudding in april. Pff
(Hoop dat het niet te veel pijn gaat doen... eerste behandeling.. vind mezelf wel een beetje zielig)![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
*kusjekroel*
Succes... het zal vast meevallen![]()
Helaas woon ik er relatief ver vandaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.
Bye byequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef ijsprinses het volgende:
*ijsprinses gaat nu met staart tussen de benen op weg naar de osteopaat*
tot later!![]()
Yup, volgende week goede hardloopschoenen kopen. Ga ik je, hemelsbreed gezien, vergezellen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.
Ja, zodat je vlak achter de Dom langsloopt. Die hoge toren waar je niet omheenkan, zeg maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
Vlakbij de winkel van sinkel begreep ik... Daar dat straatje in
Dan kunnen we nog eens een wedstrijd organiseren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, volgende week goede hardloopschoenen kopen. Ga ik je, hemelsbreed gezien, vergezellen!
Oh, ik wilde het verder niet weten hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals dat je TOCH nog via via via via op internet kan.
Toch welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zodat je vlak achter de Dom langsloopt. Die hoge toren waar je niet omheenkan, zeg maar.
Al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!
Het biedt meer voordelen dan nadelen. En ik richt mij op de voordelen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
Dat wordt nog wat, Airwin
Spierpijn enzo
Wat voor reclame hing er ?quote:
Tenzij je er echt niet meer omheen komt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef jackson het volgende:
Ach, die zie je snachts (na 10 bier) nauwelijk
Die verleden tijd gebruikte ik ook niet voor niets...quote:
true maar dat ding heeft er echt kort gehangenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die verleden tijd gebruikte ik ook niet voor niets...
Welke voordelen heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het biedt meer voordelen dan nadelen. En ik richt mij op de voordelen!
O, dat is die poster waar de CU grote bezwaren tegen had.quote:
Dan loop je er tegenaan en zeg je... "wat een hoge muur"quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij je er echt niet meer omheen komt natuurlijk.
Prettig inderdaadquote:
waar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
Hooi MM!
Ik was zowaar even gespreksonderwerp daarstraks, zag ik?
Het is komkommertijd hier, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
Hooi MM!
Ik was zowaar even gespreksonderwerp daarstraks, zag ik?
Tijd om naar huis te gaan is het.... Maar dat gaat even niet op hierquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd hier, dan krijg je dat.
Verbeteren van de conditie. Wat kilootjes eraf. Meer beweging. Etc...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke voordelen heb je in gedachte?![]()
Ik ben al een uur thuis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan is het.... Maar dat gaat even niet op hier
Over een half uur vertrekken we.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuuk was je nou al bij neuroloog geweest
Stuk voor stuk nobele doelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verbeteren van de conditie. Wat kilootjes eraf. Meer beweging. Etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |