Daar hadden ze die leuke reclame hangen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
Vlakbij de winkel van sinkel begreep ik... Daar dat straatje in
Leuke tent ook wel... Regelmatig toffe feestjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om 's ochtends op een zo goed als leeg strand te kunnen hardlopen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...
*kusjekroel*quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef ijsprinses het volgende:
hallo!![]()
Kwam even koekeloeren. Zo naar de osteopaat![]()
Dingen met scheve nekwervels na mn hersenschudding in april. Pff
(Hoop dat het niet te veel pijn gaat doen... eerste behandeling.. vind mezelf wel een beetje zielig)![]()
Zeker...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef Q. het volgende:
Toch leuk, af en toe tot wat nieuwe inzichten komen.
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...
Succes iig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef ijsprinses het volgende:
hallo!![]()
Kwam even koekeloeren. Zo naar de osteopaat![]()
Dingen met scheve nekwervels na mn hersenschudding in april. Pff
(Hoop dat het niet te veel pijn gaat doen... eerste behandeling.. vind mezelf wel een beetje zielig)![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
*kusjekroel*
Succes... het zal vast meevallen![]()
Helaas woon ik er relatief ver vandaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.
Bye byequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef ijsprinses het volgende:
*ijsprinses gaat nu met staart tussen de benen op weg naar de osteopaat*
tot later!![]()
Yup, volgende week goede hardloopschoenen kopen. Ga ik je, hemelsbreed gezien, vergezellen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.
Ja, zodat je vlak achter de Dom langsloopt. Die hoge toren waar je niet omheenkan, zeg maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
Vlakbij de winkel van sinkel begreep ik... Daar dat straatje in
Dan kunnen we nog eens een wedstrijd organiseren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, volgende week goede hardloopschoenen kopen. Ga ik je, hemelsbreed gezien, vergezellen!
Oh, ik wilde het verder niet weten hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals dat je TOCH nog via via via via op internet kan.
Toch welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zodat je vlak achter de Dom langsloopt. Die hoge toren waar je niet omheenkan, zeg maar.
Al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!
Het biedt meer voordelen dan nadelen. En ik richt mij op de voordelen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
Dat wordt nog wat, Airwin
Spierpijn enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |