Zuur....quote:
Gelukkig hoef ik er nog maar drie!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Zuur....
Die 4 is me eigenlijk ook veel te veel.... Ben redelijk moe en dat terwijl ik vanavond nog volgas los moet![]()
Kuuk is ongeveeer net zo groot als ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...
Als we naast elkaar zitten, zie je bijna geen verschil toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kuuk is ongeveeer net zo groot als ik
Haiquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ook jou verdenk ik ervan dat je het lengteverschil je niet laat tegenhouden waar dat noodzakelijk blijktquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jou verdenk ik ervan dat je het lengteverschil je niet laat tegenhouden waar dat noodzakelijk blijkt.
Dus je komt later even langs bij Havanas om een cocktail te drinkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoiveel p[lezier in Utrecht. Ik moet werken en het is de NIEUW-avond dus allerlei activiteiten dus zal wel superdruk worden
waar is t?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus je komt later even langs bij Havanas om een cocktail te drinken?
Het is de enige plaats waar ik ooit alcoholvrije Blue Curacao heb gezien. En laat ik nou gedacht hebben dat dronken worden nog het enige nut was wat dat bocht ooit ging hebben...quote:
Havana zonder s merk ikquote:
Zijstraatje van de Oudegracht vlak voorbij Selexyz.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zegt me nog weinig want googlen lukte mezelf ook
Dan lukt het je ook vast om een routeplanner te bekijken en te kijken waar het isquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zegt me nog weinig want googlen lukte mezelf ook
Selexyz Utrecht!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zijstraatje van de Oudegracht vlak voorbij Selexyz.
Bij de onderwijswinkel Hmm niet daarquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een echte kenner... Zelf kom ik niet veel in Utrecht maar het zal ongetwijfeld kloppen. Ben met mensen die de weg daar goed weten... dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ken er maar één. Vlakbij de Dom geloof ik...quote:
"we"quote:
Nou... daar zit die tent niet denk ik...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken er maar één. Vlakbij de Dom geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |