Tenzij je er echt niet meer omheen komt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef jackson het volgende:
Ach, die zie je snachts (na 10 bier) nauwelijk
Die verleden tijd gebruikte ik ook niet voor niets...quote:
true maar dat ding heeft er echt kort gehangenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die verleden tijd gebruikte ik ook niet voor niets...
Welke voordelen heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het biedt meer voordelen dan nadelen. En ik richt mij op de voordelen!
O, dat is die poster waar de CU grote bezwaren tegen had.quote:
Dan loop je er tegenaan en zeg je... "wat een hoge muur"quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij je er echt niet meer omheen komt natuurlijk.
Prettig inderdaadquote:
waar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
Hooi MM!
Ik was zowaar even gespreksonderwerp daarstraks, zag ik?
Het is komkommertijd hier, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
Hooi MM!
Ik was zowaar even gespreksonderwerp daarstraks, zag ik?
Tijd om naar huis te gaan is het.... Maar dat gaat even niet op hierquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd hier, dan krijg je dat.
Verbeteren van de conditie. Wat kilootjes eraf. Meer beweging. Etc...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke voordelen heb je in gedachte?![]()
Ik ben al een uur thuis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan is het.... Maar dat gaat even niet op hier
Over een half uur vertrekken we.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuuk was je nou al bij neuroloog geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |