quote:
Wat is er nieuw?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
pssst Q. Kom je ook naar de nieuw-avond van IKEA?
Assortimentquote:
Euhmm... Care?quote:
Oh, er zijn kinde:ren. Dan blijf ik thuis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kinderen worden geschminkt,
ja maar die worden gedumpt bij het schminkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, er zijn kinde:ren. Dan blijf ik thuis.
Verstandig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, er zijn kinde:ren. Dan blijf ik thuis.
Nieuw assortiment....quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gratis vreten en drinken enzo
Als je er moet werken lijkt het me een ander verhaalquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik moet werkenkan wel mooi mn cadeautje ophalen
Ik kom wel een keer op een dag dat er geen kinderen zijn. En voorlopig heb ik toch niets nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar die worden gedumpt bij het schminken
Ai, dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zuur zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
dus je komt nooit meer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op een dag dat er geen kinderen zijn. En voorlopig heb ik toch niets nodig.
Nja, dat het een hersenschudding is/was wist ik al. Alleen die naslepende hoofdpijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef jackson het volgende:
Ai, dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zuur zeg![]()
Ik had het meer over het slapen en de alcohol eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja, dat het een hersenschudding is/was wist ik al. Alleen die naslepende hoofdpijn. Maar goed, het ging al wel beter hoor. Maar ik moet terug in werkuren en rustiger opbouwen. Niet vrolijk iedere week een extra uur, maar eerder iedere drie weken een extra uur.
Ohquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:47 schreef jackson het volgende:
Ik had het meer over het slapen en de alcohol eigenlijk![]()
Je lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
Had ook iets met alcohol te maken of niet ?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Dickies het volgende:
Wat is dat voor hersenschudding dan? De paar die ik heb gehad moesten ze me alleen steeds wakker maken, wat ook wel hatelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |