Geen last van gehad bij S2, prima ondertitelde DVD, lekker op de bank gekeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, downloaden duurt lang, ik kijk niet graag urenlang vanaf m'n bureaustoel, de helft van die downloads heeft gare ondertitels of andere problemen, nee dank u.
Geeft niks..... Same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Bah, totaal géén inspiratie.
Een weekend TT is weer zo afgezaagd.quote:
Mee eens... alhoewel ik wel zin heb in weekendquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een weekend TT is weer zo afgezaagd.
quote:
Check. Alhoewel er ook weer echte prut-dvd's tussen zitten (degene die 'custom made' zijn)quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef jackson het volgende:
Grote onzin over dat download verhaal.... Keurig de DVD's van internet halen. Dat het lang duurt is in mijn geval onzin. Ik doe 2uur over een dvd, dus zo binnen. Ik download een heel seizoen in 12uur met goede ondertitels. Nieuwsgroepen
![]()
Braafquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ok.
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pcquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Alhoewel er ook weer echte prut-dvd's tussen zitten (degene die 'custom made' zijn)
Pas vanaf aflevering 15 werd het weer beetje leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Absoluut... 2e Seizoen prison break kon me na een tijdje niet echt meer boeien trouwens.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, downloaden duurt lang, ik kijk niet graag urenlang vanaf m'n bureaustoel, de helft van die downloads heeft gare ondertitels of andere problemen, nee dank u.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pc![]()
Seizoen 1 was natuurlijk briljantquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
Pas vanaf aflevering 15 werd het weer beetje leuk
Maar prison break s1 was inderdaad veel beter
Nergens last van![]()
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaalquote:
Een nieuwe TV staat bij ons ook op het wenslijstje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaal![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaal![]()
ss2gohan jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pc![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
DVDs koop ik gewoon.
CDs ook.quote:
82cm LCD... puik ding alleen een beetje groot gezien het ding aan mijn voeteneind van het bed staatquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een nieuwe TV staat bij ons ook op het wenslijstje.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ss2gohan ja
Daarvan waren S1&S2 perfect.
Dat is helemaal geweldig op een LCD tvquote:
Ik heb voor een godsvermogen aan vinyl staan... ik vind het wel bestquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
DVDs koop ik gewoon.
Beter dan over C++ / Cobol en die goeie ouwe programmeertijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ss2 is altijd goed.
Maar gaan we het hier nou echt over releases hebben?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is helemaal geweldig op een LCD tv. Tof ding ook die PS3, beetje duur en ik doe er toch te weinig mee denk ik.
Spellen doe ik te weinig... oude PS2 heb ik na 6 weken verkochtquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe er veel mee denk ik.![]()
PES7![]()
GTA![]()
Motorstorm![]()
Mediacentre![]()
DVD speler![]()
Blueray speler![]()
MP3 speler![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Spellen doe ik te weinig... oude PS2 heb ik na 6 weken verkocht
DVDspeler heb ik...
Blueray is dik inderdaad
MP3speler, ik doe alles via pc en anders heb ik 2 CDJ800's aan mijn mengpaneel staan die mp3's spelen![]()
Gelijk heb je dat je hem koopt.... Tof ding... heb er nog over zitten denken, zeker gezien mijn nieuwe tv komt het wel extra goed je huiskamer binnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet kopen
Maar ik doe het wel![]()
Wacht nog ff op de aankomende prijsverlaging.
Meer nieuws rond 20 september als het goed is.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelijk heb je dat je hem koopt.... Tof ding... heb er nog over zitten denken, zeker gezien mijn nieuwe tv komt het wel extra goed je huiskamer binnen![]()
Hem kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten![]()
Maar ik ben sterk en ik doe het toch![]()
Eindelijk ontopic!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef jackson het volgende:
Tieten
Ik kon het niet latenquote:
Heb ik! Heb ik!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef jackson het volgende:
Tieten
Heb je er vier?quote:
Ben je er blij meequote:
*Kijkt.quote:
Ja.quote:
Hey! zit eens even niet naar je tieten te kijken zegquote:
Gaan wij ze ook nog naakt zien of moeten we blijven gissen ?quote:
Zég. Het zijn mijn tieten hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef jackson het volgende:
Hey! zit eens even niet naar je tieten te kijken zeg![]()
Heel gek, maar ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die hierop reageerde met een foto met haar naakte tieten...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaan wij ze ook nog naakt zien of moeten we blijven gissen ?
Jullie moeten blijven gissenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef jackson het volgende:
Gaan wij ze ook nog naakt zien of moeten we blijven gissen ?
Ik moet helemaal niks als het jouw tieten betreft!quote:
Ok....quote:
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet helemaal niks als het jouw tieten betreft!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel gek, maar ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die hierop reageerde met een foto met haar naakte tieten...![]()
Jammer... ik denk dat jouw tieten het heel leuk doen op mijn netvlies...quote:
+3 scherpquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.
Namens mijn tieten, bedankt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef jackson het volgende:
Jammer... ik denk dat jouw tieten het heel leuk doen op mijn netvlies...
Kijk, nu zijn er 4 tieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, het ouderwetsche tieten-onderwerp. Altijd een goede voor in de pauze.
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.
Jong ja... Klein, mits niet jong, nee...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.
Die houden er een andere definitie van klein op na ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.
Grmbl.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef AirwiN het volgende:
Jong ja... Klein, mits niet jong, nee...
Bij Twist kijk ik altijd naar haar andere ogen...quote:
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:43 schreef AirwiN het volgende:
Bij Twist kijk ik altijd naar haar andere ogen...![]()
Gisteren bij Friends had Ross het over kleine jongetjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
Kleine meisjes![]()
Ik voel me nu net Joey
Geen dank!quote:
Omdat ik jou nog nooit heb gezien... En al je ogen dus ook niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja zeg.. Waarom bij haar wel en bij mij niet.
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.
Zeeblauwe oogjes sieren mijn oogkassen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Omdat ik jou nog nooit heb gezien... En al je ogen dus ook niet...
Ja! Dat! Dank je Twist.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.
Ik denk dat je daar een punt hebt.quote:
Housemusic....quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef dawg het volgende:
[afbeelding]
Bier en tieten, wat willen we nog meer?
Ik had van Kuukske verwacht dat ze met die bijdehandte opmerking zou komen, maar blijkbaar doet ze haar haarkleur eer aan... De vraag voor mij is of ik het risico ga nemen dat ze dit onthoudt, de eerstvolgende keer dat ik haar tegenkom...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.
Ik ben gewoon niet zo wakkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:50 schreef AirwiN het volgende:
Ik had van Kuukske verwacht dat ze met die bijdehandte opmerking zou komen, maar blijkbaar doet ze haar haarkleur eer aan... De vraag voor mij is of ik het risico ga nemen dat ze dit onthoudt, de eerstvolgende keer dat ik haar tegenkom...![]()
Wil je daar wel een duidelijke foto van plaatsen of is dat ook vragen naar de bekende weg?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeeblauwe oogjes sieren mijn oogkassen.
Ik ook niet overigens...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En aanranding is niet iets waar ik aan denk.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:51 schreef AirwiN het volgende:
Wil je daar wel een duidelijke foto van plaatsen of is dat ook vragen naar de bekende weg?
Nouja, die eventuele knal in je gezicht kun jij, als sterke manquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had van Kuukske verwacht dat ze met die bijdehandte opmerking zou komen, maar blijkbaar doet ze haar haarkleur eer aan... De vraag voor mij is of ik het risico ga nemen dat ze dit onthoudt, de eerstvolgende keer dat ik haar tegenkom...![]()
Gezicht? Zo hoog komt ze helegaar niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, die eventuele knal in je gezicht kun jij, als sterke man, best hebben toch?
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, die eventuele knal in je gezicht kun jij, als sterke man, best hebben toch?
Nee, ik plant die knal gewoon op de plaats waar ik dan wél bij kan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
Gezicht? Zo hoog komt ze helegaar niet.
Dit soort uitspraken van jou heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gezicht? Zo hoog komt ze helegaar niet.
Wat zei je Roodkapje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Oh de rest van de foto wil ik het niet over hebben.
Ze vindt wel wat, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...
Teveel Bavaria gedronken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Oh de rest van de foto wil ik het niet over hebben.
Lekker!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik plant die knal gewoon op de plaats waar ik dan wél bij kan.
Shut úúp.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
Wat zei je Roodkapje?
Wat? Helegaar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken van jou heb ik gemist.
Neuh. Gewoon een lamme kutfeauteau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |