Geen last van gehad bij S2, prima ondertitelde DVD, lekker op de bank gekeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, downloaden duurt lang, ik kijk niet graag urenlang vanaf m'n bureaustoel, de helft van die downloads heeft gare ondertitels of andere problemen, nee dank u.
Geeft niks..... Same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Bah, totaal géén inspiratie.
Een weekend TT is weer zo afgezaagd.quote:
Mee eens... alhoewel ik wel zin heb in weekendquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een weekend TT is weer zo afgezaagd.
quote:
Check. Alhoewel er ook weer echte prut-dvd's tussen zitten (degene die 'custom made' zijn)quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef jackson het volgende:
Grote onzin over dat download verhaal.... Keurig de DVD's van internet halen. Dat het lang duurt is in mijn geval onzin. Ik doe 2uur over een dvd, dus zo binnen. Ik download een heel seizoen in 12uur met goede ondertitels. Nieuwsgroepen
![]()
Braafquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ok.
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pcquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Alhoewel er ook weer echte prut-dvd's tussen zitten (degene die 'custom made' zijn)
Pas vanaf aflevering 15 werd het weer beetje leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Absoluut... 2e Seizoen prison break kon me na een tijdje niet echt meer boeien trouwens.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, downloaden duurt lang, ik kijk niet graag urenlang vanaf m'n bureaustoel, de helft van die downloads heeft gare ondertitels of andere problemen, nee dank u.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pc![]()
Seizoen 1 was natuurlijk briljantquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
Pas vanaf aflevering 15 werd het weer beetje leuk
Maar prison break s1 was inderdaad veel beter
Nergens last van![]()
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaalquote:
Een nieuwe TV staat bij ons ook op het wenslijstje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaal![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaal![]()
ss2gohan jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pc![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
DVDs koop ik gewoon.
CDs ook.quote:
82cm LCD... puik ding alleen een beetje groot gezien het ding aan mijn voeteneind van het bed staatquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een nieuwe TV staat bij ons ook op het wenslijstje.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ss2gohan ja
Daarvan waren S1&S2 perfect.
Dat is helemaal geweldig op een LCD tvquote:
Ik heb voor een godsvermogen aan vinyl staan... ik vind het wel bestquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
DVDs koop ik gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |