quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel gek, maar ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die hierop reageerde met een foto met haar naakte tieten...![]()
Jammer... ik denk dat jouw tieten het heel leuk doen op mijn netvlies...quote:
+3 scherpquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.
Namens mijn tieten, bedankt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef jackson het volgende:
Jammer... ik denk dat jouw tieten het heel leuk doen op mijn netvlies...
Kijk, nu zijn er 4 tieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, het ouderwetsche tieten-onderwerp. Altijd een goede voor in de pauze.
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.
Jong ja... Klein, mits niet jong, nee...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.
Die houden er een andere definitie van klein op na ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.
Grmbl.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef AirwiN het volgende:
Jong ja... Klein, mits niet jong, nee...
Bij Twist kijk ik altijd naar haar andere ogen...quote:
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:43 schreef AirwiN het volgende:
Bij Twist kijk ik altijd naar haar andere ogen...![]()
Gisteren bij Friends had Ross het over kleine jongetjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
Kleine meisjes![]()
Ik voel me nu net Joey
Geen dank!quote:
Omdat ik jou nog nooit heb gezien... En al je ogen dus ook niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja zeg.. Waarom bij haar wel en bij mij niet.
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.
Zeeblauwe oogjes sieren mijn oogkassen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Omdat ik jou nog nooit heb gezien... En al je ogen dus ook niet...
Ja! Dat! Dank je Twist.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |