Ik drink zelf ook wel eens thee....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog thuis woonde dronk ik al elke middag thee nadat ik uit 'school' was gekomen, samen met mams en broertjes
Knopfler valt dan ook nog net binnen mijn bereik. Mits verkouden.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] You check out Guitar George he knows all the chords
Mind he's strictly rhythm he doesn't want to make it cry or sing
And an old guitar is all he can afford
When he gets up under the lights to play his thing [afbeelding]
Ja, en ze drinken er allemaal thee!quote:
quote:
Geen probleem zo te zien!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Litpho het volgende:
Knopfler valt dan ook nog net binnen mijn bereik. Mits verkouden.
Ik vind het heerlijk, 's ochtends moet ik echt koffie hebben, 's middags ben ik een theeleutquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik drink zelf ook wel eens thee....![]()
Wat gezellig zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en ze drinken er allemaal thee!
Zo zie je maar dat één komma het verschil maakt tussen jouw gelijk en mijn gelijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet bier en tequilla
Dat haal ik dan weer net niet. Hij heeft echt grote handen en sommige grepen (zoals bijv. in het openingsstuk van Private Investigations) zouden aanzienlijk beter te pakken zijn als ik de huid tussen mijn vingers wat in zou knippen. Wat me eerlijk gezegd net iets te ver gaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog op dezelfde manier spelen.![]()
quote:
De enige gitaar die ik speel is die van Guitar Hero...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
Maak ff een mp3 dan![]()
Schaamteloos ben je als je je eigen gitaar spel gaat vergelijken met dat van Knopfler en dan heb ik je nog nooit horen spelen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat haal ik dan weer net niet. Hij heeft echt grote handen en sommige grepen (zoals bijv. in het openingsstuk van Private Investigations) zouden aanzienlijk beter te pakken zijn als ik de huid tussen mijn vingers wat in zou knippen. Wat me eerlijk gezegd net iets te ver gaat.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige gitaar die ik speel is die van Guitar Hero...![]()
Mwah...quote:
Ik ben geneigd zijn songwriterstalent daar toch eerder de schuld van te geven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom staat hij voor volle zalen te spelen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben geneigd zijn songwriterstalent daar toch eerder de schuld van te geven.
Leuke opdrachten om uit te voeren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Eindelijk weekend.
Een weekend vol met studieopdrachten!
Zak erover en gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is Evy:
[afbeelding]
En hier kun je de mp3's vinden van haar hardlooplessen...
Dat is het inderdaadquote:
Zeer interessante (als het goed isquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke opdrachten om uit te voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |