Volgens mij had het 340 moeten zijn, klopt dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, telling klopt wel niet helemaal, maar dit komt iig dichter in de buurt![]()
ik dacht zelfs 341....quote:Op donderdag 13 september 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij had het 340 moeten zijn, klopt dat?
diarree, 'genant' om te zeggen tegen de assistente, maar daarom des te geloofwaardiger..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
Weet iemand een goeie smoes?
Even denken hoor...quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
diarree, 'genant' om te zeggen tegen de assistente, maar daarom des te geloofwaardiger..
Katerquote:Op donderdag 13 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
Weet iemand een goeie smoes?
om dan de smoes kracht bij te zetten neem ik een liter mee in een transparante zak om te laten zien...lul niet, gewoon bellen!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, dan kan ik echt niet
![]()
Maar eigenlijk is dat zó genant, dat jij dat maar moet gaan zeggen...![]()
Kan ik uitslapen..
13.40u ben ik om 14.00 klaar, maar daarna moet ik naar alkmaar en dat ligt 22km verder op.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Gewoon gaan, dan ben je ervan af. Hoe laat is de afspraak trouwens.
Daar krijg je spijt van, want volgende keer zie je er weer tegenop. Kan Alkmaar niet verplaatst worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil het leuk hebben, dus ik bel af.
Ik zie niet tegen de tandarts op... Alkmaar kan niet verplaatst...quote:Op donderdag 13 september 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar krijg je spijt van, want volgende keer zie je er weer tegenop. Kan Alkmaar niet verplaatst worden.
Hadden we het laatst nog over droppie, ik ga trouw ieder half jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 02:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ben je al lang niet geweest Lobasca?
Nee, niet tegen de tandarts, maar tegen het erheen moeten, dacht ik zo. Stel je voor dat hij voorlopig alleen 's ochtends heel vroeg nog maar plek heeftquote:Op donderdag 13 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie niet tegen de tandarts op... Alkmaar kan niet verplaatst...
Dan slaap ik een nachtje bij mijn loverboy...quote:Op donderdag 13 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet tegen de tandarts, maar tegen het erheen moeten, dacht ik zo. Stel je voor dat hij voorlopig alleen 's ochtends heel vroeg nog maar plek heeft![]()
ze kan ook 'n veearts raadplegen, de helft van de bewoners in haar dorp is vet! doen joh!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet tegen de tandarts, maar tegen het erheen moeten, dacht ik zo. Stel je voor dat hij voorlopig alleen 's ochtends heel vroeg nog maar plek heeft![]()
Aha. Nou ja, mooi dat het van jouw tandarts mag. Die van mij pikt dat niet als er minder dan een dag van tevoren nog wordt afgezegd.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan slaap ik een nachtje bij mijn loverboy...
Ik krijg waarschijnlijk wel een boete.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, mooi dat het van jouw tandarts mag. Die van mij pikt dat niet als er minder dan een dag van tevoren nog wordt afgezegd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze kan ook 'n veearts raadplegen, de helft van de bewoners in haar dorp is vet! doen joh!![]()
idd, als je echt diarree hebt, kun je dat niet al op dinsdag weten. vage regel van die gozer, is een bangmakertje..quote:Op donderdag 13 september 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk wel een boete.
Heb het in het verleden ook wel eens gehad, dat ik afbelde wegens migraine, zei die ook dat ik dat 2 dagen van te voren moet doen. Toen heb ik gezegd dat dat wel heel handig zou zijn als ik 2 dagen van te voren zou weten dat ik ziek word.
Tandartsen kunnen zo streng zijn omdat er een tekort is. Alleen maar daarom. Redelijk is anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk wel een boete.
Heb het in het verleden ook wel eens gehad, dat ik afbelde wegens migraine, zei die ook dat ik dat 2 dagen van te voren moet doen. Toen heb ik gezegd dat dat wel heel handig zou zijn als ik 2 dagen van te voren zou weten dat ik ziek word.
Ik vinnut ook de enige slimme opmerkind die ik jou ooit heb zien maken. Petje af..quote:Op donderdag 13 september 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
idd, als je echt diarree hebt, kun je dat niet al op dinsdag weten. vage regel van die gozer, is een bangmakertje..
Das ielegaar een grof skandaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Tandartsen kunnen zo streng zijn omdat er een tekort is. Alleen maar daarom. Redelijk is anders.
Toen ik een keer niet kon, kreeg ik ook een boete. Terwijl hij mij in het verleden wel twee keer heeft gevraagd of het verplaatst kon worden terwijl ik nota bene al in de wachtkamer zat.
voordat ik je ongewild een eetstoornis aanpraat, 'vet' is hier afkorting van 'n veterinair arts..quote:
je bent geslepen genoeg, slijpertje, maar ik weet wie het zegt..quote:Op donderdag 13 september 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voordat ik je ongewild een eetstoornis aanpraat, 'vet' is hier afkorting van 'n veterinair arts..
Is het weer iets met anaal?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
nada en nix zijn nog bezig...
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is het weer iets met anaal?![]()
Al lang joh... ik had alleen ff ruzie met m'n space, en ik ben een zeikerd dus ik edit m'n text tig keer enzo voor ik het perfect genoeg vindquote:Op donderdag 13 september 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
hok al aan kant, leandra?
is dat je homepage, dat huisje rechtsboven in tekstruimte?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al lang joh... ik had alleen ff ruzie met m'n space, en ik ben een zeikerd dus ik edit m'n text tig keer enzo voor ik het perfect genoeg vind
Ik hoorde vervolgens geloof ik van haar 'ik kan niet'.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
ontspan je.... en hij propt hem er weer van achteren in..
net zei ze 'Ik wil komen' iets met spuug en maakt me niet uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde vervolgens geloof ik van haar 'ik kan niet'.
Heeft hij wel Vaseline gebruikt. Het viel me vanmiddag pas op dat er een grote pot op zijn nachtkastje staat.
Lag ze toch gewoon op haar rug.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
net zei ze 'Ik wil komen' iets met spuug en maakt me niet uit.
En nu "harder harder"'
Hij. 'Wil je dat?''
Hij zat er als een kikker bovenop... dus volgens mij lag ze op d'r lelijke buik.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Lag ze toch gewoon op haar rug.
Houwen zo!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Wacht eens even... dit is de COS helemaal niet.
wel als het er grof aan toe gaatquote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Wacht eens even... dit is de COS helemaal niet.
Ach je hebt gelijk, wat maakt het ook uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel als het er grof aan toe gaat![]()
Maar d'r voeten wezen omhoog.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zat er als een kikker bovenop... dus volgens mij lag ze op d'r lelijke buik.
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is dat je homepage, dat huisje rechtsboven in tekstruimte?
Heb ik al voor d'r gedaan. Ik heb gezegd dat het haar spijt, maar dat ze nog last heeft van de eergisteren gezette tong piercing.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga je nou afbellen, of niet?![]()
Gezellig, leesvoer zat, hoewel ik moet toegeven dat ik m'n space de afgelopen 1½ jaar schandalig verwaarloosd hebquote:Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net ff gekeken..zal het als ik minder moe ben wat uitgebreider lezen, 41'er
anuspiercing en daardoor aan de diarree klinkt beterquote:Op donderdag 13 september 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik al voor d'r gedaan. Ik heb gezegd dat het haar spijt, maar dat ze nog last heeft van de eergisteren gezette tong piercing.
ik zal er is goed voor gaan zittenquote:Op donderdag 13 september 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig, leesvoer zat, hoewel ik moet toegeven dat ik m'n space de afgelopen 1½ jaar schandalig verwaarloosd heb![]()
Ik kan niet wachten op je reactiesquote:Op donderdag 13 september 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal er is goed voor gaan zitten
hoor je vd week.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op je reacties
n gooi ik mijn anale abces wel in de strijd, inclusief necrose,,,quote:Op donderdag 13 september 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
anuspiercing en daardoor aan de diarree klinkt beter
she lost it! trustennnquote:Op donderdag 13 september 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zwaait zomaar? Of ga je slapen??
Truste WJquote:Op donderdag 13 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=64_303eHaTM&mode=related&search=
ga zo op m'n nest. slaapliedje voor nachtzus, losbaco, leandra, insana, hidi, friesland, doka en lurkertst.
trustuh![]()
Truste Lquote:Op donderdag 13 september 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga nog een spelletje spelen op de comp.
L alvast truste, see you![]()
![]()
![]()
de smoes en de reden gebruik ik ook altijdquote:Op donderdag 13 september 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
diarree, 'genant' om te zeggen tegen de assistente, maar daarom des te geloofwaardiger..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:22 schreef ppi het volgende:
Uit:
Lui die hun broek te laag hebben hangen
[afbeelding]
![]()
![]()
Ligt eraan?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef KZ-FAN het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Navigatie systemen ???![]()
Sorry raak altijd de weg kwijt met die dingenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef KZ-FAN het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Navigatie systemen ???![]()
Erg lastig idd, maar veel meer dan resetten kun je volgens mij niet doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef KZ-FAN het volgende:
Thx Soury en HIDIHo
Mn Tom TOM one is stuk en ik heb hem al met een speld reset. Na het resetten komt hij weer op gang, maar als ik dan mn scherm aanraak ( met die handjes) doet hij niks. En ik verdwaal altijd, dus er is nu een soort van ramp aan de gang hierzo![]()
Vannacht wel, nu over volgens mij.quote:
Tis een legale dure echte Tomquote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Erg lastig idd, maar veel meer dan resetten kun je volgens mij niet doen.![]()
(of de software moet corrupt zijn)
Van resetten kan een systeem niet kapot gaan, google anders eens op je TOM tom met wat verschillende steekwoorden en neem een glaasje pleegzuster bloedwijn voor je zenuwtjesquote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Tis een legale dure echte Tom![]()
1, 5 jaar oud![]()
Misschien heeft de speld het systeem kapot gemaaktKut MAVO lul die ik ben
![]()
Maken zal wel duur zijn, maar verwalen is dodelijk
Kleinzusje krijgt soms een ontroering bij jouw postings, een soort gevoel van herkenning. Maar soms ook een vreemd idee, van wat is dat voor ventquote:Op donderdag 13 september 2007 16:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Vannacht wel, nu over volgens mij.
Had een rare onrustige nacht maar toch goed geslapen.
Dat rare werkt nog een beetje door, van koorts word je een beetje raar.
En ik heb smakelijk kunnen lachen om het broekafzaktopic, dus ik deel het![]()
Klinkt alsof je scherm stuk is.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef KZ-FAN het volgende:
Thx Soury en HIDIHo
Mn Tom TOM one is stuk en ik heb hem al met een speld reset. Na het resetten komt hij weer op gang, maar als ik dan mn scherm aanraak ( met die handjes) doet hij niks. En ik verdwaal altijd, dus er is nu een soort van ramp aan de gang hierzo![]()
thxquote:Op donderdag 13 september 2007 16:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt alsof je scherm stuk is.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:22 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Kleinzusje krijgt soms een ontroering bij jouw postings, een soort gevoel van herkenning. Maar soms ook een vreemd idee, van wat is dat voor vent![]()
Ik heb haar maar eens flink aan dr verstand gebracht dat ze spoken ziet. Walgelijke slet is het![]()
Probeer nog even de reset, maar dan iets langer, voor de zekerheidquote:
OKquote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer nog even de reset, maar dan iets langer, voor de zekerheid![]()
Ik zou maar even opzoek naar de garantie papieren en dan even naar de winkel. Heb geen idee wat het kost.quote:
Vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou maar even opzoek naar de garantie papieren en dan even naar de winkel. Heb geen idee wat het kost.
Heb het met een nep-tomtom een keer gehad. Stom ding.
Paar sec zou moeten volstaanquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
OK
Dus die speld er een half uur in steken![]()
quote:
Linkjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef KZ-FAN het volgende:
Even iets anders![]()
Ik las net de SC terug en werd misselijk van de anale sex verslagen![]()
Ligt dat aan mij, of ben ik gewoon wat gevoelig![]()
HOMOOOOOOO!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:22 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Kleinzusje krijgt soms een ontroering bij jouw postings, een soort gevoel van herkenning.
vreemd idee, iiehquote:Maar soms ook een vreemd idee, van wat is dat voor vent![]()
Volgens mij heeft ze je de bons gegeven ofzo.quote:Ik heb haar maar eens flink aan dr verstand gebracht dat ze spoken ziet. Walgelijke slet is het![]()
Ken ik u ?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
HOMOOOOOOO!![]()
maar doe toch maar even dat linkje ja.![]()
Nee maar we hebben wel een wederzijdse kennis.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
HOMOOOOOOO!![]()
maar doe toch maar even dat linkje ja.![]()
Mij kan je wel PM enquote:Op donderdag 13 september 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
Volgens mij heeft ze je de bons gegeven ofzo.
oeiquote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel een wederzijdse kennis.![]()
Krijg een levenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
O ja, mensen die "get a life" of woorden van die strekking posten, zijn de meest sneue zielige stakkers op de hele aarde en ze moedten allemaal DOODT!!!![]()
En handleidingen zijn echt handig hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
OK
Dus die speld er een half uur in steken![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
O ja, mensen die "get a life" of woorden van die strekking posten, zijn de meest sneue zielige stakkers op de hele aarde en ze moedten allemaal DOODT!!!![]()
Vooral die van één paginaquote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef ppi het volgende:
[..]
En handleidingen zijn echt handig hoor![]()
Moet nodig weer eens neuken jaquote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Trouwens hebben jullie niets anders te doen ofsow.![]()
Hee, ff een vraagje !!!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
Ja, ik ga zo verdwalen en jij ?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Even tot je ellebogen erin bij Yvonnequote:Op donderdag 13 september 2007 16:44 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Hee, ff een vraagje !!!
Ik ben net nieuw op dit gezeluggeeee Sub forumpie, is het mogelijk dat ik ook een een blauw kleurtje krijg ? En hoe lang duurt zo iets ( + wat moet je er voor doen)
waarom ?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Ik haat afwassen, dat laat ik die sloerie altijd doenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even tot je ellebogen erin bij Yvonne![]()
Een hele goede vraag !!!quote:
quote:
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Ik haat afwassen, dat laat ik die sloerie altijd doen![]()
100% zeker wetenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Een hele goede vraag !!!Wil je met me trouwen
![]()
Wlde Yvonne al lekker anaal gaan verwennen, maar dan valt dit wel weer meequote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:51 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wlde Yvonne al lekker anaal gaan verwennen, maar dan valt dit wel weer mee![]()
Lastig, morgen is het vrijdagquote:
http://www.nu.nl/news/123(...)ooi_%28video%29.htmlquote:Zelf heeft Natasia zich naar eigen zeggen nooit tot dit gedrag verlaagd. "We hebben allemaal iets gemeens in ons, het is wat je er mee doet en hoe je jezelf naar voren wilt brengen. Ik heb dat niet gedaan. Ik had een onwijze grote muil, maar dat heb ik nog steeds. En dat is puur gewoon om jezelf te beschermen. Maar mensen als Huub, Jaap en Lieke, die zijn echt intens gemeen."
http://www.nu.nl/news/123(...)ooi_%28video%29.htmlquote:Op donderdag 13 september 2007 16:55 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
van onze lieve huismoeder natasia blank
[quoteZelf heeft Natasia zich naar eigen zeggen nooit tot dit gedrag verlaagd. "We hebben allemaal iets gemeens in ons, het is wat je er mee doet en hoe je jezelf naar voren wilt brengen. Ik heb dat niet gedaan. Ik had een onwijze grote muil, maar dat heb ik nog steeds. En dat is puur gewoon om jezelf te beschermen. Maar mensen als Huub, Jaap en Lieke, die zijn echt intens gemeen."]
Goh, leeft ze nogquote:Op donderdag 13 september 2007 16:55 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
[..]
http://www.nu.nl/news/123(...)ooi_%28video%29.html
Kweenie joh, da's voor iedereen verschillend.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:44 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Hee, ff een vraagje !!!
Ik ben net nieuw op dit gezeluggeeee Sub forumpie, is het mogelijk dat ik ook een een blauw kleurtje krijg ? En hoe lang duurt zo iets ( + wat moet je er voor doen)
Is een Ad beffen ook ok ?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie joh, da's voor iedereen verschillend.![]()
Ik moest mezelf drie kwartier onderr stroom zetten, maar ik heb ook wel gehoord of geziien dat aspirant mods een marathon moesten lopen op blote voeten, of naaktfoto's moesten ophangen op het prikbord van de buurtsuper, of al masturberend op de bar "heb je even voor mij" moesten zingen tijdens de kerstborrel.
Ik ga tussen nu en 20.00 nog een paar uur slapen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Van binnen en van buiten spuuglelijk, en toch krijgt ze mondjesmaat nog wat publiciteit voor elkaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:55 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
[..]
http://www.nu.nl/news/123(...)ooi_%28video%29.html
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga tussen nu en 20.00 nog een paar uur slapen.
Hoezo, hou je dat bij ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:59 schreef KZ-FAN het volgende:
Dag skatties, KZ -Fan gaat er van tussen.
FF fietsen met een rubberschuimlaag tussen de beentjes, wat sudocuutjes oplossen, wat muziekjes spammen en cactussen planten![]()
De sloerie met het uber lage IQ vraagt waar de mosterd staat en de Tom Tom is kapot. Dus veel plezier met de ochtendploeg![]()
zijntoch eigenschappen die je veel publiciteit kunnen opleverenquote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Van binnen en van buiten spuuglelijk, en toch krijgt ze mondjesmaat nog wat publiciteit voor elkaar.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Was laat vandaag, 13.00 tot 13.27.
Lauw begonnen en redelijk heet geeindigd![]()
www.COS.nlquote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zijntoch eigenschappen die je veel publiciteit kunnen opleveren
geeft aan hoe dom ze is
Volg het nieuws niet meer zo de laatste tijd maar dit kan wel interessant worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Rita Verdonk is uit de VVD-fractie in de Tweede Kamer gezet.![]()
Rutte zal wel opgelucht zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Volg het nieuws niet meer zo de laatste tijd maar dit kan wel interessant worden.
Wie weet krijgen we een scheuring in de VVD.
Weet niet, voorlopig misschien.quote:
ooh zieligquote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
Goedenavond.
Ik ben zielig want ik ben ziek.![]()
![]()
Koorts koud en kut![]()
Goed idee. Waarom staat bij jou de quote button aan de linkerkant?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef ppi het volgende:
[..]
ooh zielig![]()
Ik zou een extra trui aantrekken, evt douchen, paracetamol of Ibuprofen slikken - andere pijnstiller mag ook.
Kachel aan desnoods, deken erbij en wat heets te drinken.
En lekker gaan slapen wanneer je moe bent.
[afbeelding]
Godsamme. Ik schrik me rot.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!! ik moet volgende week naar de tandarts![]()
[afbeelding]
Ik was er vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!! ik moet volgende week naar de tandarts![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed idee. Waarom staat bij jou de quote button aan de linkerkant?![]()
geen buren maar wel net zo ergquote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: Heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
mooi meiske..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
geen buren maar wel net zo erg
[afbeelding]
Tandsteen en polijsten, vaste prik...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, gewoon controle; jij ook zeker? En dan lekker koffie in de stad![]()
Oh wat irritant lijkt me dat. Vooral met de afstanden die jij af moet leggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tandsteen en polijsten, vaste prik...
Ik wilde daarna geld gaan pinnen bij AH, bleek dat ik mijn knip niet bij me had....![]()
Ben ik gelijk terug naar huis gefietst...
Ik was wel ff pisnijdig ja... Dus extra hard getraptquote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat irritant lijkt me dat. Vooral met de afstanden die jij af moet leggen.
Zo, heb even een COS geopendquote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was wel ff pisnijdig ja... Dus extra hard getrapt![]()
Ben blij als ik straks weer thuis ben.![]()
Vind je? Ik vind hem dan nog steeds een glijerig typjequote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef Nomrc2 het volgende:
als huub aardig doet tegen dennis komt dennis een stuk symphatieker over
Hebben ze een nieuwe drumster ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Polonium-120 het volgende:
The Police is geeft een concert, maar ik kan er niet naar toe![]()
[afbeelding]
Nee zo erg nu ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Bij mij staat die gewoon rechts![]()
Heb je erg hoge koorts ?
ik zie het ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee zo erg nu ook weer niet.![]()
Jij bent de enige bij wie de quote tekentjes en dergelijke aan de linkerkant staat.![]()
Jongens back me eens up.
Thuus!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, heb even een COS geopendAh, dus jij zit niet thuis. Lekker thuis, poezen, kopje thee...
Voel je je nu wat beter?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik ben niet gek.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van fietsen, doe echt alles op dat ding, ik kan er niet tegen om afhankelijk te zijn van het OV, moet kunnen staan en gaan wanneer ik dat wil.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was wel ff pisnijdig ja... Dus extra hard getrapt![]()
Ben blij als ik straks weer thuis ben.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hou van fietsen, doe echt alles op dat ding, ik kan er niet tegen om afhankelijk te zijn van het OV, moet kunnen staan en gaan wanneer ik dat wil.
Disaan![]()
Lobbes![]()
Leandert![]()
polo![]()
its me![]()
2leven
en ik ga weer ff startrekkie kieken tot straks ouwtjes
en hier is het donderdagavond.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrijdagavond, 22:38 uur, iedereen lekker vrij, leuke dingen doen, ouwenelen op fora en ik, ik ben nog aan het werk. Ik vind mijzelluf zielig![]()
Vrijdag?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrijdagavond, 22:38 uur, iedereen lekker vrij, leuke dingen doen, ouwenelen op fora en ik, ik ben nog aan het werk. Ik vind mijzelluf zielig![]()
Gelukkig is het hier donderdag.....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, er is een verschil tussen vinden en zijn, denk ik dan maar, optimist die ik ben..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je "Ik ben zielig" post werd gelijk 4 keer gequote... als dat geen compassie is dat weet ik het nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'n Beetje compassie wordt best op prijs gesteld.......![]()
Jij wordt tenminste nog betaald terwijl je op dit forum rondhangt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'n Beetje compassie wordt best op prijs gesteld.......![]()
Sorry, overuren worden niet betaald bij semi-overheden.....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste nog betaald terwijl je op dit forum rondhangt.![]()
Zijn je vampier tanden weer op scherpte?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, er is een verschil tussen vinden en zijn, denk ik dan maar, optimist die ik ben..![]()
Ik vind je idd bijna zielig.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, overuren worden niet betaald bij semi-overheden.....
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn je vampier tanden weer op scherpte?
Ja door dat ik niet gek bleek te zijn. Oke een beetje toch wel.quote:
Beterschap.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja door dat ik niet gek bleek te zijn. Oke een beetje toch wel.![]()
Hey pavement.
Nou ik ga mijn bed maar in.![]()
Hopen dat het morgen beter gaat. Hoelang duurt die ziekte eigenlijk. voel me al rot vanaf zaterdag.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
navond
truste itsme en beterschap!
hee pake, gaat ie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, overuren worden niet betaald bij semi-overheden.....
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee duivelin, kunstgebit gebleekt?![]()
Truste itsmequote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja door dat ik niet gek bleek te zijn. Oke een beetje toch wel.![]()
Hey pavement.
Nou ik ga mijn bed maar in.![]()
Hopen dat het morgen beter gaat. Hoelang duurt die ziekte eigenlijk. voel me al rot vanaf zaterdag.![]()
o.k.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog tien minuten, dan ben ik vrij....alles wat je kwijt wil kun je dan kwijt.....
Ik wil nog wel een oude tafel kwijt... die kom je over 3 kwartier halen dus??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog tien minuten, dan ben ik vrij....alles wat je kwijt wil kun je dan kwijt.....
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een oude tafel kwijt... die kom je over 3 kwartier halen dus??![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus toch niet afgebeld? ook nog in alk geweest?
Tegen je deur aan lopen zeiken ja!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog je urinesporen achtergelaten??![]()
Ik vind de oom van Rita ook niet al te sterk eigenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat zit die excuses-negerin (griffith, vvd, ned.1) ongelooflijk slap te lullen...maar dat terzijde
ben ik met je eens. die komt alleen net iets zekerder over dan dat wicht..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de oom van Rita ook niet al te sterk eigenlijk.![]()
Tante Rita moet gewoon een flinke beurt.....'t is allemaal frustratie. De ene miep eet chocolade, de ander doet erg raar en erg rechts..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de oom van Rita ook niet al te sterk eigenlijk.![]()
dacht ik al..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegen je deur aan lopen zeiken ja!
Van een illegale negert.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tante Rita moet gewoon een flinke beurt.....
zou je het doen voor 60.000 euro's en een gratis lidmaatschap van hur nieuwe partij?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tante Rita moet gewoon een flinke beurt.....'t is allemaal frustratie. De ene miep eet chocolade, de ander doet erg raar en erg rechts..
Slaap lekker Hidiho...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Truste rakkers, deze jongen gaat maar eens vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen oraal, dan houdt ze d'r mond tenminste voor een uurtje....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou je het doen voor 60.000 euro's en een gratis lidmaatschap van hur nieuwe partij?
truste hidiquote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zag je back-up mbt mijn quote knop.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik ben niet gek.![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is psychisch, johquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Zag je back-up mbt mijn quote knop.
Vreemde zaak, kan er verder ook niets aan doen.
Zie het zelf hier niet, durf ook niet echt in het feed-back topic te gaan klagen want het werkt wel![]()
Zover was ik al gekomen....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'
Strikt genomen de broer van d'r vader of moeder.....
Ja ja, als puntje bij paaltje komt dan zit je vast nagels te kluiven......en verlegen met je hoofd naar beneden.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zover was ik al gekomen....
Maar goed...... drank in de vrouw...ik lust je rauw...
Ja zag net een stukje, was onder de indruk van de bokster .....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die ook uitgenodigd was in de studio(kamminga)samen met griffith-ding
lelijk wijf, bluh, dan liever rita..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Griffith is wel een leuk poppetje om te zien vind ik, maar volgens mij nogal opportunistisch....maar ach, wie niet in de politiek.
Ik bijt geen nagels, maar ben weleens verlegen.... tenminste dat denkt men dan.... is eigenlijk verveling...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, als puntje bij paaltje komt dan zit je vast nagels te kluiven......en verlegen met je hoofd naar beneden.![]()
Mooi mooi, daar krijgen we dan geen ruzie over.....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lelijk wijf, bluh, dan liever rita..
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Disaan druk met haar nep katers?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.
Griep in de vrouw
koud en flauw
Ben je ook al een beetje ziekjes??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.
Griep in de vrouw
koud en flauw
Inderdaad, sinds gisteravond. Je zou toch bijna denken dat we elkaar hier aansteken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je ook al een beetje ziekjes??
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds gisteravond. Je zou toch bijna denken dat we elkaar hier aansteken.
ja, ging wel, op pad voor een projectje, gesprek ging wel aardig. verder de boekhouding een beetje en effe in de zon gezeten in amsterdijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi mooi, daar krijgen we dan geen ruzie over.....
Hoe was je dag verders?
Het zijn alleen de H en L fans die ziekjes worden. Teveel identificatie denk ik....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds gisteravond. Je zou toch bijna denken dat we elkaar hier aansteken.
hola, mama sita! voegers al weggejaagd? verder alles goed, nog(weer)over me gedroomd?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij staat nog onder invloed van zeelucht, dat is het hem.
Mulisch en consorten zijn over het paard getild Freek de Jonge heeft daar ook nogal last van. Afijn, gelukkig hebben ze het hele leven niet al is die Mulisch wel een taai kreng.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ging wel, op pad voor een projectje, gesprek ging wel aardig. verder de boekhouding een beetje en effe in de zon gezeten in amsterdijk.
heb je al de sleutel en ben je al bezig met sigma(weet niet of het een gerucht is, maar hoorde dat sikkens sigma overneemt...)?
mulisch is echt een asshole, hoor 'm net, die ransbak..
Nee, sorry. Ik heb wel over Bram Vermeulen gedroomd die een show van Freek de Jonge overnam. Hij zag er goed uit voor een overledene.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola, mama sita! voegers al weggejaagd? verder alles goed, nog(weer)over me gedroomd?
Niet zo adrem, ik weet vandaag geen spitsvondige weerwoorden te bedenken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn alleen de H en L fans die ziekjes worden. Teveel identificatie denk ik....
Stress hoor, verhuizen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, en mijn zwager doet de tuin morgen.....
't Gaat prima zo......![]()
Ik hoor het al... ik ben overbodig....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, en mijn zwager doet de tuin morgen.....
't Gaat prima zo......![]()
doe je goed. heb je lang nodig, of is het nog wel een knap huus?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mulisch en consorten zijn over het paard getild Freek de Jonge heeft daar ook nogal last van. Afijn, gelukkig hebben ze het hele leven niet al is die Mulisch wel een taai kreng.
Morgenvroeg halfnegen krijg ik de sleutel. Ik heb vandaag mijn auto volgestouwd met verf en aanverwanten voor mijn broer (komt helpen morgen) en een senseo machine (voor mijzelf)
Ik zoek nog iemand die mooi kan zitten en de kwaliteit een beetje bewaakt....iets voor jou? Ik hoef er niet veel aan te verdienen......quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor het al... ik ben overbodig....![]()
alles op z'n tijd, cup a d!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor het al... ik ben overbodig....![]()
vervelendquote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Griep in de vrouw
koud en flauw
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die mooi kan zitten en de kwaliteit een beetje bewaakt....iets voor jou? Ik hoef er niet veel aan te verdienen......![]()
bla blaquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, cup a d!![]()
Huis is van '96 dacht ik. Van buiten prima in ordnung. Binnen hebben ze een houtkachel gehad met slechte trek, erg veel rook/roet. Maar......die muren geven we een mooi redelijk hard geel kleurtje met anti roet pigment...Verder wat scan plakken links en rechts, raam vervangen voor deur, aansluiting maken voor was-vaatwasmachine en droger......'t Gaat lukken (met zwager en broer)quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed. heb je lang nodig, of is het nog wel een knap huus?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb wel over Bram Vermeulen gedroomd die een show van Freek de Jonge overnam. Hij zag er goed uit voor een overledene.![]()
De voegers zijn nog steeds bezig.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel een mooi excuus om thee geserveerd te krijgen... zoals nu![]()
ben je 'm de baas?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel een mooi excuus om thee geserveerd te krijgen... zoals nu![]()
we vangen aan met een cup a soup, de rest volgt....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, cup a d!![]()
hij staat nu in de hoek met een puntmuts?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar hij morste wel. Maakt dat weer wat goed?
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd, malloot sloopt alle plinten van de muren...wacht nog steeds op nieuwequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huis is van '96 dacht ik. Van buiten prima in ordnung. Binnen hebben ze een houtkachel gehad met slechte trek, erg veel rook/roet. Maar......die muren geven we een mooi redelijk hard geel kleurtje met anti roet pigment...Verder wat scan plakken links en rechts, raam vervangen voor deur, aansluiting maken voor was-vaatwasmachine en droger......'t Gaat lukken (met zwager en broer)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar hij morste wel. Maakt dat weer wat goed?
Nee, ik ga een dienblaadje voor hem kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij staat nu in de hoek met een puntmuts?![]()
Ehmm, kost je niet teveel, ik heb een zwager en broer, iets voor jou ook? Ze voegen niet, maar voegen zich wel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd, malloot sloopt alle plinten van de muren...wacht nog steeds op nieuwe![]()
ik heb ook een broer en 100 zwagers.... zijn die van jou leuker?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehmm, kost je niet teveel, ik heb een zwager en broer, iets voor jou ook? Ze voegen niet, maar voegen zich wel...![]()
Ach hemel, zielepietje.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ga een dienblaadje voor hem kopen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plinten doe'k d'r gratis bij![]()
Denk het wel, na twee jaar nog steeds geen plinten? Dan heb je geen zwagers en broers.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb ook een broer en 100 zwagers.... zijn die van jou leuker?
let's change the subject...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het wel, na twee jaar nog steeds geen plinten? Dan heb je geen zwagers en broers.....
Ik weet niet wat morsige mannen zijn, maar iemand waar ik niet de hele dag voor hoef te sloven klinkt wel goed...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach hemel, zielepietje.
Wacht eens... je bedoelt toch niet dat je van morsige mannen houdt he? Ik had het over thee morsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |