Van binnen en van buiten spuuglelijk, en toch krijgt ze mondjesmaat nog wat publiciteit voor elkaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:55 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
van onze lieve huismoeder natasia blank
[..]
http://www.nu.nl/news/123(...)ooi_%28video%29.html
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga tussen nu en 20.00 nog een paar uur slapen.
Hoezo, hou je dat bij ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:59 schreef KZ-FAN het volgende:
Dag skatties, KZ -Fan gaat er van tussen.
FF fietsen met een rubberschuimlaag tussen de beentjes, wat sudocuutjes oplossen, wat muziekjes spammen en cactussen planten![]()
De sloerie met het uber lage IQ vraagt waar de mosterd staat en de Tom Tom is kapot. Dus veel plezier met de ochtendploeg![]()
zijntoch eigenschappen die je veel publiciteit kunnen opleverenquote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Van binnen en van buiten spuuglelijk, en toch krijgt ze mondjesmaat nog wat publiciteit voor elkaar.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Was laat vandaag, 13.00 tot 13.27.
Lauw begonnen en redelijk heet geeindigd![]()
www.COS.nlquote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zijntoch eigenschappen die je veel publiciteit kunnen opleveren
geeft aan hoe dom ze is
Volg het nieuws niet meer zo de laatste tijd maar dit kan wel interessant worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Rita Verdonk is uit de VVD-fractie in de Tweede Kamer gezet.![]()
Rutte zal wel opgelucht zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Volg het nieuws niet meer zo de laatste tijd maar dit kan wel interessant worden.
Wie weet krijgen we een scheuring in de VVD.
Weet niet, voorlopig misschien.quote:
ooh zieligquote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
Goedenavond.
Ik ben zielig want ik ben ziek.![]()
![]()
Koorts koud en kut![]()
Goed idee. Waarom staat bij jou de quote button aan de linkerkant?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef ppi het volgende:
[..]
ooh zielig![]()
Ik zou een extra trui aantrekken, evt douchen, paracetamol of Ibuprofen slikken - andere pijnstiller mag ook.
Kachel aan desnoods, deken erbij en wat heets te drinken.
En lekker gaan slapen wanneer je moe bent.
[afbeelding]
Godsamme. Ik schrik me rot.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!! ik moet volgende week naar de tandarts![]()
[afbeelding]
Ik was er vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!! ik moet volgende week naar de tandarts![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed idee. Waarom staat bij jou de quote button aan de linkerkant?![]()
geen buren maar wel net zo ergquote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: Heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
mooi meiske..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
geen buren maar wel net zo erg
[afbeelding]
Tandsteen en polijsten, vaste prik...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, gewoon controle; jij ook zeker? En dan lekker koffie in de stad![]()
Oh wat irritant lijkt me dat. Vooral met de afstanden die jij af moet leggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tandsteen en polijsten, vaste prik...
Ik wilde daarna geld gaan pinnen bij AH, bleek dat ik mijn knip niet bij me had....![]()
Ben ik gelijk terug naar huis gefietst...
Ik was wel ff pisnijdig ja... Dus extra hard getraptquote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat irritant lijkt me dat. Vooral met de afstanden die jij af moet leggen.
Zo, heb even een COS geopendquote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was wel ff pisnijdig ja... Dus extra hard getrapt![]()
Ben blij als ik straks weer thuis ben.![]()
Vind je? Ik vind hem dan nog steeds een glijerig typjequote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef Nomrc2 het volgende:
als huub aardig doet tegen dennis komt dennis een stuk symphatieker over
Hebben ze een nieuwe drumster ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Polonium-120 het volgende:
The Police is geeft een concert, maar ik kan er niet naar toe![]()
[afbeelding]
Nee zo erg nu ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Bij mij staat die gewoon rechts![]()
Heb je erg hoge koorts ?
ik zie het ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee zo erg nu ook weer niet.![]()
Jij bent de enige bij wie de quote tekentjes en dergelijke aan de linkerkant staat.![]()
Jongens back me eens up.
Thuus!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, heb even een COS geopendAh, dus jij zit niet thuis. Lekker thuis, poezen, kopje thee...
Voel je je nu wat beter?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik ben niet gek.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van fietsen, doe echt alles op dat ding, ik kan er niet tegen om afhankelijk te zijn van het OV, moet kunnen staan en gaan wanneer ik dat wil.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was wel ff pisnijdig ja... Dus extra hard getrapt![]()
Ben blij als ik straks weer thuis ben.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hou van fietsen, doe echt alles op dat ding, ik kan er niet tegen om afhankelijk te zijn van het OV, moet kunnen staan en gaan wanneer ik dat wil.
Disaan![]()
Lobbes![]()
Leandert![]()
polo![]()
its me![]()
2leven
en ik ga weer ff startrekkie kieken tot straks ouwtjes
en hier is het donderdagavond.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrijdagavond, 22:38 uur, iedereen lekker vrij, leuke dingen doen, ouwenelen op fora en ik, ik ben nog aan het werk. Ik vind mijzelluf zielig![]()
Vrijdag?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrijdagavond, 22:38 uur, iedereen lekker vrij, leuke dingen doen, ouwenelen op fora en ik, ik ben nog aan het werk. Ik vind mijzelluf zielig![]()
Gelukkig is het hier donderdag.....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |