Volg het nieuws niet meer zo de laatste tijd maar dit kan wel interessant worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Rita Verdonk is uit de VVD-fractie in de Tweede Kamer gezet.![]()
Rutte zal wel opgelucht zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Volg het nieuws niet meer zo de laatste tijd maar dit kan wel interessant worden.
Wie weet krijgen we een scheuring in de VVD.
Weet niet, voorlopig misschien.quote:
ooh zieligquote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
Goedenavond.
Ik ben zielig want ik ben ziek.![]()
![]()
Koorts koud en kut![]()
Goed idee. Waarom staat bij jou de quote button aan de linkerkant?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef ppi het volgende:
[..]
ooh zielig![]()
Ik zou een extra trui aantrekken, evt douchen, paracetamol of Ibuprofen slikken - andere pijnstiller mag ook.
Kachel aan desnoods, deken erbij en wat heets te drinken.
En lekker gaan slapen wanneer je moe bent.
[afbeelding]
Godsamme. Ik schrik me rot.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!! ik moet volgende week naar de tandarts![]()
[afbeelding]
Ik was er vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!! ik moet volgende week naar de tandarts![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed idee. Waarom staat bij jou de quote button aan de linkerkant?![]()
geen buren maar wel net zo ergquote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: Heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
mooi meiske..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
geen buren maar wel net zo erg
[afbeelding]
Tandsteen en polijsten, vaste prik...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, gewoon controle; jij ook zeker? En dan lekker koffie in de stad![]()
Oh wat irritant lijkt me dat. Vooral met de afstanden die jij af moet leggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tandsteen en polijsten, vaste prik...
Ik wilde daarna geld gaan pinnen bij AH, bleek dat ik mijn knip niet bij me had....![]()
Ben ik gelijk terug naar huis gefietst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |