Hij zat er als een kikker bovenop... dus volgens mij lag ze op d'r lelijke buik.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Lag ze toch gewoon op haar rug.
Houwen zo!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Wacht eens even... dit is de COS helemaal niet.
wel als het er grof aan toe gaatquote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Wacht eens even... dit is de COS helemaal niet.
Ach je hebt gelijk, wat maakt het ook uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel als het er grof aan toe gaat![]()
Maar d'r voeten wezen omhoog.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zat er als een kikker bovenop... dus volgens mij lag ze op d'r lelijke buik.
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is dat je homepage, dat huisje rechtsboven in tekstruimte?
Heb ik al voor d'r gedaan. Ik heb gezegd dat het haar spijt, maar dat ze nog last heeft van de eergisteren gezette tong piercing.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga je nou afbellen, of niet?![]()
Gezellig, leesvoer zat, hoewel ik moet toegeven dat ik m'n space de afgelopen 1½ jaar schandalig verwaarloosd hebquote:Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net ff gekeken..zal het als ik minder moe ben wat uitgebreider lezen, 41'er
anuspiercing en daardoor aan de diarree klinkt beterquote:Op donderdag 13 september 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik al voor d'r gedaan. Ik heb gezegd dat het haar spijt, maar dat ze nog last heeft van de eergisteren gezette tong piercing.
ik zal er is goed voor gaan zittenquote:Op donderdag 13 september 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig, leesvoer zat, hoewel ik moet toegeven dat ik m'n space de afgelopen 1½ jaar schandalig verwaarloosd heb![]()
Ik kan niet wachten op je reactiesquote:Op donderdag 13 september 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal er is goed voor gaan zitten
hoor je vd week.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op je reacties
n gooi ik mijn anale abces wel in de strijd, inclusief necrose,,,quote:Op donderdag 13 september 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
anuspiercing en daardoor aan de diarree klinkt beter
she lost it! trustennnquote:Op donderdag 13 september 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zwaait zomaar? Of ga je slapen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |