Volgens mij had het 340 moeten zijn, klopt dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, telling klopt wel niet helemaal, maar dit komt iig dichter in de buurt![]()
ik dacht zelfs 341....quote:Op donderdag 13 september 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij had het 340 moeten zijn, klopt dat?
diarree, 'genant' om te zeggen tegen de assistente, maar daarom des te geloofwaardiger..quote:Op donderdag 13 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
Weet iemand een goeie smoes?
Even denken hoor...quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
diarree, 'genant' om te zeggen tegen de assistente, maar daarom des te geloofwaardiger..
Katerquote:Op donderdag 13 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
Weet iemand een goeie smoes?
om dan de smoes kracht bij te zetten neem ik een liter mee in een transparante zak om te laten zien...lul niet, gewoon bellen!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, dan kan ik echt niet
![]()
Maar eigenlijk is dat zó genant, dat jij dat maar moet gaan zeggen...![]()
Kan ik uitslapen..
13.40u ben ik om 14.00 klaar, maar daarna moet ik naar alkmaar en dat ligt 22km verder op.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Gewoon gaan, dan ben je ervan af. Hoe laat is de afspraak trouwens.
Daar krijg je spijt van, want volgende keer zie je er weer tegenop. Kan Alkmaar niet verplaatst worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil het leuk hebben, dus ik bel af.
Ik zie niet tegen de tandarts op... Alkmaar kan niet verplaatst...quote:Op donderdag 13 september 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar krijg je spijt van, want volgende keer zie je er weer tegenop. Kan Alkmaar niet verplaatst worden.
Hadden we het laatst nog over droppie, ik ga trouw ieder half jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 02:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ben je al lang niet geweest Lobasca?
Nee, niet tegen de tandarts, maar tegen het erheen moeten, dacht ik zo. Stel je voor dat hij voorlopig alleen 's ochtends heel vroeg nog maar plek heeftquote:Op donderdag 13 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie niet tegen de tandarts op... Alkmaar kan niet verplaatst...
Dan slaap ik een nachtje bij mijn loverboy...quote:Op donderdag 13 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet tegen de tandarts, maar tegen het erheen moeten, dacht ik zo. Stel je voor dat hij voorlopig alleen 's ochtends heel vroeg nog maar plek heeft![]()
ze kan ook 'n veearts raadplegen, de helft van de bewoners in haar dorp is vet! doen joh!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet tegen de tandarts, maar tegen het erheen moeten, dacht ik zo. Stel je voor dat hij voorlopig alleen 's ochtends heel vroeg nog maar plek heeft![]()
Aha. Nou ja, mooi dat het van jouw tandarts mag. Die van mij pikt dat niet als er minder dan een dag van tevoren nog wordt afgezegd.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan slaap ik een nachtje bij mijn loverboy...
Ik krijg waarschijnlijk wel een boete.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, mooi dat het van jouw tandarts mag. Die van mij pikt dat niet als er minder dan een dag van tevoren nog wordt afgezegd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze kan ook 'n veearts raadplegen, de helft van de bewoners in haar dorp is vet! doen joh!![]()
idd, als je echt diarree hebt, kun je dat niet al op dinsdag weten. vage regel van die gozer, is een bangmakertje..quote:Op donderdag 13 september 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk wel een boete.
Heb het in het verleden ook wel eens gehad, dat ik afbelde wegens migraine, zei die ook dat ik dat 2 dagen van te voren moet doen. Toen heb ik gezegd dat dat wel heel handig zou zijn als ik 2 dagen van te voren zou weten dat ik ziek word.
Tandartsen kunnen zo streng zijn omdat er een tekort is. Alleen maar daarom. Redelijk is anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk wel een boete.
Heb het in het verleden ook wel eens gehad, dat ik afbelde wegens migraine, zei die ook dat ik dat 2 dagen van te voren moet doen. Toen heb ik gezegd dat dat wel heel handig zou zijn als ik 2 dagen van te voren zou weten dat ik ziek word.
Ik vinnut ook de enige slimme opmerkind die ik jou ooit heb zien maken. Petje af..quote:Op donderdag 13 september 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
idd, als je echt diarree hebt, kun je dat niet al op dinsdag weten. vage regel van die gozer, is een bangmakertje..
Das ielegaar een grof skandaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Tandartsen kunnen zo streng zijn omdat er een tekort is. Alleen maar daarom. Redelijk is anders.
Toen ik een keer niet kon, kreeg ik ook een boete. Terwijl hij mij in het verleden wel twee keer heeft gevraagd of het verplaatst kon worden terwijl ik nota bene al in de wachtkamer zat.
voordat ik je ongewild een eetstoornis aanpraat, 'vet' is hier afkorting van 'n veterinair arts..quote:
je bent geslepen genoeg, slijpertje, maar ik weet wie het zegt..quote:Op donderdag 13 september 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voordat ik je ongewild een eetstoornis aanpraat, 'vet' is hier afkorting van 'n veterinair arts..
Is het weer iets met anaal?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
nada en nix zijn nog bezig...
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is het weer iets met anaal?![]()
Al lang joh... ik had alleen ff ruzie met m'n space, en ik ben een zeikerd dus ik edit m'n text tig keer enzo voor ik het perfect genoeg vindquote:Op donderdag 13 september 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
hok al aan kant, leandra?
is dat je homepage, dat huisje rechtsboven in tekstruimte?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al lang joh... ik had alleen ff ruzie met m'n space, en ik ben een zeikerd dus ik edit m'n text tig keer enzo voor ik het perfect genoeg vind
Ik hoorde vervolgens geloof ik van haar 'ik kan niet'.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
ontspan je.... en hij propt hem er weer van achteren in..
net zei ze 'Ik wil komen' iets met spuug en maakt me niet uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde vervolgens geloof ik van haar 'ik kan niet'.
Heeft hij wel Vaseline gebruikt. Het viel me vanmiddag pas op dat er een grote pot op zijn nachtkastje staat.
Lag ze toch gewoon op haar rug.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
net zei ze 'Ik wil komen' iets met spuug en maakt me niet uit.
En nu "harder harder"'
Hij. 'Wil je dat?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |