quote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus toch niet afgebeld? ook nog in alk geweest?
Tegen je deur aan lopen zeiken ja!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog je urinesporen achtergelaten??![]()
Ik vind de oom van Rita ook niet al te sterk eigenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, wat zit die excuses-negerin (griffith, vvd, ned.1) ongelooflijk slap te lullen...maar dat terzijde
ben ik met je eens. die komt alleen net iets zekerder over dan dat wicht..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de oom van Rita ook niet al te sterk eigenlijk.![]()
Tante Rita moet gewoon een flinke beurt.....'t is allemaal frustratie. De ene miep eet chocolade, de ander doet erg raar en erg rechts..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de oom van Rita ook niet al te sterk eigenlijk.![]()
dacht ik al..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegen je deur aan lopen zeiken ja!
Van een illegale negert.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tante Rita moet gewoon een flinke beurt.....
zou je het doen voor 60.000 euro's en een gratis lidmaatschap van hur nieuwe partij?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tante Rita moet gewoon een flinke beurt.....'t is allemaal frustratie. De ene miep eet chocolade, de ander doet erg raar en erg rechts..
Slaap lekker Hidiho...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Truste rakkers, deze jongen gaat maar eens vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen oraal, dan houdt ze d'r mond tenminste voor een uurtje....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou je het doen voor 60.000 euro's en een gratis lidmaatschap van hur nieuwe partij?
truste hidiquote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zag je back-up mbt mijn quote knop.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik ben niet gek.![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is psychisch, johquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Zag je back-up mbt mijn quote knop.
Vreemde zaak, kan er verder ook niets aan doen.
Zie het zelf hier niet, durf ook niet echt in het feed-back topic te gaan klagen want het werkt wel![]()
Zover was ik al gekomen....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'
Strikt genomen de broer van d'r vader of moeder.....
Ja ja, als puntje bij paaltje komt dan zit je vast nagels te kluiven......en verlegen met je hoofd naar beneden.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zover was ik al gekomen....
Maar goed...... drank in de vrouw...ik lust je rauw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |