Ja zag net een stukje, was onder de indruk van de bokster .....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die ook uitgenodigd was in de studio(kamminga)samen met griffith-ding
lelijk wijf, bluh, dan liever rita..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Griffith is wel een leuk poppetje om te zien vind ik, maar volgens mij nogal opportunistisch....maar ach, wie niet in de politiek.
Ik bijt geen nagels, maar ben weleens verlegen.... tenminste dat denkt men dan.... is eigenlijk verveling...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, als puntje bij paaltje komt dan zit je vast nagels te kluiven......en verlegen met je hoofd naar beneden.![]()
Mooi mooi, daar krijgen we dan geen ruzie over.....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lelijk wijf, bluh, dan liever rita..
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Disaan druk met haar nep katers?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.
Griep in de vrouw
koud en flauw
Ben je ook al een beetje ziekjes??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.
Griep in de vrouw
koud en flauw
Inderdaad, sinds gisteravond. Je zou toch bijna denken dat we elkaar hier aansteken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je ook al een beetje ziekjes??
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds gisteravond. Je zou toch bijna denken dat we elkaar hier aansteken.
ja, ging wel, op pad voor een projectje, gesprek ging wel aardig. verder de boekhouding een beetje en effe in de zon gezeten in amsterdijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi mooi, daar krijgen we dan geen ruzie over.....
Hoe was je dag verders?
Het zijn alleen de H en L fans die ziekjes worden. Teveel identificatie denk ik....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds gisteravond. Je zou toch bijna denken dat we elkaar hier aansteken.
hola, mama sita! voegers al weggejaagd? verder alles goed, nog(weer)over me gedroomd?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij staat nog onder invloed van zeelucht, dat is het hem.
Mulisch en consorten zijn over het paard getild Freek de Jonge heeft daar ook nogal last van. Afijn, gelukkig hebben ze het hele leven niet al is die Mulisch wel een taai kreng.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ging wel, op pad voor een projectje, gesprek ging wel aardig. verder de boekhouding een beetje en effe in de zon gezeten in amsterdijk.
heb je al de sleutel en ben je al bezig met sigma(weet niet of het een gerucht is, maar hoorde dat sikkens sigma overneemt...)?
mulisch is echt een asshole, hoor 'm net, die ransbak..
Nee, sorry. Ik heb wel over Bram Vermeulen gedroomd die een show van Freek de Jonge overnam. Hij zag er goed uit voor een overledene.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola, mama sita! voegers al weggejaagd? verder alles goed, nog(weer)over me gedroomd?
Niet zo adrem, ik weet vandaag geen spitsvondige weerwoorden te bedenken.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn alleen de H en L fans die ziekjes worden. Teveel identificatie denk ik....
Stress hoor, verhuizen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, en mijn zwager doet de tuin morgen.....
't Gaat prima zo......![]()
Ik hoor het al... ik ben overbodig....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, en mijn zwager doet de tuin morgen.....
't Gaat prima zo......![]()
doe je goed. heb je lang nodig, of is het nog wel een knap huus?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mulisch en consorten zijn over het paard getild Freek de Jonge heeft daar ook nogal last van. Afijn, gelukkig hebben ze het hele leven niet al is die Mulisch wel een taai kreng.
Morgenvroeg halfnegen krijg ik de sleutel. Ik heb vandaag mijn auto volgestouwd met verf en aanverwanten voor mijn broer (komt helpen morgen) en een senseo machine (voor mijzelf)
Ik zoek nog iemand die mooi kan zitten en de kwaliteit een beetje bewaakt....iets voor jou? Ik hoef er niet veel aan te verdienen......quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor het al... ik ben overbodig....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |