oeiquote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel een wederzijdse kennis.![]()
Krijg een levenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
O ja, mensen die "get a life" of woorden van die strekking posten, zijn de meest sneue zielige stakkers op de hele aarde en ze moedten allemaal DOODT!!!![]()
En handleidingen zijn echt handig hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
OK
Dus die speld er een half uur in steken![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
O ja, mensen die "get a life" of woorden van die strekking posten, zijn de meest sneue zielige stakkers op de hele aarde en ze moedten allemaal DOODT!!!![]()
Vooral die van één paginaquote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef ppi het volgende:
[..]
En handleidingen zijn echt handig hoor![]()
Moet nodig weer eens neuken jaquote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Trouwens hebben jullie niets anders te doen ofsow.![]()
Hee, ff een vraagje !!!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
Ja, ik ga zo verdwalen en jij ?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Even tot je ellebogen erin bij Yvonnequote:Op donderdag 13 september 2007 16:44 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Hee, ff een vraagje !!!
Ik ben net nieuw op dit gezeluggeeee Sub forumpie, is het mogelijk dat ik ook een een blauw kleurtje krijg ? En hoe lang duurt zo iets ( + wat moet je er voor doen)
waarom ?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
Ik haat afwassen, dat laat ik die sloerie altijd doenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even tot je ellebogen erin bij Yvonne![]()
Een hele goede vraag !!!quote:
quote:
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Ik haat afwassen, dat laat ik die sloerie altijd doen![]()
100% zeker wetenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Een hele goede vraag !!!Wil je met me trouwen
![]()
Wlde Yvonne al lekker anaal gaan verwennen, maar dan valt dit wel weer meequote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:51 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wlde Yvonne al lekker anaal gaan verwennen, maar dan valt dit wel weer mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |