alles op z'n tijd, cup a d!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor het al... ik ben overbodig....![]()
vervelendquote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die zat net te denken wat ze hier eens zou kiezen om op in te gaan. Jij bent druk en zielig, Lobasca is aan de drank en haar nagels, WJ... ja, wat doet WJ eigenlijk? Oh ja, en Heidi is al naar bed.
Griep in de vrouw
koud en flauw
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die mooi kan zitten en de kwaliteit een beetje bewaakt....iets voor jou? Ik hoef er niet veel aan te verdienen......![]()
bla blaquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, cup a d!![]()
Huis is van '96 dacht ik. Van buiten prima in ordnung. Binnen hebben ze een houtkachel gehad met slechte trek, erg veel rook/roet. Maar......die muren geven we een mooi redelijk hard geel kleurtje met anti roet pigment...Verder wat scan plakken links en rechts, raam vervangen voor deur, aansluiting maken voor was-vaatwasmachine en droger......'t Gaat lukken (met zwager en broer)quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed. heb je lang nodig, of is het nog wel een knap huus?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb wel over Bram Vermeulen gedroomd die een show van Freek de Jonge overnam. Hij zag er goed uit voor een overledene.![]()
De voegers zijn nog steeds bezig.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel een mooi excuus om thee geserveerd te krijgen... zoals nu![]()
ben je 'm de baas?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel een mooi excuus om thee geserveerd te krijgen... zoals nu![]()
we vangen aan met een cup a soup, de rest volgt....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, cup a d!![]()
hij staat nu in de hoek met een puntmuts?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar hij morste wel. Maakt dat weer wat goed?
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd, malloot sloopt alle plinten van de muren...wacht nog steeds op nieuwequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huis is van '96 dacht ik. Van buiten prima in ordnung. Binnen hebben ze een houtkachel gehad met slechte trek, erg veel rook/roet. Maar......die muren geven we een mooi redelijk hard geel kleurtje met anti roet pigment...Verder wat scan plakken links en rechts, raam vervangen voor deur, aansluiting maken voor was-vaatwasmachine en droger......'t Gaat lukken (met zwager en broer)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar hij morste wel. Maakt dat weer wat goed?
Nee, ik ga een dienblaadje voor hem kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij staat nu in de hoek met een puntmuts?![]()
Ehmm, kost je niet teveel, ik heb een zwager en broer, iets voor jou ook? Ze voegen niet, maar voegen zich wel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd, malloot sloopt alle plinten van de muren...wacht nog steeds op nieuwe![]()
ik heb ook een broer en 100 zwagers.... zijn die van jou leuker?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehmm, kost je niet teveel, ik heb een zwager en broer, iets voor jou ook? Ze voegen niet, maar voegen zich wel...![]()
Ach hemel, zielepietje.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ga een dienblaadje voor hem kopen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plinten doe'k d'r gratis bij![]()
Denk het wel, na twee jaar nog steeds geen plinten? Dan heb je geen zwagers en broers.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb ook een broer en 100 zwagers.... zijn die van jou leuker?
let's change the subject...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het wel, na twee jaar nog steeds geen plinten? Dan heb je geen zwagers en broers.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |