Ach, er is een verschil tussen vinden en zijn, denk ik dan maar, optimist die ik ben..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vrijdagavond, 22:38 uur, iedereen lekker vrij, leuke dingen doen, ouwenelen op fora en ik, ik ben nog aan het werk. Ik vind mijzelluf zielig![]()
Je "Ik ben zielig" post werd gelijk 4 keer gequote... als dat geen compassie is dat weet ik het nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'n Beetje compassie wordt best op prijs gesteld.......![]()
Jij wordt tenminste nog betaald terwijl je op dit forum rondhangt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'n Beetje compassie wordt best op prijs gesteld.......![]()
Sorry, overuren worden niet betaald bij semi-overheden.....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste nog betaald terwijl je op dit forum rondhangt.![]()
Zijn je vampier tanden weer op scherpte?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, er is een verschil tussen vinden en zijn, denk ik dan maar, optimist die ik ben..![]()
Ik vind je idd bijna zielig.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, overuren worden niet betaald bij semi-overheden.....
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn je vampier tanden weer op scherpte?
Ja door dat ik niet gek bleek te zijn. Oke een beetje toch wel.quote:
Beterschap.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja door dat ik niet gek bleek te zijn. Oke een beetje toch wel.![]()
Hey pavement.
Nou ik ga mijn bed maar in.![]()
Hopen dat het morgen beter gaat. Hoelang duurt die ziekte eigenlijk. voel me al rot vanaf zaterdag.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
navond
truste itsme en beterschap!
hee pake, gaat ie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, overuren worden niet betaald bij semi-overheden.....
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee duivelin, kunstgebit gebleekt?![]()
Truste itsmequote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja door dat ik niet gek bleek te zijn. Oke een beetje toch wel.![]()
Hey pavement.
Nou ik ga mijn bed maar in.![]()
Hopen dat het morgen beter gaat. Hoelang duurt die ziekte eigenlijk. voel me al rot vanaf zaterdag.![]()
o.k.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog tien minuten, dan ben ik vrij....alles wat je kwijt wil kun je dan kwijt.....
Ik wil nog wel een oude tafel kwijt... die kom je over 3 kwartier halen dus??quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog tien minuten, dan ben ik vrij....alles wat je kwijt wil kun je dan kwijt.....
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een oude tafel kwijt... die kom je over 3 kwartier halen dus??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |