de smoes en de reden gebruik ik ook altijdquote:Op donderdag 13 september 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
diarree, 'genant' om te zeggen tegen de assistente, maar daarom des te geloofwaardiger..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:22 schreef ppi het volgende:
Uit:
Lui die hun broek te laag hebben hangen
[afbeelding]
![]()
![]()
Ligt eraan?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef KZ-FAN het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Navigatie systemen ???![]()
Sorry raak altijd de weg kwijt met die dingenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef KZ-FAN het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Navigatie systemen ???![]()
Erg lastig idd, maar veel meer dan resetten kun je volgens mij niet doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef KZ-FAN het volgende:
Thx Soury en HIDIHo
Mn Tom TOM one is stuk en ik heb hem al met een speld reset. Na het resetten komt hij weer op gang, maar als ik dan mn scherm aanraak ( met die handjes) doet hij niks. En ik verdwaal altijd, dus er is nu een soort van ramp aan de gang hierzo![]()
Vannacht wel, nu over volgens mij.quote:
Tis een legale dure echte Tomquote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Erg lastig idd, maar veel meer dan resetten kun je volgens mij niet doen.![]()
(of de software moet corrupt zijn)
Van resetten kan een systeem niet kapot gaan, google anders eens op je TOM tom met wat verschillende steekwoorden en neem een glaasje pleegzuster bloedwijn voor je zenuwtjesquote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Tis een legale dure echte Tom![]()
1, 5 jaar oud![]()
Misschien heeft de speld het systeem kapot gemaaktKut MAVO lul die ik ben
![]()
Maken zal wel duur zijn, maar verwalen is dodelijk
Kleinzusje krijgt soms een ontroering bij jouw postings, een soort gevoel van herkenning. Maar soms ook een vreemd idee, van wat is dat voor ventquote:Op donderdag 13 september 2007 16:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Vannacht wel, nu over volgens mij.
Had een rare onrustige nacht maar toch goed geslapen.
Dat rare werkt nog een beetje door, van koorts word je een beetje raar.
En ik heb smakelijk kunnen lachen om het broekafzaktopic, dus ik deel het![]()
Klinkt alsof je scherm stuk is.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef KZ-FAN het volgende:
Thx Soury en HIDIHo
Mn Tom TOM one is stuk en ik heb hem al met een speld reset. Na het resetten komt hij weer op gang, maar als ik dan mn scherm aanraak ( met die handjes) doet hij niks. En ik verdwaal altijd, dus er is nu een soort van ramp aan de gang hierzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |