wedden van nietquote:op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
als het er echt op aankomt ligt iedereen binnen 5 minuten toch te pitten met hun bezopen koppies![]()
ik had geen valse start hoorquote:op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef snien het volgende:
ik stond al in de startblokken. helaasch
ik denk dat het wel een feit is dat je achterbank beter ligt dan de straat.quote:op woensdag 12 september 2007 19:38 schreef thesorrow het volgende:ben benieuwd of dat eigenlijk een beetje lekker slaapt in je auto
ik weet wel zeker dat ik niet volgegoten ga zijn, ja van de frisdrank waarschijnlijkquote:op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik denk dat het wel een feit is dat je achterbank beter ligt dan de straat.
als je een kussen en dekentje meeneemt is zo'n achterbank nog best te pruimen denk ik. helemaal als je volgegoten zit en stoned bent![]()
niet voor jouw deadline, morgen dusquote:op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef enter het volgende:
je krijgt toch nog wel een keer salaris deze maand?
quote:op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef thesorrow het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ik niet volgegoten ga zijn, ja van de frisdrank waarschijnlijk![]()
maar dat slapen komt wel goedik leg idd wel een slaapzak en een kussen achterin
je gelooft me niet eensquote:
bier = niet geweldig, en om dat nou een hele avond te zuipen...quote:
hele avond rum+cola is een goede. word je lekker dronken van , niet vol en niet misselijk. bij mij persoonlijk iig zo. alleen zo duurquote:op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef thesorrow het volgende:
[..]
bier = niet geweldig, en om dat nou een hele avond te zuipen...
ik zie wel wat ze daar in de aanbieding hebben, en zie wel wat ik ga drinkenchill wordt het zowieso
![]()
maar maar maar, dan kan je zelf geld overmaken naar simplonquote:op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef thesorrow het volgende:
[..]
niet voor jouw deadline, morgen dus
ben jij ziek?quote:op woensdag 12 september 2007 19:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hele avond rum+cola is een goede. word je lekker dronken van , niet vol en niet misselijk. bij mij persoonlijk iig zo. alleen zo duur![]()
pm maar hoe of wat danquote:op woensdag 12 september 2007 19:46 schreef enter het volgende:
[..]
maar maar maar, dan kan je zelf geld overmaken naar simplon![]()
ik had net alle trouwplannen geregeldquote:op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef thesorrow het volgende:
[..]
je gelooft me niet eenseen relatie is gebaseerd op vertrouwen, dit wordt nooit niets meer
breng die jurk maar weer terugquote:op woensdag 12 september 2007 19:52 schreef snien het volgende:
[..]
ik had net alle trouwplannen geregeld
ik ging in pakquote:op woensdag 12 september 2007 19:54 schreef thesorrow het volgende:
[..]
breng die jurk maar weer terug
gaarquote:op woensdag 12 september 2007 20:42 schreef wurm het volgende:
[..]
dat is die tent waar ik ooit aangerand ben door 2 irritante balletjes... nouja, ballen.
is dat lekker? stoned zijn?quote:op woensdag 12 september 2007 21:35 schreef berenanus het volgende:
hoi, ik ben stoned [afbeelding][afbeelding]
![]()
eindelijk iemand die weet waar die het over heeftquote:op woensdag 12 september 2007 20:43 schreef boem-dikkie het volgende:
shadrak is tof.
in combinatie met die hoofdpijn die ik gisteren had was het wat minder, maar normaal wel lekker jaquote:op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
is dat lekker? stoned zijn?![]()
heb geen pmquote:op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef deoxyribonucleic het volgende:
nee, logisch nadenkende deodinges
btw, check je pm vlegel!
mijn zaad zit zo vol met chemicaliën, daar kan niets in leven.quote:op donderdag 13 september 2007 08:59 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik voorspel 2 ongewenste zwangerschappen
en net als tante es uit raymann is laat vraag ik me bij het kind dan toch af:quote:op donderdag 13 september 2007 08:59 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik voorspel 2 ongewenste zwangerschappen
ag, ik zie t wel, ik ben toch niet continu binnenquote:op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
whehe. in de 3 is het ook echt wel druk hoor![]()
de mijne op dat moment wss ook, dus dat is alleen maar voordeligquote:op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef berenanus het volgende:
[..]
mijn zaad zit zo vol met chemicaliën, daar kan niets in leven.![]()
lalalala kill your mother rape your dogquote:op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef chipszak. het volgende:
lalalala chelsea daggerrrr
haajquote:op donderdag 13 september 2007 17:35 schreef thesorrow het volgende:
[..]
lalalala kill your mother rape your dog
ello![]()
![]()
i don't care, take a frog...quote:op donderdag 13 september 2007 17:35 schreef thesorrow het volgende:
[..]
lalalala kill your mother rape your dog
ello![]()
![]()
is dat de associatie die ik nu bij je oproep.quote:op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tette!
ik kan nisk beters verzinnen nuquote:op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
is dat de associatie die ik nu bij je oproep.![]()
hihi.quote:op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan nisk beters verzinnen nu [afbeelding]
genoeg vrouwtjes daar en genoeg geile mensen(lees: berenanus,thesorrow)quote:
als je in de middag komt, moet je op het centraal station wachten, en hou een bus met nr 300 of 305 in de gaten, daar zit ik in, kan je me meteen een knuffel gevenquote:
ik zal je aan mijn boezem drukkenquote:op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je in de middag komt, moet je op het centraal station wachten, en hou een bus met nr 300 of 305 in de gaten, daar zit ik in, kan je me meteen een knuffel geven![]()
ik dacht dat ze gekrompen waren?quote:op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik zal je aan mijn boezem drukken.
alle drie lekker voedsel! chinees heb ik enkel afgehaald, maar de pizzaria is errug goed en bij de ben'z kan je ook in een "tent" zitten, dat is met lage tafels en kussens om op te zitten.quote:op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef enter het volgende:
simplon heeft ook een aantal eettips![]()
pizzeria rigoletto
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/home.html
ben'z
http://www.restaurantbenz.nl/
chinees restaurant lee garden
newscaféquote:op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef vbvfv het volgende:
kroegen genoeg, de 3 is eigenlijk zelfs 1 van de saaiste. als ik jullie was zou ik nadat iedereen er is snel vekassen naar 1 van de volgende tenten:
newscafé (beetje club/lounge achtig wel wat duur)
ome ko (piekuur ftw)
feest (vaak gezellig alleen errug druk)
martini beach (leuke beachbar, alleen wel erg warm schaf eens een airco aan man!!!)
rumba (voor liefhebbers van r&b, reggaeton, salsa etc. beetje een negertent)
molly malone's (niet mijn favo, maar wel groot genoeg voor grote groepen)
enzo (ook club/loungeachtig)
enz. enz. enz.
veel plezier iig![]()
alleen met de ware wil ik mijn eerste seks ervaring delen!quote:op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
genoeg vrouwtjes daar en genoeg geile mensen(lees: berenanus,thesorrow)
![]()
met mij en thesorrow toch ?quote:op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef berenanus het volgende:
[..]
alleen met de ware wil ik mijn eerste seks ervaring delen!
agreedquote:op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef berenanus het volgende:
[..]
alleen met de ware wil ik mijn eerste seks ervaring delen!
jij komt niet in mijn sprookjesboek voorquote:
ik ga mn eigen weg, wss spareribs vreten ergensquote:op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef jordy-b het volgende:
wordt er eigenlijk nog een restaurant-reservering gedaan, of wordt het burgerking/febo/kebab/pizzacourier...
dat inderdaad. een zogenaamd hippe tent. een steriel hok, dat is het.quote:
gaat echt tof worden bij pdl, ik ga wel even tijden bespreken komt goedquote:op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar hoe zit het nou precies ba, enter & outsidr?
het komt steeds dichterbij, we moeten een tijd af gaan spreken hoelaat ik jullie op dhcs oppik, ba, jou spreek ik morgen wel over hoelaat ik jou dan 's avonds oppik, als jullie het dan allemaal ff kortsluiten met pdl moet alles goedkomen!
let me know a.s.a.p!
tuurlijk wordt het leuk, positief blijven denk hequote:op vrijdag 14 september 2007 18:59 schreef chipszak. het volgende:
oeh
tof voor je![]()
![]()
.
ik ga morgen naar paranormaal beurs. schijnen nogal wat kwakzalvers rond te lopen
noujaa ach
wordt vast wel leuk
.
good luck ende have fun!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb een dropping vanavond. bier mee etc en dan gewoon door pa laten afzetten ergens met blinddoeken op en dan terug zien te komen![]()
dropping!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb een dropping vanavond. bier mee etc en dan gewoon door pa laten afzetten ergens met blinddoeken op en dan terug zien te komen![]()
quote:op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tyfuszooi, hoogstwaarschijnlijk kan ik niet
hahaha tof!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
jammer hoor!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tyfuszooi, hoogstwaarschijnlijk kan ik niet
zet me maar bij de mischieners, godsamme
klinkt geil boemquote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
gezelligquote:op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef #ANONIEM het volgende:
hey, ik ben hier niet echt een bekende meermaar wil toch wel een keer mee. voor vandaag moet je betalen? ik wil zowel wel 's middags als 's avonds er zijn en ook logeren in het hotel.
je hebt pm terugquote:op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef #ANONIEM het volgende:
hey, ik ben hier niet echt een bekende meermaar wil toch wel een keer mee. voor vandaag moet je betalen? ik wil zowel wel 's middags als 's avonds er zijn en ook logeren in het hotel.
ik niet snappen!quote:op vrijdag 14 september 2007 18:02 schreef thesorrow het volgende:
ik werk officieel tot half 3, maar ik kan toch pas 's avonds weg, ivm baanders moeten we een paar uur op hem wachten, we kunnen beter in 1 x doorrijden dat al onze tijden op elkaar aansluiten lijkt me
vrijdag de 28e toch? jij werkt dan tot laat?quote:op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef berenanus het volgende:
[..]
ik niet snappen!
over welke dag hebben we het en waarom is er iets met mij s'avonds?
ow dat ga ik wel fixen met stage, ik neem die dag wel vrijquote:op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
vrijdag de 28e toch? jij werkt dan tot laat?
nee, nog niet.quote:op zaterdag 15 september 2007 10:04 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn betaling is binnen?
in jouw bed...?quote:op zaterdag 15 september 2007 12:26 schreef enter het volgende:
waar is sebasser?
onder andere. we werden afgezet op 1 of andere landwegquote:op zaterdag 15 september 2007 13:17 schreef enter het volgende:
[..]
toch niet in een bos geweest he? dat is eng![]()
wel leuke actie van je pa!!quote:op zaterdag 15 september 2007 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
onder andere. we werden afgezet op 1 of andere landweg![]()
niet mijn pa hoor. pa van maat.quote:
hoelang duurt dat meestal dan? maar heel kort toch?quote:
ik ga morgen naar sebas, ik zal m dan gelijk even vragen offie nog denkt te komenquote:op zaterdag 15 september 2007 12:26 schreef enter het volgende:
waar is sebasser?
gast, had je dit niet beter per pm kunnen doen? ik weet nietn in hoe verre enter een blij meisje wordt als haar volledige naam en rekeningnummer op dit forum te bewonderen zijn.quote:op zaterdag 15 september 2007 13:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoelang duurt dat meestal dan? maar heel kort toch?
het bovenstaande klopt toch?
postbank schrijft tegenwoordig vrijwel direct over, zoals het hoortquote:op zaterdag 15 september 2007 14:59 schreef realzeus het volgende:
[..]
en zit jij misschien bij de postbank, die zijn namelijk niet zo snel.
quote:op zaterdag 15 september 2007 13:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoelang duurt dat meestal dan? maar heel kort toch?
15-09-2007 xxxxxx xxxx xxxxx
hr l bekkema grootegast
betaling voor reservering meeting fok!
het bovenstaande klopt toch?
edit: ja klopt, maar post niet andermans prive gegevens aub
dat bespreek ik wel met enturquote:op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar hoe zit het nou precies ba, enter & outsidr?
het komt steeds dichterbij, we moeten een tijd af gaan spreken hoelaat ik jullie op dhcs oppik, ba, jou spreek ik morgen wel over hoelaat ik jou dan 's avonds oppik, als jullie het dan allemaal ff kortsluiten met pdl moet alles goedkomen!
let me know a.s.a.p!
quote:op zaterdag 15 september 2007 14:59 schreef realzeus het volgende:
[..]
gast, had je dit niet beter per pm kunnen doen? ik weet nietn in hoe verre enter een blij meisje wordt als haar volledige naam en rekeningnummer op dit forum te bewonderen zijn.
en zolang er miljoenen euro's gestort worden vindt ze het niet zo erg, maar ik zie sommige fokkers er wel voor aan om 50 euro te doneren met als omschrijving :"neuken?"
denk ik echt dat hier zulke zieke geesten zitten?? ja, dat denk ik echt.
en zit jij misschien bij de postbank, die zijn namelijk niet zo snel.
edit: ah, remlof was sneller dan ik op f5 kon rammen.
good boy!quote:op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef berenanus het volgende:
[..]
ow dat ga ik wel fixen met stage, ik neem die dag wel vrij
ik laas csiquote:op zaterdag 15 september 2007 18:04 schreef chipszak. het volgende:
ik ga misschien toch nog naar msi.![]()
mjaquote:
goedzo!quote:op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef thesorrow het volgende:
mindless self indulgence
ik ben trouwens een kloon!quote:op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef chipszak. het volgende:
[..]
mja
moet j even op de naam van die zanger gast jimmy urine () klikken.
dat gaat heel wat worden tijdens t concert![]()
leukquote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
ik ben trouwens een kloon![afbeelding]
nee !quote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
haha! jou ken ik wel haha. jij speelt muziek jongemanquote:
ah, altijd tof. mensen die me kennen, maar van wie ik geen idee heb wie het zijn. geeft me altijd het gevoel toch een beetje beroemd te zijnquote:op zaterdag 15 september 2007 18:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
haha! jou ken ik wel haha. jij speelt muziek jongemanik weet zelfs je naam
maar jij kent me ook wel als je een beetje hebt opgelet.
is de trui van een meisje uit jouw muziekvereniging waar ik tot voor laatst nog verkering mee heb gehadquote:op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ah, altijd tof. mensen die me kennen, maar van wie ik geen idee heb wie het zijn. geeft me altijd het gevoel toch een beetje beroemd te zijn
waarschijnlijk niet goed opgelet dus...![]()
edit: net ff je hyves gecheckt, maar je gezicht zegt me weinig![]()
je trui daarentegen...
![]()
ah, dat verklaart een boel. een meisje uit grijpskerk toch? ik kan me iets herinneren van een leen in een msn-naamquote:op zaterdag 15 september 2007 18:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
is de trui van een meisje uit jouw muziekvereniging waar ik tot voor laatst nog verkering mee heb gehadze heeft me ook foto's laten zien van jou bij de schommel enzo en op de wip meen ik met studieweekend haha
![]()
yepquote:op zaterdag 15 september 2007 18:47 schreef wurm het volgende:
[..]
ah, dat verklaart een boel. een meisje uit grijpskerk toch? ik kan me iets herinneren van een leen in een msn-naam
die foto's zijn idd van een studieweekend. 2005 volgens mij
iddquote:op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yepmaar goed. zie ik jou ook es over 2 week hehe
ik ookquote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
dat wordt lastig, alleen je voor- en achternaam en je rekeningnummer stonden er.quote:
ben ik dan zo'n professionele stalker? dat ik direct aan google, hyves en de telefoongids (of dergelijke sites) denk?quote:op zaterdag 15 september 2007 19:35 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat wordt lastig, alleen je voor- en achternaam en je rekeningnummer stonden er.
en nee, ik ga niet doneren.![]()
![]()
troeloeloequote:op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef chipszak. het volgende:
tralala.
nee.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:19 schreef paramnesia het volgende:gaat nou iedereen dronken of stoned worden.
voor een assenaar heb je een niet- boerse naamquote:op zaterdag 15 september 2007 21:19 schreef surveillance-fiets het volgende:
schop
ow oke beter danquote:
waarom doet hij het danquote:
in eerste instantie vond-ie t wel goed, maar bij nader inzien doet-ie t toch liever niet... maar goed, hij is wel zo aardig dat-ie t nu wel gewoon doetquote:
nee, maar misschien zijn er wel meer mensen die zo heten. en op hyves staat je adres niet.quote:op zaterdag 15 september 2007 20:26 schreef wurm het volgende:
[..]
ben ik dan zo'n professionele stalker? dat ik direct aan google, hyves en de telefoongids (of dergelijke sites) denk?
ow oke, to bad, maar jij gaat wel gek hoop ik.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:33 schreef wurm het volgende:
[..]
in eerste instantie vond-ie t wel goed, maar bij nader inzien doet-ie t toch liever niet... maar goed, hij is wel zo aardig dat-ie t nu wel gewoon doet
k weet niet of jij haar naam gezien hebt, maar ik ken niet veel mensen die zo hetenquote:op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee, maar misschien zijn er wel meer mensen die zo heten. en op hyves staat je adres niet.
neuh, niet helemaal. da's niet tof als je daarna nog n halfuur (ongeveer) in de auto moetquote:op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef paramnesia het volgende:
[..]
ow oke, to bad, maar jij gaat wel gek hoop ik.![]()
dat klopt, maar a: ik weet niet precies waar ze woont en b: als ze een geheim nummer heeft staat ze niet in de telefoongids.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:36 schreef wurm het volgende:
[..]
k weet niet of jij haar naam gezien hebt, maar ik ken niet veel mensen die zo heten
zelfs als je niet naar haar nummer zoekt, kun je met google wss nog genoeg vindenquote:op zaterdag 15 september 2007 21:39 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat klopt, maar a: ik weet niet precies waar ze woont en b: als ze een geheim nummer heeft staat ze niet in de telefoongids.
dan ben ik beter af met mijn naam, daar zijn er zoveel van.![]()
iddquote:op zaterdag 15 september 2007 21:44 schreef wurm het volgende:
--> maar mensen, p8 komt ook!! <--
quote:op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ja duh.
de meet is geen feest als pussydeluxe niet is geweest..
woon jij ook nog steeds in groningen? ik wil nog wel es met je ouwehoeren over singulariteiten met een half kratje bier opquote:op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yepmaar goed. zie ik jou ook es over 2 week hehe
bier!quote:op zondag 16 september 2007 14:06 schreef enter het volgende:
pdl, wat drink jij op de vrijdagavonden? kan ik daar rekening mee houden!
van bier krijg ik geen katerquote:op zondag 16 september 2007 14:07 schreef wurm het volgende:
[..]
bier! [afbeelding]
maar ik ben pdl niet natuurlijk
quote:
ik ben gestopt met drinkenquote:op zondag 16 september 2007 14:06 schreef enter het volgende:
pdl, wat drink jij op de vrijdagavonden? kan ik daar rekening mee houden!
ik weet het nog niet of ik zal gaanquote:op zondag 16 september 2007 02:32 schreef #ANONIEM het volgende:
ja wordt gezellig ja p8, neem jij je vriendje mee?
maar die hebben vast niet allemaal jouw achternaam. en dan is het makkelijk checken.quote:op zondag 16 september 2007 09:30 schreef enter het volgende:
rzals ik in het strijkijzer woon blijven er nog ongeveer 320 adressen over
![]()
rickokun gaat met mij en ankaquote:op zondag 16 september 2007 15:15 schreef rickokun het volgende:
[..]
ik weet het nog niet of ik zal gaan
ik welquote:op zondag 16 september 2007 15:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
maar die hebben vast niet allemaal jouw achternaam. en dan is het makkelijk checken.
je gaat naar het strijkijzer, stopt 50 cent in de brievenbus en begint er op te stampen. dan kom jij naar beneden:"mijn bievenbus , wat doe je?" en jij zo van:"ik heb hem toch gekocht."
nee, wacht, het was anders. je checkt daar gewoon de naamplaatjes en dan zie je vanzelf jouw naam voorbij komen en dan is je adres bekend.![]()
maar weest niet bevreest, ik doe niet aan stalken
nou, dames en heren, dit is snien. en wat probeert snien te doen? snien probeert een schaap na te doen. geen idee waarom, het zal wel ergens goed voor zijn.quote:op zondag 16 september 2007 17:05 schreef snien het volgende:
blaat
quote:op zondag 16 september 2007 17:15 schreef realzeus het volgende:
[..]
nou, dames en heren, dit is snien. en wat probeert snien te doen? snien probeert een schaap na te doen. geen idee waarom, het zal wel ergens goed voor zijn.
![]()
hoe gaat het eigs met je?quote:
quote:op zondag 16 september 2007 18:30 schreef chipszak. het volgende:
haaj tom
wil j een ubergeile foto van me zien?ga naar het groningen stad topic
![]()
kheb m niet meer, na nieuwe pc niet meer gedownload.quote:
quote:op zondag 16 september 2007 19:51 schreef sebasser het volgende:
want ja, even naar sta gaan en groningen aanklikken ius erg moeilijk.
dan zet ik mooi nog een metalnummertje opquote:op zondag 16 september 2007 19:51 schreef chipszak. het volgende:
[..]
kheb m niet meer, na nieuwe pc niet meer gedownload.
okequote:op zondag 16 september 2007 19:56 schreef thesorrow het volgende:
[..]
dan zet ik mooi nog een metalnummertje op
nog niet geweest pop?quote:op zondag 16 september 2007 20:03 schreef thesorrow het volgende:
ik ga niet, heb geen zinen ben bang voor de lucht
wees maar niet bang, ik zal je niet jaloers maken. je hebt het vast al zo zwaar met een vriendin die zoveel mannelijker is dan jijzelf.quote:op zondag 16 september 2007 02:32 schreef #ANONIEM het volgende:
ja wordt gezellig ja p8, neem jij je vriendje mee?
paniek!!!!!!quote:op zondag 16 september 2007 23:44 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! ik ben er !!!! [afbeelding]
hé dronken droppie, wat zegt ze nou net een paar posts terug.quote:op maandag 17 september 2007 00:04 schreef moemoe het volgende:
zeg hondje en babe, jullie zijn er toch wel he?
ik wil ze alleen als combi.quote:op maandag 17 september 2007 00:06 schreef realzeus het volgende:
[..]
hé dronken droppie, wat zegt ze nou net een paar posts terug.![]()
mijn ervaring is dat als je het lang opspaart de ucht echt heel erg wordt. maar echt heel erg. dan heb je het idee dat je alleen nog maar hoeft dood te gaan want verrot ben je al.quote:op zondag 16 september 2007 20:03 schreef thesorrow het volgende:
ik ga niet, heb geen zinen ben bang voor de lucht
quote:
quote:op maandag 17 september 2007 00:11 schreef realzeus het volgende:
oh ja, en ik wil moemoe, fraubitch en pussydeluxe vast waarschuwen:![]()
ik ga jullie een knuffel geven.![]()
![]()
ik had het erover dat ik er was in het topicquote:op maandag 17 september 2007 00:06 schreef realzeus het volgende:
[..]
hé dronken droppie, wat zegt ze nou net een paar posts terug.![]()
quote:op maandag 17 september 2007 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
kijk je uit voor fb? voor je het weet breekt ze iets..
we zijn apart verpaktquote:
morgen? ik ga nu slapen. zwaar weekend gehadquote:op maandag 17 september 2007 00:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
kom es ff online. moet wat met je bespreken.
mooi dat wou ik weten.quote:op maandag 17 september 2007 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
morgen? ik ga nu slapen. zwaar weekend gehad.
de deal still stands.
q. !quote:op maandag 17 september 2007 00:19 schreef q. het volgende:
bier!
quote:op maandag 17 september 2007 00:11 schreef realzeus het volgende:
![]()
toe maarquote:op maandag 17 september 2007 00:11 schreef realzeus het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |