gaarquote:op woensdag 12 september 2007 20:42 schreef wurm het volgende:
[..]
dat is die tent waar ik ooit aangerand ben door 2 irritante balletjes... nouja, ballen.
is dat lekker? stoned zijn?quote:op woensdag 12 september 2007 21:35 schreef berenanus het volgende:
hoi, ik ben stoned [afbeelding][afbeelding]
![]()
eindelijk iemand die weet waar die het over heeftquote:op woensdag 12 september 2007 20:43 schreef boem-dikkie het volgende:
shadrak is tof.
in combinatie met die hoofdpijn die ik gisteren had was het wat minder, maar normaal wel lekker jaquote:op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
is dat lekker? stoned zijn?![]()
heb geen pmquote:op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef deoxyribonucleic het volgende:
nee, logisch nadenkende deodinges
btw, check je pm vlegel!
mijn zaad zit zo vol met chemicaliën, daar kan niets in leven.quote:op donderdag 13 september 2007 08:59 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik voorspel 2 ongewenste zwangerschappen
en net als tante es uit raymann is laat vraag ik me bij het kind dan toch af:quote:op donderdag 13 september 2007 08:59 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik voorspel 2 ongewenste zwangerschappen
ag, ik zie t wel, ik ben toch niet continu binnenquote:op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
whehe. in de 3 is het ook echt wel druk hoor![]()
de mijne op dat moment wss ook, dus dat is alleen maar voordeligquote:op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef berenanus het volgende:
[..]
mijn zaad zit zo vol met chemicaliën, daar kan niets in leven.![]()
lalalala kill your mother rape your dogquote:op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef chipszak. het volgende:
lalalala chelsea daggerrrr
haajquote:op donderdag 13 september 2007 17:35 schreef thesorrow het volgende:
[..]
lalalala kill your mother rape your dog
ello![]()
![]()
i don't care, take a frog...quote:op donderdag 13 september 2007 17:35 schreef thesorrow het volgende:
[..]
lalalala kill your mother rape your dog
ello![]()
![]()
is dat de associatie die ik nu bij je oproep.quote:op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tette!
ik kan nisk beters verzinnen nuquote:op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
is dat de associatie die ik nu bij je oproep.![]()
hihi.quote:op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan nisk beters verzinnen nu [afbeelding]
genoeg vrouwtjes daar en genoeg geile mensen(lees: berenanus,thesorrow)quote:
als je in de middag komt, moet je op het centraal station wachten, en hou een bus met nr 300 of 305 in de gaten, daar zit ik in, kan je me meteen een knuffel gevenquote:
ik zal je aan mijn boezem drukkenquote:op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je in de middag komt, moet je op het centraal station wachten, en hou een bus met nr 300 of 305 in de gaten, daar zit ik in, kan je me meteen een knuffel geven![]()
ik dacht dat ze gekrompen waren?quote:op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik zal je aan mijn boezem drukken.
alle drie lekker voedsel! chinees heb ik enkel afgehaald, maar de pizzaria is errug goed en bij de ben'z kan je ook in een "tent" zitten, dat is met lage tafels en kussens om op te zitten.quote:op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef enter het volgende:
simplon heeft ook een aantal eettips![]()
pizzeria rigoletto
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/home.html
ben'z
http://www.restaurantbenz.nl/
chinees restaurant lee garden
newscaféquote:op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef vbvfv het volgende:
kroegen genoeg, de 3 is eigenlijk zelfs 1 van de saaiste. als ik jullie was zou ik nadat iedereen er is snel vekassen naar 1 van de volgende tenten:
newscafé (beetje club/lounge achtig wel wat duur)
ome ko (piekuur ftw)
feest (vaak gezellig alleen errug druk)
martini beach (leuke beachbar, alleen wel erg warm schaf eens een airco aan man!!!)
rumba (voor liefhebbers van r&b, reggaeton, salsa etc. beetje een negertent)
molly malone's (niet mijn favo, maar wel groot genoeg voor grote groepen)
enzo (ook club/loungeachtig)
enz. enz. enz.
veel plezier iig![]()
alleen met de ware wil ik mijn eerste seks ervaring delen!quote:op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
genoeg vrouwtjes daar en genoeg geile mensen(lees: berenanus,thesorrow)
![]()
met mij en thesorrow toch ?quote:op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef berenanus het volgende:
[..]
alleen met de ware wil ik mijn eerste seks ervaring delen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |