ik ben gestopt met drinkenquote:op zondag 16 september 2007 14:06 schreef enter het volgende:
pdl, wat drink jij op de vrijdagavonden? kan ik daar rekening mee houden!
ik weet het nog niet of ik zal gaanquote:op zondag 16 september 2007 02:32 schreef #ANONIEM het volgende:
ja wordt gezellig ja p8, neem jij je vriendje mee?
maar die hebben vast niet allemaal jouw achternaam. en dan is het makkelijk checken.quote:op zondag 16 september 2007 09:30 schreef enter het volgende:
rzals ik in het strijkijzer woon blijven er nog ongeveer 320 adressen over
![]()
rickokun gaat met mij en ankaquote:op zondag 16 september 2007 15:15 schreef rickokun het volgende:
[..]
ik weet het nog niet of ik zal gaan
ik welquote:op zondag 16 september 2007 15:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
maar die hebben vast niet allemaal jouw achternaam. en dan is het makkelijk checken.
je gaat naar het strijkijzer, stopt 50 cent in de brievenbus en begint er op te stampen. dan kom jij naar beneden:"mijn bievenbus , wat doe je?" en jij zo van:"ik heb hem toch gekocht."
nee, wacht, het was anders. je checkt daar gewoon de naamplaatjes en dan zie je vanzelf jouw naam voorbij komen en dan is je adres bekend.![]()
maar weest niet bevreest, ik doe niet aan stalken
nou, dames en heren, dit is snien. en wat probeert snien te doen? snien probeert een schaap na te doen. geen idee waarom, het zal wel ergens goed voor zijn.quote:op zondag 16 september 2007 17:05 schreef snien het volgende:
blaat
quote:op zondag 16 september 2007 17:15 schreef realzeus het volgende:
[..]
nou, dames en heren, dit is snien. en wat probeert snien te doen? snien probeert een schaap na te doen. geen idee waarom, het zal wel ergens goed voor zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |