agreedquote:op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef berenanus het volgende:
[..]
alleen met de ware wil ik mijn eerste seks ervaring delen!
jij komt niet in mijn sprookjesboek voorquote:
ik ga mn eigen weg, wss spareribs vreten ergensquote:op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef jordy-b het volgende:
wordt er eigenlijk nog een restaurant-reservering gedaan, of wordt het burgerking/febo/kebab/pizzacourier...
dat inderdaad. een zogenaamd hippe tent. een steriel hok, dat is het.quote:
gaat echt tof worden bij pdl, ik ga wel even tijden bespreken komt goedquote:op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar hoe zit het nou precies ba, enter & outsidr?
het komt steeds dichterbij, we moeten een tijd af gaan spreken hoelaat ik jullie op dhcs oppik, ba, jou spreek ik morgen wel over hoelaat ik jou dan 's avonds oppik, als jullie het dan allemaal ff kortsluiten met pdl moet alles goedkomen!
let me know a.s.a.p!
tuurlijk wordt het leuk, positief blijven denk hequote:op vrijdag 14 september 2007 18:59 schreef chipszak. het volgende:
oeh
tof voor je![]()
![]()
.
ik ga morgen naar paranormaal beurs. schijnen nogal wat kwakzalvers rond te lopen
noujaa ach
wordt vast wel leuk
.
good luck ende have fun!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb een dropping vanavond. bier mee etc en dan gewoon door pa laten afzetten ergens met blinddoeken op en dan terug zien te komen![]()
dropping!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb een dropping vanavond. bier mee etc en dan gewoon door pa laten afzetten ergens met blinddoeken op en dan terug zien te komen![]()
quote:op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tyfuszooi, hoogstwaarschijnlijk kan ik niet
hahaha tof!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
jammer hoor!quote:op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tyfuszooi, hoogstwaarschijnlijk kan ik niet
zet me maar bij de mischieners, godsamme
klinkt geil boemquote:op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
gezelligquote:op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef #ANONIEM het volgende:
hey, ik ben hier niet echt een bekende meermaar wil toch wel een keer mee. voor vandaag moet je betalen? ik wil zowel wel 's middags als 's avonds er zijn en ook logeren in het hotel.
je hebt pm terugquote:op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef #ANONIEM het volgende:
hey, ik ben hier niet echt een bekende meermaar wil toch wel een keer mee. voor vandaag moet je betalen? ik wil zowel wel 's middags als 's avonds er zijn en ook logeren in het hotel.
ik niet snappen!quote:op vrijdag 14 september 2007 18:02 schreef thesorrow het volgende:
ik werk officieel tot half 3, maar ik kan toch pas 's avonds weg, ivm baanders moeten we een paar uur op hem wachten, we kunnen beter in 1 x doorrijden dat al onze tijden op elkaar aansluiten lijkt me
vrijdag de 28e toch? jij werkt dan tot laat?quote:op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef berenanus het volgende:
[..]
ik niet snappen!
over welke dag hebben we het en waarom is er iets met mij s'avonds?
ow dat ga ik wel fixen met stage, ik neem die dag wel vrijquote:op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
vrijdag de 28e toch? jij werkt dan tot laat?
nee, nog niet.quote:op zaterdag 15 september 2007 10:04 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn betaling is binnen?
in jouw bed...?quote:op zaterdag 15 september 2007 12:26 schreef enter het volgende:
waar is sebasser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |