postbank schrijft tegenwoordig vrijwel direct over, zoals het hoortquote:op zaterdag 15 september 2007 14:59 schreef realzeus het volgende:
[..]
en zit jij misschien bij de postbank, die zijn namelijk niet zo snel.
quote:op zaterdag 15 september 2007 13:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoelang duurt dat meestal dan? maar heel kort toch?
15-09-2007 xxxxxx xxxx xxxxx
hr l bekkema grootegast
betaling voor reservering meeting fok!
het bovenstaande klopt toch?
edit: ja klopt, maar post niet andermans prive gegevens aub
dat bespreek ik wel met enturquote:op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar hoe zit het nou precies ba, enter & outsidr?
het komt steeds dichterbij, we moeten een tijd af gaan spreken hoelaat ik jullie op dhcs oppik, ba, jou spreek ik morgen wel over hoelaat ik jou dan 's avonds oppik, als jullie het dan allemaal ff kortsluiten met pdl moet alles goedkomen!
let me know a.s.a.p!
quote:op zaterdag 15 september 2007 14:59 schreef realzeus het volgende:
[..]
gast, had je dit niet beter per pm kunnen doen? ik weet nietn in hoe verre enter een blij meisje wordt als haar volledige naam en rekeningnummer op dit forum te bewonderen zijn.
en zolang er miljoenen euro's gestort worden vindt ze het niet zo erg, maar ik zie sommige fokkers er wel voor aan om 50 euro te doneren met als omschrijving :"neuken?"
denk ik echt dat hier zulke zieke geesten zitten?? ja, dat denk ik echt.
en zit jij misschien bij de postbank, die zijn namelijk niet zo snel.
edit: ah, remlof was sneller dan ik op f5 kon rammen.
good boy!quote:op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef berenanus het volgende:
[..]
ow dat ga ik wel fixen met stage, ik neem die dag wel vrij
ik laas csiquote:op zaterdag 15 september 2007 18:04 schreef chipszak. het volgende:
ik ga misschien toch nog naar msi.![]()
mjaquote:
goedzo!quote:op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef thesorrow het volgende:
mindless self indulgence
ik ben trouwens een kloon!quote:op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef chipszak. het volgende:
[..]
mja
moet j even op de naam van die zanger gast jimmy urine () klikken.
dat gaat heel wat worden tijdens t concert![]()
leukquote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
ik ben trouwens een kloon![afbeelding]
nee !quote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
haha! jou ken ik wel haha. jij speelt muziek jongemanquote:
ah, altijd tof. mensen die me kennen, maar van wie ik geen idee heb wie het zijn. geeft me altijd het gevoel toch een beetje beroemd te zijnquote:op zaterdag 15 september 2007 18:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
haha! jou ken ik wel haha. jij speelt muziek jongemanik weet zelfs je naam
maar jij kent me ook wel als je een beetje hebt opgelet.
is de trui van een meisje uit jouw muziekvereniging waar ik tot voor laatst nog verkering mee heb gehadquote:op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ah, altijd tof. mensen die me kennen, maar van wie ik geen idee heb wie het zijn. geeft me altijd het gevoel toch een beetje beroemd te zijn
waarschijnlijk niet goed opgelet dus...![]()
edit: net ff je hyves gecheckt, maar je gezicht zegt me weinig![]()
je trui daarentegen...
![]()
ah, dat verklaart een boel. een meisje uit grijpskerk toch? ik kan me iets herinneren van een leen in een msn-naamquote:op zaterdag 15 september 2007 18:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
is de trui van een meisje uit jouw muziekvereniging waar ik tot voor laatst nog verkering mee heb gehadze heeft me ook foto's laten zien van jou bij de schommel enzo en op de wip meen ik met studieweekend haha
![]()
yepquote:op zaterdag 15 september 2007 18:47 schreef wurm het volgende:
[..]
ah, dat verklaart een boel. een meisje uit grijpskerk toch? ik kan me iets herinneren van een leen in een msn-naam
die foto's zijn idd van een studieweekend. 2005 volgens mij
iddquote:op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yepmaar goed. zie ik jou ook es over 2 week hehe
ik ookquote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
dat wordt lastig, alleen je voor- en achternaam en je rekeningnummer stonden er.quote:
ben ik dan zo'n professionele stalker? dat ik direct aan google, hyves en de telefoongids (of dergelijke sites) denk?quote:op zaterdag 15 september 2007 19:35 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat wordt lastig, alleen je voor- en achternaam en je rekeningnummer stonden er.
en nee, ik ga niet doneren.![]()
![]()
troeloeloequote:op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef chipszak. het volgende:
tralala.
nee.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:19 schreef paramnesia het volgende:gaat nou iedereen dronken of stoned worden.
voor een assenaar heb je een niet- boerse naamquote:op zaterdag 15 september 2007 21:19 schreef surveillance-fiets het volgende:
schop
ow oke beter danquote:
waarom doet hij het danquote:
in eerste instantie vond-ie t wel goed, maar bij nader inzien doet-ie t toch liever niet... maar goed, hij is wel zo aardig dat-ie t nu wel gewoon doetquote:
nee, maar misschien zijn er wel meer mensen die zo heten. en op hyves staat je adres niet.quote:op zaterdag 15 september 2007 20:26 schreef wurm het volgende:
[..]
ben ik dan zo'n professionele stalker? dat ik direct aan google, hyves en de telefoongids (of dergelijke sites) denk?
ow oke, to bad, maar jij gaat wel gek hoop ik.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:33 schreef wurm het volgende:
[..]
in eerste instantie vond-ie t wel goed, maar bij nader inzien doet-ie t toch liever niet... maar goed, hij is wel zo aardig dat-ie t nu wel gewoon doet
k weet niet of jij haar naam gezien hebt, maar ik ken niet veel mensen die zo hetenquote:op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee, maar misschien zijn er wel meer mensen die zo heten. en op hyves staat je adres niet.
neuh, niet helemaal. da's niet tof als je daarna nog n halfuur (ongeveer) in de auto moetquote:op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef paramnesia het volgende:
[..]
ow oke, to bad, maar jij gaat wel gek hoop ik.![]()
dat klopt, maar a: ik weet niet precies waar ze woont en b: als ze een geheim nummer heeft staat ze niet in de telefoongids.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:36 schreef wurm het volgende:
[..]
k weet niet of jij haar naam gezien hebt, maar ik ken niet veel mensen die zo heten
zelfs als je niet naar haar nummer zoekt, kun je met google wss nog genoeg vindenquote:op zaterdag 15 september 2007 21:39 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat klopt, maar a: ik weet niet precies waar ze woont en b: als ze een geheim nummer heeft staat ze niet in de telefoongids.
dan ben ik beter af met mijn naam, daar zijn er zoveel van.![]()
iddquote:op zaterdag 15 september 2007 21:44 schreef wurm het volgende:
--> maar mensen, p8 komt ook!! <--
quote:op zaterdag 15 september 2007 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ja duh.
de meet is geen feest als pussydeluxe niet is geweest..
woon jij ook nog steeds in groningen? ik wil nog wel es met je ouwehoeren over singulariteiten met een half kratje bier opquote:op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yepmaar goed. zie ik jou ook es over 2 week hehe
bier!quote:op zondag 16 september 2007 14:06 schreef enter het volgende:
pdl, wat drink jij op de vrijdagavonden? kan ik daar rekening mee houden!
van bier krijg ik geen katerquote:op zondag 16 september 2007 14:07 schreef wurm het volgende:
[..]
bier! [afbeelding]
maar ik ben pdl niet natuurlijk
quote:
ik ben gestopt met drinkenquote:op zondag 16 september 2007 14:06 schreef enter het volgende:
pdl, wat drink jij op de vrijdagavonden? kan ik daar rekening mee houden!
ik weet het nog niet of ik zal gaanquote:op zondag 16 september 2007 02:32 schreef #ANONIEM het volgende:
ja wordt gezellig ja p8, neem jij je vriendje mee?
maar die hebben vast niet allemaal jouw achternaam. en dan is het makkelijk checken.quote:op zondag 16 september 2007 09:30 schreef enter het volgende:
rzals ik in het strijkijzer woon blijven er nog ongeveer 320 adressen over
![]()
rickokun gaat met mij en ankaquote:op zondag 16 september 2007 15:15 schreef rickokun het volgende:
[..]
ik weet het nog niet of ik zal gaan
ik welquote:op zondag 16 september 2007 15:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
maar die hebben vast niet allemaal jouw achternaam. en dan is het makkelijk checken.
je gaat naar het strijkijzer, stopt 50 cent in de brievenbus en begint er op te stampen. dan kom jij naar beneden:"mijn bievenbus , wat doe je?" en jij zo van:"ik heb hem toch gekocht."
nee, wacht, het was anders. je checkt daar gewoon de naamplaatjes en dan zie je vanzelf jouw naam voorbij komen en dan is je adres bekend.![]()
maar weest niet bevreest, ik doe niet aan stalken
nou, dames en heren, dit is snien. en wat probeert snien te doen? snien probeert een schaap na te doen. geen idee waarom, het zal wel ergens goed voor zijn.quote:op zondag 16 september 2007 17:05 schreef snien het volgende:
blaat
quote:op zondag 16 september 2007 17:15 schreef realzeus het volgende:
[..]
nou, dames en heren, dit is snien. en wat probeert snien te doen? snien probeert een schaap na te doen. geen idee waarom, het zal wel ergens goed voor zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |