ik ben trouwens een kloon!quote:op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef chipszak. het volgende:
[..]
mja
moet j even op de naam van die zanger gast jimmy urine () klikken.
dat gaat heel wat worden tijdens t concert![]()
leukquote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
ik ben trouwens een kloon![afbeelding]
nee !quote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
haha! jou ken ik wel haha. jij speelt muziek jongemanquote:
ah, altijd tof. mensen die me kennen, maar van wie ik geen idee heb wie het zijn. geeft me altijd het gevoel toch een beetje beroemd te zijnquote:op zaterdag 15 september 2007 18:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
haha! jou ken ik wel haha. jij speelt muziek jongemanik weet zelfs je naam
maar jij kent me ook wel als je een beetje hebt opgelet.
is de trui van een meisje uit jouw muziekvereniging waar ik tot voor laatst nog verkering mee heb gehadquote:op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ah, altijd tof. mensen die me kennen, maar van wie ik geen idee heb wie het zijn. geeft me altijd het gevoel toch een beetje beroemd te zijn
waarschijnlijk niet goed opgelet dus...![]()
edit: net ff je hyves gecheckt, maar je gezicht zegt me weinig![]()
je trui daarentegen...
![]()
ah, dat verklaart een boel. een meisje uit grijpskerk toch? ik kan me iets herinneren van een leen in een msn-naamquote:op zaterdag 15 september 2007 18:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
is de trui van een meisje uit jouw muziekvereniging waar ik tot voor laatst nog verkering mee heb gehadze heeft me ook foto's laten zien van jou bij de schommel enzo en op de wip meen ik met studieweekend haha
![]()
yepquote:op zaterdag 15 september 2007 18:47 schreef wurm het volgende:
[..]
ah, dat verklaart een boel. een meisje uit grijpskerk toch? ik kan me iets herinneren van een leen in een msn-naam
die foto's zijn idd van een studieweekend. 2005 volgens mij
iddquote:op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
yepmaar goed. zie ik jou ook es over 2 week hehe
ik ookquote:op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef koffiezetter het volgende:
[..]
dat wordt lastig, alleen je voor- en achternaam en je rekeningnummer stonden er.quote:
ben ik dan zo'n professionele stalker? dat ik direct aan google, hyves en de telefoongids (of dergelijke sites) denk?quote:op zaterdag 15 september 2007 19:35 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat wordt lastig, alleen je voor- en achternaam en je rekeningnummer stonden er.
en nee, ik ga niet doneren.![]()
![]()
troeloeloequote:op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef chipszak. het volgende:
tralala.
nee.quote:op zaterdag 15 september 2007 21:19 schreef paramnesia het volgende:gaat nou iedereen dronken of stoned worden.
voor een assenaar heb je een niet- boerse naamquote:op zaterdag 15 september 2007 21:19 schreef surveillance-fiets het volgende:
schop
ow oke beter danquote:
waarom doet hij het danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |