quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef innov het volgende:
Nieuw leren jack + vintage tshirt
Abercrombie tshirt + true religion jeans
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef Erotica_ het volgende:
Opnieuw Revick\'s gekocht.. Andere heeft m\'n broer van me gejat zeg maar..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:18 schreef don-diablo het volgende:
mn vestje, foto in spiegelbeeld gemaakt, kijk nie heel vrolijkmaar moest ff snel wat dngen doen en hij is nie smerig aan de onderkant for the record, logootje is wel heel verwassen en alles. maak nog wel een betere foto als ik tijd heb.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef MFPascal het volgende:
Heb dus vandaag m\'n eerste skinny gekocht, en zal ook zeer waarschijnlijk mn laatste zijn. Vond \'em in de winkel wel cool, en nu nog steeds wel, maar is onwijs wennen. Ben gewoon gewend aan regular fit en dit allemaal vrij strak terwijl ik een vrij slanke bouw heb. Rekt zo broek nog een beetje uit?Damn, dit is echt wennen.
EDIT: Maar ff een pic genomen, spijkerbroek is heel donkerblauw van kleur. SBtjes doe ik er sowieso niet onder denk ik, dingen lijken dan net klompen volgens mij.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:37 schreef Sylvana het volgende:
2 bikini\'s in de uitverkoop bij H&M, totaal 8 euro
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:54 schreef Pie.cr het volgende:
Base Control|American Apparel|Skull|Adidas ZX500 Oddity
daar hebben ze panties voor en ik ben erg blij met mijn benenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef Ace1 het volgende:
Is die rok nieuw?
Het wordt iig winter... en je ehbt er ook niet echt de benen voor moet ik zeggen.
Wat heb jij ongelofelijk mooi haarquote:
Ik vind haar de juiste benen er voor hebben. Het staat een heel stuk aantrekkelijker vergeleken bij magere takkebeentjes of dikke blubberbenen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef Ace1 het volgende:
Is die rok nieuw?
Het wordt iig winter... en je ehbt er ook niet echt de benen voor moet ik zeggen.
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind haar de juiste benen er voor hebben. Het staat een heel stuk aantrekkelijker vergeleken bij magere takkebeentjes of dikke blubberbenen.
Waar is die sweater van? Erg gaafquote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef The_Mich het volgende:
De winter zit er weer een beetje aan te komen dus ook maar wat dingetjes besteld:
Zwarte sweater met diepe V-hals:
Lekker makkelijk overal bij te dragen en te combineren met
een overhemd of een wit shirt eronder met een hele kleine V-hals:
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik vond deze sneakers wel aardig... lekker om nu nog ff door te
dragen en ook nog even voor in de winter..
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb hem besteld bij Asos.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Waar is die sweater van? Erg gaaf![]()
donkerbruin en en donkerblond was ik vroegerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:38 schreef fillefatale het volgende:
[..]
Wat heb jij ongelofelijk mooi haar![]()
![]()
Zit zelf ook aan een donkere kleur te denken.
Is het zwart of donkerbruin?
En welke haarkleur heb je van jezelf?
Kun je niet toevallig een foto'tje van het net afplukken?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
donkerbruin en en donkerblond was ik vroeger
ze lopen echt enorm uit (in het begin zat ie vrij strak bij mij en inmiddels zakt hij af zonder riem), verder zijn ze wel relaxt. En sowieso wassen vermijden tenzij je niet die donkerblauwe 'dry' hebt.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:00 schreef Noddie het volgende:
heeft iemand ervaring met de hm sliq jeans? Er staat op dat hij 5% krimpt na het wassen
Dat is de jas die ik graag in het zwart wil.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:18 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe winterjas. (xposted keer 100.000)
ik wilde weer eens wat anders, heb al cheap mondayquote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Emmol het volgende:
[..]
ze lopen echt enorm uit (in het begin zat ie vrij strak bij mij en inmiddels zakt hij af zonder riem), verder zijn ze wel relaxt. En sowieso wassen vermijden tenzij je niet die donkerblauwe 'dry' hebt.
Maarr voor die 40 euro zou je ook kunnen overwegen om een cheap monday te halen
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef The_Mich het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet shirtje, waar heb je die gekocht??quote:
tofquote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe trui van kuyichi
[afbeelding]
zijn van 'Pf Flyers'quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Waar is die schoen van? Ik vind hem echt vet.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
eindelijk aangekomen vanuit amerika
Het van welke sit heb je die plaatjes of van welk merk zijn die kleren, die broek vind ik wel oke !!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef The_Mich het volgende:
De winter zit er weer een beetje aan te komen dus ook maar wat dingetjes besteld:
Zwarte sweater met diepe V-hals:
Lekker makkelijk overal bij te dragen en te combineren met
een overhemd of een wit shirt eronder met een hele kleine V-hals:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet shirtquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
eindelijk aangekomen vanuit amerika
Echt een mooie broek! waar gehaald en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef ForumGek het volgende:
Nieuwe broek (Levi 504 Straight Raw) en T-shirt. Het shirt is rood btw
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga proberen de broek zo lang mogelijk aan te doen zonder wassen, ben benieuwd of het er mooier op wordt !
Zijn dat SB's? Waar gehaald?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Krooked T-Shirt, Girl Hoodie en Nike Snakeskin Dunks.
[afbeelding]
Dunks van wat dichterbij.
Bij de MaW voor ¤109,95 ! Erg mooie prijs al zeg ik het zelf !quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:30 schreef Dirkmaat het volgende:
[..]
Echt een mooie broek! waar gehaald en voor hoeveel?
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef stijn_ het volgende:
leuke trui, alleen is Jack&Jones de 2e H&M, dus iedereen loopt er in. wel tof ding![]()
Dat valt helemaal niet mee, J&J is net zo als de H&M, iedereen loopt erin en het is alles behalve duur.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk, Jack&Jones is een stuk duurder dus dat is niet heel erg correct.
Ik ben er gelukkig nog niemand in tegen gekomen. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef don-diablo het volgende:
leuke trui wel, maar echt iedereen loopt er in das wel minder..
jij mazzelquote:Op donderdag 20 september 2007 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig nog niemand in tegen gekomen. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen.
Welke maat heb je die trui?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:52 schreef Stienn het volgende:
inderdaad, die trui koste maar 30 euro. Kun je niks van zeggen!
Dan vind ik H&M eigenlijk nog stijlvoller.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
jij mazzelhier lopen er heel veel mensen in die truien van de J&J jammergenoeg. Vind de J&J verder wel oke, ze hebben leuke dingen voor een gunstige prijs
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan vind ik H&M eigenlijk nog stijlvoller.
Jij bent niet heel erg correct, erg weinig zelfs, want die truien zijn maar 30 euries en das nie veel!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk, Jack&Jones is een stuk duurder dus dat is niet heel erg correct.
word.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef W2O het volgende:
'k Vind het wel een vette trui. Die blauwe is alleen mooier
Superbroek! Ik vind de kleur prachtig, en de pasvorm ook. Hij is niet wijd, maar ook niet zo ontzettend strak!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef ForumGek het volgende:
Nieuwe broek (Levi 504 Straight Raw) en T-shirt. Het shirt is rood btw
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga proberen de broek zo lang mogelijk aan te doen zonder wassen, ben benieuwd of het er mooier op wordt !
Hoe had hij hem dan moeten kopen? Ik ben niet bekend met het wel of niet uitlopen van Levi's, heb er op dit moment geen. Maar tips zijn altijd welkom. Verkopers zeggen over het uitlopen tegen mij altijd dit:quote:Op woensdag 19 september 2007 19:10 schreef revolutionx het volgende:
die broek heb je te groot gekocht. levi's lopen gigantisch uit dus die zal na een maand of 3 echt niet meer mooi zitten.
Thnx, ik zal het onthouden, ik ga van de week namelijk die levi's 504 of een diesel kopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:06 schreef revolutionx het volgende:
tja bear, een dry jeans moet je gewoon zo strak mogelijk kopen. het hangt van de kwaliteit van de stof af hoeveel ie gaat uitlopen. vaker gehoord dat levi's veel uitlopen.
Ach, dat soort truien doet het leuk bij de gemiddelde skihut-ganger: Een prima markt dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:54 schreef parselmouth het volgende:
Dat vind ik altijd zo jammer. Dat je daar intrapt, die merken zouden jou geld toe moeten geven als je met dikke spam op je borst rondloopt. Want de trui zelf vind ik wel leuk, alleen die reclame niet.
Broek is mooi
In het echt is de naam juist bijna niet te lezen, op deze foto toevallig wel. Daarom heb ik hem ook gekocht, aangezien ik ook nog een beetje zat te twijfelen tussen die en deze:quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:54 schreef parselmouth het volgende:
Dat vind ik altijd zo jammer. Dat je daar intrapt, die merken zouden jou geld toe moeten geven als je met dikke spam op je borst rondloopt. Want de trui zelf vind ik wel leuk, alleen die reclame niet.
Broek is mooi
vette trui, welk merk en hoeveel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:
Trui:
[afbeelding]
Broek: Nudie Jeans Dry Black Selvage
Plaatjes komen later
Scotch & Soda, 80/90 Euro dacht ik dat het wasquote:Op zondag 23 september 2007 03:02 schreef grasmat het volgende:
[..]
vette trui, welk merk en hoeveel?
die is vetquote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef Huppelei het volgende:
Shirt uit de clip van Justice - D.A.N.C.E
[afbeelding]
De Sting, liggen er nog meer uit die clipquote:
Van deze trui heeft elk filiaal er ongeveer 150.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, J&J is net zo als de H&M, iedereen loopt erin en het is alles behalve duur.
130quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef revolutionx het volgende:
jopjuh, leuk broekkie. mocht wat kosten denk? 150?
cool, ik ga daar morgen meteen even kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 11:49 schreef Huppelei het volgende:
[..]
De Sting, liggen er nog meer uit die clip
Ja, ik koop ook dingen bij de Sting. Come and hate me!![]()
iddquote:Op zondag 23 september 2007 13:25 schreef zwahiel het volgende:
[..]
cool, ik ga daar morgen meteen even kijkenDie shirts in die clip zijn wel tof
heel erg tof shirt.. ik twijfel ok ik hem ook ga halen.. tis wel de Sting he.. straks zie je je vader met zo'n shirt lopenquote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
Ik heb bij de Sting echt nog nooit wat leuks gevonden. Hoofdzakelijk Sutherland-rommel en Pall-Mallquote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef The_Forcer het volgende:
Niks mis met The Sting, ze hebben altijd wel leuke dingen.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik heb bij de Sting echt nog nooit wat leuks gevonden. Hoofdzakelijk Sutherland-rommel en Pall-Mall![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:26 schreef Xaverius1337 het volgende:
hoe duur zijn die shirts? en van welk merk? en hoe heette die clip ook alweer?![]()
Leuk, hoeveel kosten die shirts? Ik ga van de week naar Uffie, dus ik ga er ook een halen. (Uffie zit ook bij die Ed Banger kliek)quote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
Ach ja, smaken verschillen, ik ben er nog steeds blij meequote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef De_Brandweer het volgende:
dat arme jochie helemaal blij met die prachtige aanbieding, en iedereen hier hem uitlachen. Prachtig, die reacties op fok altjid.
quote:
ik kom ook net trug uit de winkel en dat shirt gekocht (in antraciet dat dan weer wel) maar ik moet weer snel trainen iig, maar shirtje staat opzich best goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:23 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Heb hem zojuist ook gekocht, hij valt best klein trouwens.
Heeft iedereen dat shirt nu?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:20 schreef Huppelei het volgende:
Klein? Ik heb normaal L, soms zelfs XL. En dit shirt moest in in M kopen.
Zal wel aan mij liggen..
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat shirt nu?
Ik heb normaal ook L en nu een M...
Heb ze bij Woei in Rotterdam gehaaldquote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef revolutionx het volgende:
d-lx, waar heb je die maxies vandaan?
Vet shirt men. Ook maar eens halen als ik in de stad benquote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
Dat is niet verkeerd nee, maar het gaat toch om de broek. En die is wel errug verkeerdquote:Op maandag 24 september 2007 21:34 schreef Toempf het volgende:
En een korting van ¤252 voor ¤139 is natuurlijk ook niet verkeerd.
Zou misschien een shirtje kunnen zijn van Pachaquote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef Huppelei het volgende:
Iemand die weet waar je dat rechter shirt kan halen? (Als het uberhaupt wel bestaat..)
[afbeelding]
Maar dat neemt niet weg dat ze tof zijn die shirts, maarja het ligt wel bij sting.. dat maakt een hoop kapot.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef parselmouth het volgende:
Al die shirts uit die clip zijn ontworpen door de ontwerper van Ed Bangers (de hoezen ook enzo), So Me heet hij.
Dus die dingetjes van de sting zijn sowieso schaamteloos gejat uit de clip. En de andere (ECHTE) shirts zijn enkel in heel beperkte oplage te verkrijgen (ook niet eens allemaal).
En waar zijn die echte dan te koop?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef parselmouth het volgende:
Al die shirts uit die clip zijn ontworpen door de ontwerper van Ed Bangers (de hoezen ook enzo), So Me heet hij.
Dus die dingetjes van de sting zijn sowieso schaamteloos gejat uit de clip. En de andere (ECHTE) shirts zijn enkel in heel beperkte oplage te verkrijgen (ook niet eens allemaal).
Op de frontpage staat een link (je kan er ook een winnen met een wedstrijd)quote:
Oh, dat zal wel komen omdat ik op de laptop een kloptje moest indrukken om een foto te maken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef seto het volgende:
Het lijkt net alsof je armen zijn gebroken.
Haha, dat is ook toevallig, hier kwam mijn zusje ook vorige week mee aanzetten, ze was met school naar Rome geweest. Is jouw vader misschien leraar?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:00 schreef Machinemade_God het volgende:
lol:
[afbeelding]
cadeautje van me pa.
Nope, niet dat ik weetquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Haha, dat is ook toevallig, hier kwam mijn zusje ook vorige week mee aanzetten, ze was met school naar Rome geweest. Is jouw vader misschien leraar?
Bij Score hebben ze ook zo'n jas hangen maar deze kraag is mooier, waar gekocht & quanta costa?quote:
Gekocht bij de Rode Winkel in Utrecht, zocht eerst een iets deftigere versie, maar deze stoerdere paste perfect. Kost 169 euro, JC Rags.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Bij Score hebben ze ook zo'n jas hangen maar deze kraag is mooier, waar gekocht & quanta costa?
als er maar 500 van gemaakt zijn dan is deze zeker nep, hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:58 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe jas gekocht via ebay. Ik was op zoek naar een winterjas maar deze kon ik niet laten liggen.
[afbeelding]
Waarom zou hij nep zijn? De verkoper iis een power-seller met een ebaystore voor zeldzaam adidas spul en alleen maar positieve feedback. Zo bijzonder is 500 limited nou ook weer niet, ik heb wel zeldzamere kledingstukken zoals nike's waarvan er maar 444 gemaakt zijn, ook gekocht via internet en ook legit. Ik weet wel waar ik op moet lettenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
als er maar 500 van gemaakt zijn dan is deze zeker nep, hoeveel heb je er voor betaald?
wat een bullshit redenatiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
als er maar 500 van gemaakt zijn dan is deze zeker nep, hoeveel heb je er voor betaald?
Vette jas hoor! Hoe duur?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:58 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe jas gekocht via ebay. Ik was op zoek naar een winterjas maar deze kon ik niet laten liggen.
[afbeelding]
Voor dat geld heb je heel wat mooiere jacks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef jovink het volgende:
en ik vind het wel vies veel geld voor zon jackje dat wou ik nog ff kwijt
dat lijkt me ook ja, ik vind het net zon braderie dingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je heel wat mooiere jacks.
Ebay, en hier hebben ze er ook veel http://shop.stylefile.de/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef Stienn het volgende:
Sow, das wel prijsig! Weet iemand waar je die retro adidasvesten kunt kopen?
Zowiezo nadeel van zo'n dure jas. Je kunt hem niet eens aan als je op stap gaat ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef parselmouth het volgende:
't Is wel een erg vet jasje, maar ik zou echt bang zijn dat dat ding van m'n lijf wordt getrokken in de stad![]()
2ehandswinkels ftw!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef Stienn het volgende:
Sow, das wel prijsig! Weet iemand waar je die retro adidasvesten kunt kopen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
H&M gok ik
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nou ja, mijn jas is veel minder exclusief, zag em ook hangen in de Bijenkorf. Zelfs dan hoef ik niet in een slangenleren trainingsjack waarvan er maar slechts 500 van zijn gemaakt.
Maar ja, als je het niet kan laten, who cares?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
Het logo voor, achter en de 3 stripes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:13 schreef JopJuh het volgende:
''Overhemd'' van Jankovich
[afbeelding]
Truitje van de Zara
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die cardigan welke kleur is dat precies? vind em wel tof namelijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
zon cardigan hang ook precies bij de h&m maar ik vind die zakjes dr zo gay op
Dan ben je misschien 10 euro goedkoper uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:37 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Zo vind ik nog best prijzig, zoek wel iets soort gelijks zonder merkje erop![]()
Ik ook, waar kan je die halen? Welk merk, ook Adidas?quote:
6 tientjes.. doe je goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef JopJuh het volgende:
6 tientjes, zelfde als 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Daar dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:07 schreef Je2oeN het volgende:
Sinds vandaag zijn toch ook de blue denim days bij de M@W? Krijg je ook broeken van verschillende merken voor een zacht prijsje![]()
Yupquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:52 schreef don-diablo het volgende:
Abercrombie & Fitch?
welk is die andere mooie nudie dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:05 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen skinnys, maar wel 2 mooie nudies en 1 mooie kuyichi![]()
Dat is niet de andere, dat is degene die ik heb. De andere is een lichtblauwe regular ralf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
regular ralf dry grey cats
ja klopt, zo had ik t ook precies in gedachten. nam aan dat ie de 3de rechts in het "modelplaatje" vvan elke broek bedoelde, icm met die foto van jou maakt 1+1 zweiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Dat is niet de andere, dat is degene die ik heb. De andere is een lichtblauwe regular ralf.
Iek! Voel me dik beledigd in een post met Chasin' en G-Star klerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef Wally__ het volgende:
Shirt/'Overhemd' van Chasin' gekocht bij de Score:
[ afbeelding ]
Broek van G-Star ook gekocht bij de Score:
[ afbeelding ]
Ik heb de pijpen niet omgeslagen
En dit lichtblauwe shirt, gedragen door een andere fokker, van the Sting:
[ afbeelding ]
Vind jij de originele dan maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
shirts gay, dikke namaak
Half november beginnen de Redical Red days.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef Emmol het volgende:
[..]
bij de rooie winkel is geen opruiming hoor!!!!!!
Af en toe op ebay voor belachelijke bedragen. Maar als je zo redeneert kun je ook neppe troep uit turkije halen..quote:
Squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooi man, in welke maat heb je die?
net of die prijs er wat toe doet, het blijft een lelijk dingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hij is van Freeman T. Porter. Gehaald bij de Heavens Playground. ¤ 100,-
Doet er ook niet toe. Maar het is jou mening. Ik vind hem vet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
net of die prijs er wat toe doet, het blijft een lelijk ding
Dat verschil zie ik dan nog welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Erotica_ het volgende:
Het is lelijk en lijkt te veel op H&M
In kledingwinkels.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:32 schreef Cinch het volgende:
Waar vind je leuke hoodies? Zag er ooit eentje gepost die edwinus droeg, met geluidboxen er op. Die vond ik wel vet, maar waar kan ik die vinden?
Ach. Het was toch niet mijn geld! En vond hem wel vet enzo toen ik hem kreeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
In kledingwinkels.
Gast loop gewoon wat winkels binnen. Ze hebben overal hoodies.
En 100 euro voor zo'n H&M ding. Tering hej. Wat zonde van je geld.
Gastquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:59 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ach. Het was toch niet mijn geld! En vond hem wel vet enzo toen ik hem kreeg!
Hehe, ja I know. Ik blijf hem gewoon vet vinden. Wat iedereen er ook van vind.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gastje doet net alsof je niet meer blij bent met je aankoop door de reacties hier op Fok!
Ik moet zeggen hij lijkt op een vest wat ik laatst bij inderdaad ik geloof H&M heb zien hangen.
Maar wat boeit het dat deze daarop lijkt ?
Je zorgen maken om reacties hier is het laatste wat je moet doen kamaraad
*Oh je hebt m gekregen, maakt toch niks uit
dan had diegene die hem gekocht had van je beter zn geld ergens anders aan kunnen besteden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hehe, ja I know. Ik blijf hem gewoon vet vinden. Wat iedereen er ook van vind.Ik bedoelde ermee dat die inderdaad duur was. Maar dat ik hem toch niet van me eigen geld heb gekocht...
quote:
quote:
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hij is van Freeman T. Porter. Gehaald bij de Heavens Playground. ¤ 100,-
Nee hoor. Ze zijn echt wel allebei verschillend. Foto's zijn alleen beetje onduidelijk. En die bovenste is ook van een heel andere stof gemaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek de verschillen
Maar je koopt krijgt gewoon hetzelfde alleen van een ander merk zonder rits
lol wat een suffe opmerking. als je die truien kent (en iedereen loopt in allebei die dingen - no offence) dan weet je dat ze echt niet op elkaar lijken. behalve misschien dat ze allebei een all over print hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek de verschillen
Maar je koopt krijgt gewoon hetzelfde alleen van een ander merk zonder rits
Onzin. Waarom zou ik die truien moeten kennen? Ondanks de brakke foto van versie 1 lijken ze qua kleurvoering en silhouette gewoon opelkaar, dat er waarschijnlijk net wat andere prints op staan, who cares? Zoals eerdergenoemd lijken ze ook nog op de H&M variant. Originaliteit is ver te zoeken tussen de 'designers'. Maar als de user daarmee blij is, nogmaals "who cares" he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
lol wat een suffe opmerking. als je die truien kent (en iedereen loopt in allebei die dingen - no offence) dan weet je dat ze echt niet op elkaar lijken. behalve misschien dat ze allebei een all over print hebben.
Eh als je niet onder een steen woont...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou ik die truien moeten kennen? Ondanks de brakke foto van versie 1 lijken ze qua kleurvoering en silhouette gewoon opelkaar, dat er waarschijnlijk net wat andere prints op staan, who cares? Zoals eerdergenoemd lijken ze ook nog op de H&M variant. Originaliteit is ver te zoeken tussen de 'designers'.
Welke steen, aangezien ik toch op de hoogte ben van deze hoodies?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Eh als je niet onder een steen woont...
algemeen bekend dat de HM overal wat rond jatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou ik die truien moeten kennen? Ondanks de brakke foto van versie 1 lijken ze qua kleurvoering en silhouette gewoon opelkaar, dat er waarschijnlijk net wat andere prints op staan, who cares? Zoals eerdergenoemd lijken ze ook nog op de H&M variant. Originaliteit is ver te zoeken tussen de 'designers'. Maar als de user daarmee blij is, nogmaals "who cares" he.
Dat weet ik ook wel, evenals Zara en Bershkaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
algemeen bekend dat de HM overal wat rond jat
trui is leuk. blouse/overhemd minder. en sticker en oorbel echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
De McG en de nieuwe blouse
De trui is bruin want das niet echt ubergoed zichtbaar @ foto
Owja ! en ik sta voor een marmeren stickerdeur !!!!
soms bej nog wel grappig ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef cultheld het volgende:
Wees blij dat je dat shirt kwijt bent.
iedereen zn eigen keuze toch?, maar 't was wel n chick magnet jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:15 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
Maar wat wel zo is, is dat waarschijnlijk die gast met zijn Puta Madre shirt meer meisjes geneukt heeft dan de mensen in dit topic die erover huilen.
Maar dat praat natuurlijk niet goed dat het een lelijk shirt is.
ah duidelijke foto henkie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ link | afbeelding ]
in het eggie is ie donker chocolade bruin ofzo
De broek heeft onderaan van die jaren 70 flared pijpen met een omslag met schotse ruit er op, even voor het totaalbeeldquote:
Gewoon een pantalon zoals je die onder een jasje draagt van een pak weetjewel ouwe gekkewerkervan me.quote:
en maar 20uuro'squote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:19 schreef De_Brandweer het volgende:
gewoon H und M gekocht? Ziet er wel kankergeil uit lekkere konijn van me
Dat heb je al snel bij zulke broeken. Ik heb een ribbroek van D&G en een paar weken geleden vloog er maar zo een knoop af in de Thalia Lounge toen ik m'n portemonnee heb gepakt. Sindsdien heb ik altijd één losse achterzakquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:24 schreef don-diablo het volgende:
toffe pantalon henk. ik heb ook zo'n soort pantalon van de h&m gekocht laatst, die dingen zitten wel lekker. Alleen die knopen op de achterkant zijn crap btw. Van mij heb ik terug moeten opnaaien omdat ze er af waren gevallen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zie 1e foto
Ja, want dan ga je niet bukken om de knoop te zoeken. Als het thuis gebeurt kun je 'm er weer aan vast maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:48 schreef jovink het volgende:
[..]
je hapt niet jammers
@ cultheld aaah in de thalia lounge dat geeft ineens een hele andere wending aan het verhaal![]()
![]()
![]()
Zit zeker wel Relax?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:32 schreef Biljonair het volgende:
Weet iemand waar je het vest en broek van Mika in zin nieuwe clip kan krijgen?
Tis wel zo, of ga jij met je verlabberde trui aan het kerstdiner beginnen ?quote:
als ik die trui hierboven zo zie, denk ik eerder aan een weekend houthallen/survivallen in de ardennen dan aan een galadiner met je schoonfamilie. en nee, ook ik moet op chiq iedere kerstquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tis wel zo, of ga jij met je verlabberde trui aan het kerstdiner beginnen ?
doe eens wat aan je camera, het lijkt toch echt wel bruinquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef zwahiel het volgende:
't is geen bruin op bruin, maar een grijze trui op een zwart hemd met witte streepjes.
En nette dagen bedoel ik niet alleen de kerst mee, maar ook gewoon wat schoolse zaken waar ik wat netter dan mijn normale vorm moet verschijnen (morgen bijv. een diploma uitreiking van mijn broertje). Niet bepaald compleet chique maar ook niet normaal, past dit dus prima bij
* zwahiel heeft verder vrijwel alleen maar streetstyle-achtige kleren. Niet echt iets in deze categorie dus...
komt door de streepjes, de kleuren zijn ook iets wat warm, maar 't ligt niet aan de camquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef grasmat het volgende:
[..]
doe eens wat aan je camera, het lijkt toch echt wel bruin
Het tweede plaatje doe je erbij voor ons genot?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw lingeriesetje (de roze)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is zeker niet om onder kleding te dragen dan zie je de hele strik erdoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw lingeriesetje (de roze)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zie je het model beter op. Dat het ook nog leuk is om naar te kijken is uiteraard een prettige bijkomstigheidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Het tweede plaatje doe je erbij voor ons genot?
relaxt shirtje van AA, kost zeker nix of wel? En dope sneakersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
[ afbeelding ]
Diesel
[ afbeelding ]
Adidas
Op de foto's ziet het er niet uit trouwens
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Die schoenen
Te erg
Of draag je die er normaal niet onder ?
Ik snap het ook niet hoor, dat soort sneakers met felle kleuren e.d. droeg ik toen ik nog een klein kindje was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Die schoenen
Te erg
Of draag je die er normaal niet onder ?
Deze man toont ook lef en karakter. Geil man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef n8 het volgende:
Die schoenen zijn juist geniaal.... toont tenminste lef en karakter.... ik vind ze geil iig!!
Gewoon woestlelijke trimschoenen die net zo goed van het Scapino huismerk hadden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk, je hebt zo'n soort Schoenenreus schoenen en sneakers.
Dat zijn de schoenenreuzers ... naar mijn mening
Laatst wel een leuke combi gezien, met sneakers en nudie jeans, Nike's waren dat zag best leuk uit, maar dat soort schoenen nietzijn hardloopschoenen ofzo
je hebt je in Amsterdam toch weer laten verleiden door van die standaard meuk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
[ afbeelding ]
Diesel
[ afbeelding ]
Adidas
Mooie broek, welk model?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
[ afbeelding ]
Diesel
[ afbeelding ]
Adidas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |