Iek! Voel me dik beledigd in een post met Chasin' en G-Star klerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef Wally__ het volgende:
Shirt/'Overhemd' van Chasin' gekocht bij de Score:
[ afbeelding ]
Broek van G-Star ook gekocht bij de Score:
[ afbeelding ]
Ik heb de pijpen niet omgeslagen
En dit lichtblauwe shirt, gedragen door een andere fokker, van the Sting:
[ afbeelding ]
Vind jij de originele dan maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
shirts gay, dikke namaak
Half november beginnen de Redical Red days.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef Emmol het volgende:
[..]
bij de rooie winkel is geen opruiming hoor!!!!!!
Af en toe op ebay voor belachelijke bedragen. Maar als je zo redeneert kun je ook neppe troep uit turkije halen..quote:
Squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooi man, in welke maat heb je die?
net of die prijs er wat toe doet, het blijft een lelijk dingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hij is van Freeman T. Porter. Gehaald bij de Heavens Playground. ¤ 100,-
Doet er ook niet toe. Maar het is jou mening. Ik vind hem vet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
net of die prijs er wat toe doet, het blijft een lelijk ding
Dat verschil zie ik dan nog welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Erotica_ het volgende:
Het is lelijk en lijkt te veel op H&M
In kledingwinkels.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:32 schreef Cinch het volgende:
Waar vind je leuke hoodies? Zag er ooit eentje gepost die edwinus droeg, met geluidboxen er op. Die vond ik wel vet, maar waar kan ik die vinden?
Ach. Het was toch niet mijn geld! En vond hem wel vet enzo toen ik hem kreeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
In kledingwinkels.
Gast loop gewoon wat winkels binnen. Ze hebben overal hoodies.
En 100 euro voor zo'n H&M ding. Tering hej. Wat zonde van je geld.
Gastquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:59 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ach. Het was toch niet mijn geld! En vond hem wel vet enzo toen ik hem kreeg!
Hehe, ja I know. Ik blijf hem gewoon vet vinden. Wat iedereen er ook van vind.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gastje doet net alsof je niet meer blij bent met je aankoop door de reacties hier op Fok!
Ik moet zeggen hij lijkt op een vest wat ik laatst bij inderdaad ik geloof H&M heb zien hangen.
Maar wat boeit het dat deze daarop lijkt ?
Je zorgen maken om reacties hier is het laatste wat je moet doen kamaraad
*Oh je hebt m gekregen, maakt toch niks uit
dan had diegene die hem gekocht had van je beter zn geld ergens anders aan kunnen besteden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hehe, ja I know. Ik blijf hem gewoon vet vinden. Wat iedereen er ook van vind.Ik bedoelde ermee dat die inderdaad duur was. Maar dat ik hem toch niet van me eigen geld heb gekocht...
quote:
quote:
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hij is van Freeman T. Porter. Gehaald bij de Heavens Playground. ¤ 100,-
Nee hoor. Ze zijn echt wel allebei verschillend. Foto's zijn alleen beetje onduidelijk. En die bovenste is ook van een heel andere stof gemaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek de verschillen
Maar je koopt krijgt gewoon hetzelfde alleen van een ander merk zonder rits
lol wat een suffe opmerking. als je die truien kent (en iedereen loopt in allebei die dingen - no offence) dan weet je dat ze echt niet op elkaar lijken. behalve misschien dat ze allebei een all over print hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek de verschillen
Maar je koopt krijgt gewoon hetzelfde alleen van een ander merk zonder rits
Onzin. Waarom zou ik die truien moeten kennen? Ondanks de brakke foto van versie 1 lijken ze qua kleurvoering en silhouette gewoon opelkaar, dat er waarschijnlijk net wat andere prints op staan, who cares? Zoals eerdergenoemd lijken ze ook nog op de H&M variant. Originaliteit is ver te zoeken tussen de 'designers'. Maar als de user daarmee blij is, nogmaals "who cares" he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
lol wat een suffe opmerking. als je die truien kent (en iedereen loopt in allebei die dingen - no offence) dan weet je dat ze echt niet op elkaar lijken. behalve misschien dat ze allebei een all over print hebben.
Eh als je niet onder een steen woont...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou ik die truien moeten kennen? Ondanks de brakke foto van versie 1 lijken ze qua kleurvoering en silhouette gewoon opelkaar, dat er waarschijnlijk net wat andere prints op staan, who cares? Zoals eerdergenoemd lijken ze ook nog op de H&M variant. Originaliteit is ver te zoeken tussen de 'designers'.
Welke steen, aangezien ik toch op de hoogte ben van deze hoodies?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Eh als je niet onder een steen woont...
algemeen bekend dat de HM overal wat rond jatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou ik die truien moeten kennen? Ondanks de brakke foto van versie 1 lijken ze qua kleurvoering en silhouette gewoon opelkaar, dat er waarschijnlijk net wat andere prints op staan, who cares? Zoals eerdergenoemd lijken ze ook nog op de H&M variant. Originaliteit is ver te zoeken tussen de 'designers'. Maar als de user daarmee blij is, nogmaals "who cares" he.
Dat weet ik ook wel, evenals Zara en Bershkaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
algemeen bekend dat de HM overal wat rond jat
trui is leuk. blouse/overhemd minder. en sticker en oorbel echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
De McG en de nieuwe blouse
De trui is bruin want das niet echt ubergoed zichtbaar @ foto
Owja ! en ik sta voor een marmeren stickerdeur !!!!
soms bej nog wel grappig ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef cultheld het volgende:
Wees blij dat je dat shirt kwijt bent.
iedereen zn eigen keuze toch?, maar 't was wel n chick magnet jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:15 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
Maar wat wel zo is, is dat waarschijnlijk die gast met zijn Puta Madre shirt meer meisjes geneukt heeft dan de mensen in dit topic die erover huilen.
Maar dat praat natuurlijk niet goed dat het een lelijk shirt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |