Volgens mij zit er een formulier bij als je de kleren ontvangt. Als je niet tevreden bent kun je dat invullen en terugsturen. Zo gaat het bij een andere internetwinkel iig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Een vraagje.
Stel ik ben niet tevreden > stuur terug, maar hoe krijg ik mijn geld dan terug ? want ik stuur nu zeg maar niet mijn geld via een rekeningnummer naar hun ik betaal aan de deur.
Hoe moet ik dan mijn geld terug ontvangen ?
Ah oke mooizo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef tevebe het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een formulier bij als je de kleren ontvangt. Als je niet tevreden bent kun je dat invullen en terugsturen. Zo gaat het bij een andere internetwinkel iig.
5 euro extra. Yoox is in ieder geval 100% betrouwbaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef Rutgerr het volgende:
Je betaalt niet vooraf via internet, maar gewoon aan de deur wanneer het bezorgd wordt? Onder rembours dus, kost dat veel extra? Is wel makkelijk dan om daar te bestellen, geld overmaken naar het buitenland is voor mij geen gesneden koek.
Ja gewoon onder rembours, tot vandaag was shipping free ( kost 9 euro nu dus 0 )quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:45 schreef Rutgerr het volgende:
Je betaalt niet vooraf via internet, maar gewoon aan de deur wanneer het bezorgd wordt? Onder rembours dus, kost dat veel extra? Is wel makkelijk dan om daar te bestellen, geld overmaken naar het buitenland is voor mij geen gesneden koek.
In Amsterdam waar de Noordermarkt altijd is en in Rotterdam aan de Meent. In Utrecht is nog geen filiaal.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef XiChico het volgende:
Weet iemand in welke steden American Apparel zit? Als ik op internet zoek kom ik op de Amerikaanse site uit (wel met online shop) maar.. is hij te vinden in Utrecht of Amsterdam?
Ik denk dat je gewoon een fout hebt gemaaktquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Mijn Versace trui
Alleen helemaal verkeerd.
1. het tekentje is niet gifgroen maar oranje
2. Hij heeft geen lange mouwen
3. De kraag is anders
Dit is de trui die ik wilde hebben: http://www.yoox.com/item/(...)/35/sts/searchResult
Ochja dan maar terugsturenBeetje jammer dat wel
Oh en dan maak ik de foutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een fout hebt gemaakt. Het is mij nog nooit overkomen dat ik een totaal andere trui kreeg dan de trui die op de site stond.
Waarschijnlijk heb je de verkeerde kleur geselecteerd of zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh en dan maak ik de fout
Hoe kun je daar nou een fout bij maken, je gaat naar de trui die je wilt en deze bestel je
Btw de trui die ik heb gekregen heb ik niet eens gevonden op de site zelf
Klopt, ik weet ook niet hoe hij dit klaar heeft gespeeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef sjeppert het volgende:
dan krijg je toch geen compleet ander kledingstuk
Bohh gek, zoeen hippe spencerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Mijn Versace trui
3. De kraag is anders
Dit is de trui die ik wilde hebben: http://www.yoox.com/item/(...)/35/sts/searchResult
*Nee deze site heb ik niet op de site zien staan
whehehequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Mijn Versace trui
3. De kraag is anders
*Nee deze site heb ik niet op de site zien staan
ook jah, 2ehandswinkel ftwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef kookie_monster het volgende:
nice, hebben ze die ook nog ergens met capouchon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |