abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52826318
Tussenweg: goede shirts van 100% katoen zonder een merk erop, maar uiteraard WEL van een merk lijkt me de juiste....Serieus, niks belerends ofzo, maar je bent eigenlijk een dief van je eigen portemonnee met al die grote merknamen, ik zou het alleen kopen met flinke korting.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_52826463
nee dan ben je pauperrr dan ist ook weer niet goed

ralph lauren purple label daar wil ik later in rondsjouwen jezus wat is dat geil daar kan mijn blauwe broek nog n puntej aan zuigen
pi_52826595
Pauper als er geen merkje op je kleding staat?
Dan ben ik redelijk pauper met schoenen, broeken en dergelijke artikelen die ver boven de prijs uitkomen van de gemiddelde Armani/Versace meuk, ookal staat er geen merkje op.
Ralph Lauren Purple Label is trouwens wel onwijs tof hoor, mooie cut-away kragen bij de shirts maar je moet niet slank zijn want ze hebben een pasvorm van een aardappelzak.
pi_52826700
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Rutgerr het volgende:
Dan ben ik redelijk pauper met schoenen, broeken en dergelijke artikelen die ver boven de prijs uitkomen van de gemiddelde Armani/Versace meuk, ookal staat er geen merkje op.
Ralph Lauren Purple Label is trouwens wel onwijs tof hoor, mooie cut-away kragen bij de shirts maar je moet niet slank zijn want ze hebben een pasvorm van een aardappelzak.
Waarom draag je wat je draagt? Omdat je het echt mooi vindt, of omdat je in een bepaald plaatje van je omgeving wilt passen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52826750
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Rutgerr het volgende:
alles valt te tailleren en tailleren zullen ze het verdammoooo
pi_52826795
Merk is wel leuk af en toe
pi_52826832
Ik denk dat men heel vaak, bewust of onbewust, zich kleedt naar de wensen van zijn/haar directe omgeving. Is ook niet vreemd uiteraard. Ikzelf kleed me naar m'n bui op dat moment en naar hetgeen wat de situatie van mij verlangt. Natuurlijk word ik ook wel beinvloed door anderen, maar ik denk dat dat met iedereen zo is. Zoals wanneer iemand op Fok! een Adidas jack koopt, kopen anderen het ook. Niet zozeer om erbij te horen, maar vanwege jeugdsentiment of omdat ze zonder zijn post er niet aan zouden hebben gedacht.
pi_52826853
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Rutgerr het volgende:
Ik denk dat men heel vaak, bewust of onbewust, zich kleedt naar de wensen van zijn/haar directe omgeving. Is ook niet vreemd uiteraard. Ikzelf kleed me naar m'n bui op dat moment en naar hetgeen wat de situatie van mij verlangt.
Netalsof jij niet beïnvloed wordt door andermans kleding
pi_52826968
Zie edit. Tuurlijk, iedereen wordt (on)bewust beinvloed door het een of ander.
pi_52827011
quote:
Ik denk dat men heel vaak, bewust of onbewust, zich kleedt naar de wensen van zijn/haar directe omgeving. Is ook niet vreemd uiteraard. Ikzelf kleed me naar m'n bui op dat moment en naar hetgeen wat de situatie van mij verlangt. Natuurlijk word ik ook wel beinvloed door anderen, maar ik denk dat dat met iedereen zo is. Zoals wanneer iemand op Fok! een Adidas jack koopt, kopen anderen het ook. Niet zozeer om erbij te horen, maar vanwege jeugdsentiment of omdat ze zonder zijn post er niet aan zouden hebben gedacht.
verstandgiste post ooit van je
pi_52827066
quote:
Ik doe dat dus totaal niet. Ik koop enkel wat indruk op mij maakt. Ik kom dan ook bijna nooit iemand in dezelfde kleren tegen. Heb het eigenlijk alleen twee keer op internet gezien: 1 foto van Royston Drenthe en 1 foto van Mike Tyson .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52827094
Nou ja, zo ervaar ik het wel. Ik vond skinny jeans altijd wat vrouwelijks hebben, maar in het topic ''Wat draag je nu?'' staat het eigenlijk best goed bij velen die een slank figuur hebben dus ik denk dat ik er zelf ook binnenkort maar een ga halen. Waar haal jij ze meestal? Zelf koop ik graag jeans van Levi's, maar die zijn meestal meer regular qua fit.
pi_52827226
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:28 schreef Rutgerr het volgende:
Nou ja, zo ervaar ik het wel. Ik vond skinny jeans altijd wat vrouwelijks hebben, maar in het topic ''Wat draag je nu?'' staat het eigenlijk best goed bij velen die een slank figuur hebben dus ik denk dat ik er zelf ook binnenkort maar een ga halen. Waar haal jij ze meestal? Zelf koop ik graag jeans van Levi's, maar die zijn meestal meer regular qua fit.
Ik doe dus niet mee aan de skinny-hype. Ik ga meestal naar de wat kleinere winkels als Megusta, Luna Clothing en Tip de Bruin en ik bestel ook veel via Yoox (omdat die simpelweg een enorm aanbod hebben en ik voor 150 euro liever een bijzonder ontwerp van bijvoorbeeld Yohji Yamamoto koop in plaats van een 'standaard' gehaakt Replay vest voor dezelfde prijs bij de Replay Store). Ondanks dat die laatste trui op de massa meer indruk zal maken (want dat is de reden dat dat merk zo goed verkoopt; Bijzonder is 't niet), geef ik de voorkeur aan het exclusieve.
pi_52827232
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_52843642
Weet iemand waar ik Adidas vestjes (zoals op pagina 3 van dit topic) online kan bestellen?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:06:02 #166
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_52844569
Heb dus vandaag m'n eerste skinny gekocht, en zal ook zeer waarschijnlijk mn laatste zijn. Vond 'em in de winkel wel cool, en nu nog steeds wel, maar is onwijs wennen. Ben gewoon gewend aan regular fit en dit allemaal vrij strak terwijl ik een vrij slanke bouw heb. Rekt zo broek nog een beetje uit? Damn, dit is echt wennen.

EDIT: Maar ff een pic genomen, spijkerbroek is heel donkerblauw van kleur. SBtjes doe ik er sowieso niet onder denk ik, dingen lijken dan net klompen volgens mij.

[ Bericht 23% gewijzigd door MFPascal op 31-08-2007 16:25:18 ]
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:07:05 #167
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52844603
foto's
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52844611
z'n ding kilt me balle
pi_52844820
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik doe dus niet mee aan de skinny-hype. Ik ga meestal naar de wat kleinere winkels als Megusta, Luna Clothing en Tip de Bruin
Kleinere winkels? Tip de Bruin draait een jaaromzet die 3x zo hoog ligt als die van een gemiddelde Men at Work of Jack & Jones
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:26:14 #170
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_52845173
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:07 schreef don-diablo het volgende:
foto's
Heb ff mn post ge-edit met een gare gsm pic. heb geen andere camera tot mn beschikking nu.
Last.FM
pi_52845443
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Kleinere winkels? Tip de Bruin draait een jaaromzet die 3x zo hoog ligt als die van een gemiddelde Men at Work of Jack & Jones
Ik denk dat hij bedoeld kleine winkels als in niet ketens die je in elke stad tegenkomt. En ik denk dat je dat nog tegenvalt. 100 shirtjes van 20 euro geven meer omzet dan 5 shirtjes van 200 euro.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:42:42 #172
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52845623
nie slecht pascal, staat je iig wel.

mijzelf staat alleen de slim jim van Nudie.. alle andere skinny's passen nie voornamelijk rondom mn kuiten en bovenbenen in wat mindere mate.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:27:24 #173
161120 Luie-princes
Don't kick the baby.
pi_52846923
Ik heb net een nieuwe broek van Levi's gekocht.
Put your money where your mouth is.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:12:43 #174
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_52848191
Daarnet naar Maasmechelen Village geweest en deze mooie Versace broek gescoord

( Later foto's als ik m draag )

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:22:19 #175
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_52848430
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef don-diablo het volgende:
nie slecht pascal, staat je iig wel.

mijzelf staat alleen de slim jim van Nudie.. alle andere skinny's passen nie voornamelijk rondom mn kuiten en bovenbenen in wat mindere mate.
Tnx, zo'n reactie hoopte ik al. 'T is trouwens een D&G broek.
Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')