quote:Op maandag 24 september 2007 18:26 schreef Xaverius1337 het volgende:
hoe duur zijn die shirts? en van welk merk? en hoe heette die clip ook alweer?![]()
Leuk, hoeveel kosten die shirts? Ik ga van de week naar Uffie, dus ik ga er ook een halen. (Uffie zit ook bij die Ed Banger kliek)quote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef Huppelei het volgende:
Shirt uit de clip van Justice - D.A.N.C.E
[afbeelding]
Ach ja, smaken verschillen, ik ben er nog steeds blij meequote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef De_Brandweer het volgende:
dat arme jochie helemaal blij met die prachtige aanbieding, en iedereen hier hem uitlachen. Prachtig, die reacties op fok altjid.
quote:
ik kom ook net trug uit de winkel en dat shirt gekocht (in antraciet dat dan weer wel) maar ik moet weer snel trainen iig, maar shirtje staat opzich best goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:23 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Heb hem zojuist ook gekocht, hij valt best klein trouwens.
Heeft iedereen dat shirt nu?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:20 schreef Huppelei het volgende:
Klein? Ik heb normaal L, soms zelfs XL. En dit shirt moest in in M kopen.
Zal wel aan mij liggen..
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat shirt nu?
Ik heb normaal ook L en nu een M...
Heb ze bij Woei in Rotterdam gehaaldquote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef revolutionx het volgende:
d-lx, waar heb je die maxies vandaan?
Vet shirt men. Ook maar eens halen als ik in de stad benquote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef Huppelei het volgende:
Shirt uit de clip van Justice - D.A.N.C.E
[afbeelding]
Dat is niet verkeerd nee, maar het gaat toch om de broek. En die is wel errug verkeerdquote:Op maandag 24 september 2007 21:34 schreef Toempf het volgende:
En een korting van ¤252 voor ¤139 is natuurlijk ook niet verkeerd.
Zou misschien een shirtje kunnen zijn van Pachaquote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef Huppelei het volgende:
Iemand die weet waar je dat rechter shirt kan halen? (Als het uberhaupt wel bestaat..)
[afbeelding]
Maar dat neemt niet weg dat ze tof zijn die shirts, maarja het ligt wel bij sting.. dat maakt een hoop kapot.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef parselmouth het volgende:
Al die shirts uit die clip zijn ontworpen door de ontwerper van Ed Bangers (de hoezen ook enzo), So Me heet hij.
Dus die dingetjes van de sting zijn sowieso schaamteloos gejat uit de clip. En de andere (ECHTE) shirts zijn enkel in heel beperkte oplage te verkrijgen (ook niet eens allemaal).
En waar zijn die echte dan te koop?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef parselmouth het volgende:
Al die shirts uit die clip zijn ontworpen door de ontwerper van Ed Bangers (de hoezen ook enzo), So Me heet hij.
Dus die dingetjes van de sting zijn sowieso schaamteloos gejat uit de clip. En de andere (ECHTE) shirts zijn enkel in heel beperkte oplage te verkrijgen (ook niet eens allemaal).
Op de frontpage staat een link (je kan er ook een winnen met een wedstrijd)quote:
Oh, dat zal wel komen omdat ik op de laptop een kloptje moest indrukken om een foto te maken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef seto het volgende:
Het lijkt net alsof je armen zijn gebroken.
Haha, dat is ook toevallig, hier kwam mijn zusje ook vorige week mee aanzetten, ze was met school naar Rome geweest. Is jouw vader misschien leraar?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:00 schreef Machinemade_God het volgende:
lol:
[afbeelding]
cadeautje van me pa.
Nope, niet dat ik weetquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Haha, dat is ook toevallig, hier kwam mijn zusje ook vorige week mee aanzetten, ze was met school naar Rome geweest. Is jouw vader misschien leraar?
Bij Score hebben ze ook zo'n jas hangen maar deze kraag is mooier, waar gekocht & quanta costa?quote:
Gekocht bij de Rode Winkel in Utrecht, zocht eerst een iets deftigere versie, maar deze stoerdere paste perfect. Kost 169 euro, JC Rags.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Bij Score hebben ze ook zo'n jas hangen maar deze kraag is mooier, waar gekocht & quanta costa?
als er maar 500 van gemaakt zijn dan is deze zeker nep, hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:58 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe jas gekocht via ebay. Ik was op zoek naar een winterjas maar deze kon ik niet laten liggen.
[afbeelding]
Waarom zou hij nep zijn? De verkoper iis een power-seller met een ebaystore voor zeldzaam adidas spul en alleen maar positieve feedback. Zo bijzonder is 500 limited nou ook weer niet, ik heb wel zeldzamere kledingstukken zoals nike's waarvan er maar 444 gemaakt zijn, ook gekocht via internet en ook legit. Ik weet wel waar ik op moet lettenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
als er maar 500 van gemaakt zijn dan is deze zeker nep, hoeveel heb je er voor betaald?
wat een bullshit redenatiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
als er maar 500 van gemaakt zijn dan is deze zeker nep, hoeveel heb je er voor betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |