Vette jas hoor! Hoe duur?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:58 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe jas gekocht via ebay. Ik was op zoek naar een winterjas maar deze kon ik niet laten liggen.
[afbeelding]
Voor dat geld heb je heel wat mooiere jacks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef jovink het volgende:
en ik vind het wel vies veel geld voor zon jackje dat wou ik nog ff kwijt
dat lijkt me ook ja, ik vind het net zon braderie dingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je heel wat mooiere jacks.
Ebay, en hier hebben ze er ook veel http://shop.stylefile.de/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef Stienn het volgende:
Sow, das wel prijsig! Weet iemand waar je die retro adidasvesten kunt kopen?
Zowiezo nadeel van zo'n dure jas. Je kunt hem niet eens aan als je op stap gaat ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef parselmouth het volgende:
't Is wel een erg vet jasje, maar ik zou echt bang zijn dat dat ding van m'n lijf wordt getrokken in de stad![]()
2ehandswinkels ftw!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef Stienn het volgende:
Sow, das wel prijsig! Weet iemand waar je die retro adidasvesten kunt kopen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
H&M gok ik
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nou ja, mijn jas is veel minder exclusief, zag em ook hangen in de Bijenkorf. Zelfs dan hoef ik niet in een slangenleren trainingsjack waarvan er maar slechts 500 van zijn gemaakt.
Maar ja, als je het niet kan laten, who cares?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
Het logo voor, achter en de 3 stripes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:13 schreef JopJuh het volgende:
''Overhemd'' van Jankovich
[afbeelding]
Truitje van de Zara
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die cardigan welke kleur is dat precies? vind em wel tof namelijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
zon cardigan hang ook precies bij de h&m maar ik vind die zakjes dr zo gay op
Dan ben je misschien 10 euro goedkoper uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:37 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Zo vind ik nog best prijzig, zoek wel iets soort gelijks zonder merkje erop![]()
Ik ook, waar kan je die halen? Welk merk, ook Adidas?quote:
6 tientjes.. doe je goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef JopJuh het volgende:
6 tientjes, zelfde als 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Daar dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:07 schreef Je2oeN het volgende:
Sinds vandaag zijn toch ook de blue denim days bij de M@W? Krijg je ook broeken van verschillende merken voor een zacht prijsje![]()
Yupquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:52 schreef don-diablo het volgende:
Abercrombie & Fitch?
welk is die andere mooie nudie dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:05 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen skinnys, maar wel 2 mooie nudies en 1 mooie kuyichi![]()
Dat is niet de andere, dat is degene die ik heb. De andere is een lichtblauwe regular ralf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
regular ralf dry grey cats
ja klopt, zo had ik t ook precies in gedachten. nam aan dat ie de 3de rechts in het "modelplaatje" vvan elke broek bedoelde, icm met die foto van jou maakt 1+1 zweiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Dat is niet de andere, dat is degene die ik heb. De andere is een lichtblauwe regular ralf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |