Iek! Voel me dik beledigd in een post met Chasin' en G-Star klerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef Wally__ het volgende:
Shirt/'Overhemd' van Chasin' gekocht bij de Score:
[ afbeelding ]
Broek van G-Star ook gekocht bij de Score:
[ afbeelding ]
Ik heb de pijpen niet omgeslagen
En dit lichtblauwe shirt, gedragen door een andere fokker, van the Sting:
[ afbeelding ]
Vind jij de originele dan maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
shirts gay, dikke namaak
Half november beginnen de Redical Red days.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef Emmol het volgende:
[..]
bij de rooie winkel is geen opruiming hoor!!!!!!
Af en toe op ebay voor belachelijke bedragen. Maar als je zo redeneert kun je ook neppe troep uit turkije halen..quote:
Squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooi man, in welke maat heb je die?
net of die prijs er wat toe doet, het blijft een lelijk dingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hij is van Freeman T. Porter. Gehaald bij de Heavens Playground. ¤ 100,-
Doet er ook niet toe. Maar het is jou mening. Ik vind hem vet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
net of die prijs er wat toe doet, het blijft een lelijk ding
Dat verschil zie ik dan nog welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:53 schreef Erotica_ het volgende:
Het is lelijk en lijkt te veel op H&M
In kledingwinkels.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:32 schreef Cinch het volgende:
Waar vind je leuke hoodies? Zag er ooit eentje gepost die edwinus droeg, met geluidboxen er op. Die vond ik wel vet, maar waar kan ik die vinden?
Ach. Het was toch niet mijn geld! En vond hem wel vet enzo toen ik hem kreeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
In kledingwinkels.
Gast loop gewoon wat winkels binnen. Ze hebben overal hoodies.
En 100 euro voor zo'n H&M ding. Tering hej. Wat zonde van je geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |