komt door de streepjes, de kleuren zijn ook iets wat warm, maar 't ligt niet aan de camquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:23 schreef grasmat het volgende:
[..]
doe eens wat aan je camera, het lijkt toch echt wel bruin
Het tweede plaatje doe je erbij voor ons genot?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw lingeriesetje (de roze)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is zeker niet om onder kleding te dragen dan zie je de hele strik erdoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw lingeriesetje (de roze)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zie je het model beter op. Dat het ook nog leuk is om naar te kijken is uiteraard een prettige bijkomstigheidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Het tweede plaatje doe je erbij voor ons genot?
relaxt shirtje van AA, kost zeker nix of wel? En dope sneakersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
[ afbeelding ]
Diesel
[ afbeelding ]
Adidas
Op de foto's ziet het er niet uit trouwens
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Die schoenen
Te erg
Of draag je die er normaal niet onder ?
Ik snap het ook niet hoor, dat soort sneakers met felle kleuren e.d. droeg ik toen ik nog een klein kindje was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Die schoenen
Te erg
Of draag je die er normaal niet onder ?
Deze man toont ook lef en karakter. Geil man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef n8 het volgende:
Die schoenen zijn juist geniaal.... toont tenminste lef en karakter.... ik vind ze geil iig!!
Gewoon woestlelijke trimschoenen die net zo goed van het Scapino huismerk hadden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk, je hebt zo'n soort Schoenenreus schoenen en sneakers.
Dat zijn de schoenenreuzers ... naar mijn mening
Laatst wel een leuke combi gezien, met sneakers en nudie jeans, Nike's waren dat zag best leuk uit, maar dat soort schoenen nietzijn hardloopschoenen ofzo
je hebt je in Amsterdam toch weer laten verleiden door van die standaard meuk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
[ afbeelding ]
Diesel
[ afbeelding ]
Adidas
Mooie broek, welk model?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
[ afbeelding ]
Diesel
[ afbeelding ]
Adidas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |