Voor de planning moet je bij Leandra zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks te mare. Had je maar beter moeten plannen![]()
Deze moest je hebben:quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Dat plaatje van die zoen is wel een beetje...![]()
Dat kan echt 100x beter... Maar het is een leuk begin, dit jaar word nog erger natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Dat je wakker wordt en ehm.... lees, kijk en huiver: Verjaardag 2005![]()
Afschuiver.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor de planning moet je bij Leandra zijn.
Die vind ik mooiquote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
voor leandra die niet van harige harries houdt(doe er je voordeel mee, snorrie):
http://www.youtube.com/watch?v=ftZAZWLrWKo&mode=related&search=
Okee ik ben dus niet de enige die dat vind.quote:
Of terug naar 0quote:Op woensdag 12 september 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we geweaun vanaf 41 verder nummeren?
Even kijken om welk liedje het gaatquote:Op woensdag 12 september 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag 'm voor je aan als je op de meet komt.![]()
Oh ja, ik doe een voorsteldatum, niemand komt met wat beters (en niemand meldt zich aan) en dan heb ik het allemaal gedaan??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor de planning moet je bij Leandra zijn.
Zoenen moet je niet naar kijken, dat moet je doen..quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Dat plaatje van die zoen is wel een beetje...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe een voorsteldatum, niemand komt met wat beters (en niemand meldt zich aan) en dan heb ik het allemaal gedaan??![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verjaardag is toch een gedenkwaardige dag. Ik probeer mij altijd voor te stellen hoe mams erbij lag, zweet op het voorhoofd, hijgend de benen in spreidstand, zuster met wet kapje op, ik volledig klem tussen nog net niet genoeg geopende bekkens,.......teringzooi toch. Duw en trekwerk, vanaf moment 0 krijg je het al voor je kiezen. Als je dan niet jankt, tough guy bent, slaan ze je net zo hard op je reet dat wel moet janken......En dat vieren we dus ieder jaar.....
Dan maak jij de OP weer???quote:Op woensdag 12 september 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of uit het niets ineens een #1000![]()
Ik jankte iig niet.... ik was blauw (het begon gelijk al) maar dat had iets te maken met mijn pre-natale vermogen mijn tere nekje in de navelstreng te wikkelen... maar liefst 3 maalquote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verjaardag is toch een gedenkwaardige dag. Ik probeer mij altijd voor te stellen hoe mams erbij lag, zweet op het voorhoofd, hijgend de benen in spreidstand, zuster met wet kapje op, ik volledig klem tussen nog net niet genoeg geopende bekkens,.......teringzooi toch. Duw en trekwerk, vanaf moment 0 krijg je het al voor je kiezen. Als je dan niet jankt, tough guy bent, slaan ze je net zo hard op je reet dat wel moet janken......En dat vieren we dus ieder jaar.....
Jij bent 2 dagen na mij jarig zie ikquote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Yesch, beetjequote:
Truste Schnitzeltjequote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohw, feck...
Ik ging naar bed enzeaux.
Trusten Units.
speetert!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohw, feck...
Trusten Units.
Stier is goed merk......wees er zuinig op en ben trots op jezelf meis. Wat doen we, vieren we het samen?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij bent 2 dagen na mij jarig zie ik![]()
Slaap lekker Richiequote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohw, feck...
Trusten Units.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
ik zat al een tijdje te wachten op de nieuwe sc; deze zwakbegaafde deed pas na 10 minuten het licht aan..![]()
In mijn geval niet hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oma's weten van wanten.....quote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor.
Me vader in de stress, me moeder druk. Ik was er in een half uur.
Eerder dan de vroedvrouw er was. Gelukkig was me oma er.
De enige keer in me leven dat ik snel was (volgens me moeder)
Alleen een beetje koppig, verder niks mis mee die stiertjes dacht ik zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stier is goed merk......wees er zuinig op en ben trots op jezelf meis. Wat doen we, vieren we het samen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik was een maand te laat (op 13 augustus uitgerekend) en dat te laat komen doe ik nog steeds..... en ik vind dat alles wat ik minder dan een maand te laat ben gewoon meegenomen is voor degene die zit te wachtenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor.
Me vader in de stress, me moeder druk. Ik was er in een half uur.
Eerder dan de vroedvrouw er was. Gelukkig was me oma er.
De enige keer in me leven dat ik snel was (volgens me moeder)
Ja... vooral als ze lekker veel mascara op hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda huilt...kut is dat toch. Op de één of andere manier vinden sommige mannen dat lekker of zo......
ook alweer in de schoolbankies?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Yesch, beetje. Veel gewerkt, veel uitgeweest en ik slaap tegenwoordig voor zessen
.
Nadia heeft anders geweldige mascara: Niagara Falls proofquote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja... vooral als ze lekker veel mascara op hebben.
Nein, gelukkig niet zeg. Thuisstudiequote:Op woensdag 12 september 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook alweer in de schoolbankies?
Dus er zit een kans in dat jij pas de 22e oktober in Utrecht op de meet komt?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was een maand te laat (op 13 augustus uitgerekend) en dat te laat komen doe ik nog steeds..... en ik vind dat alles wat ik minder dan een maand te laat ben gewoon meegenomen is voor degene die zit te wachten![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
Ik was een maand te laat (op 13 augustus uitgerekend) en dat te laat komen doe ik nog steeds..... en ik vind dat alles wat ik minder dan een maand te laat ben gewoon meegenomen is voor degene die zit te wachten![]()
Ja, da's wel een goede investering als je om alles janktquote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia heeft anders geweldige mascara: Niagara Falls proof![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia heeft anders geweldige mascara: Niagara Falls proof![]()
Tering, kijk jij nog steeds naar de streams?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda huilt...kut is dat toch. Op de één of andere manier vinden sommige mannen dat lekker of zo......
Neuh, ik heb in die 41 jaar wel wat geleerd, maar dat het 17.00 uur wordt zou zomaar kunnen....quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus er zit een kans in dat jij pas de 22e oktober in Utrecht op de meet komt?![]()
Alles wentquote:Op woensdag 12 september 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Zo zullen ze het ook echt voelen die mensen.![]()
Mijn stream periode is afgelopen, ik wacht denk ik nog maar even met verlengen.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Is dit de COS? Mooi. Ik wou even zeggen dat ik het een tacky bedoening vind daar met die jankmuziek en dat schuifelen.
Jij ook stiekum, geef het nou maar toe.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Terimg, kijk jij nog steeds naar de streams?
Jah, van de teksten hier moet je het ook niet hebben......je moet toch wat hé.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, kijk jij nog steeds naar de streams?
Nope, afgelopen en klaar mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:38 schreef Sug4r het volgende:
Jij ook stiekum, geef het nou maar toe.
en nummer 1 en 2 nu uitgesort?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein, gelukkig niet zeg. Thuisstudie.
Al ga ik er met een jaartje of zo niet aan ontkomen om naar school te moeten.
Hoeveel voet is dat jacht van jou eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, van de teksten hier moet je het ook niet hebben......je moet toch wat hé.
Het kan ook niet altijd meezitten hèquote:Op woensdag 12 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kutzooi, kan ik jullie niet uitlachen.![]()
hee snipert!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kutzooi, kan ik jullie niet uitlachen.![]()
Het zit al 5 dagen niet mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook niet altijd meezitten hè![]()
Uitgesort?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en nummer 1 en 2 nu uitgesort?![]()
Ah gos... dat is idd ernstig, enne... alles doet het inmiddels weer zoals je wilt, of zit je nog minimaal een week te vloeken??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het zit al 5 dagen niet mee.
Computer overleden, nieuwe gekocht, weer gedumpt bij MyCom wegens Vista, andere nieuwe met XP gekocht, video onboard kan niet uit, nieuwe videokaart, moederboard doet moeilijk met nieuwe videokaart icm tv-uit.
*Zucht*
En dan zeggen ze wel eens dat kinderen een probleem zijn.
Ze is 10.15 mtr lang, stoer, zeewaardig als de hel, stak diep 1.70, was hoog 12,30 mtr, gebouwd in '78, volledig gerestaureerd door ondergetekende. Mooi schip, daar waar een ander begon te reven kon ik tot en met kracht 6 vol tuig varen.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel voet is dat jacht van jou eigenlijk.
Ik heb ooit een Compromis 777 geerft die ik nog een jaar in de vaart heb gehouden.
Euhm nou... nummer twee al sinds zondag niet meer gesproken... en ook weinig trek inquote:
Like you care!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Ah gos... dat is idd ernstig, enne... alles doet het inmiddels weer zoals je wilt, of zit je nog minimaal een week te vloeken??
Tssss... je zou inmiddels beter moeten wetenquote:
Videokaarten zijn altijd kut. Ik kijk altijd gelijk op de site of er een nieuwere driver is, al gedaan?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het zit al 5 dagen niet mee.
Computer overleden, nieuwe gekocht, weer gedumpt bij MyCom wegens Vista, andere nieuwe met XP gekocht, video onboard kan niet uit, nieuwe videokaart, moederboard doet moeilijk met nieuwe videokaart icm tv-uit.
*Zucht*
En dan zeggen ze wel eens dat kinderen een probleem zijn.
1 was de knappe valsaard met de zure onderbroek en twee de lelijkerd met amounts of love...quote:Op woensdag 12 september 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euhm nou... nummer twee al sinds zondag niet meer gesproken... en ook weinig trek in. En nummer één... tja...
En wie smaakte er nou naar frambozen??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1 was de knappe valsaard met de zure onderbroek en twee de lelijkerd met amounts of love...
juiste keuze maken, beppe!
Haha nee ze zijn allebei knap, maar daar gaat het me niet omquote:Op woensdag 12 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1 was de knappe valsaard met de zure onderbroek en twee de lelijkerd met amounts of love...
juiste keuze maken, beppe!
Oeh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, ze was 10.15 mtr lang, stoer, zeewaardig als de hel, stak diep 1.70, was hoog 12,30 mtr, gebouwd in '78, volledig gerestaureerd door ondergetekende. Mooi schip, daar waar een ander begon te reven kon ik tot en met kracht 6 vol tuig varen. Wat een beest van een schip.
Tja, ik wilde een Etap of een Waarschip, maar mijn pa hè...quote:Comprimis is ook wel een aardig scheepje, robuust, niet te snel, maar wel betrouwbaar.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wie smaakte er nou naar frambozen??![]()
Thnxquote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt lekker.![]()
Jammer dat ze in de uitverkoop moest.![]()
[..]
Tja, ik wilde een Etap of een Waarschip, maar mijn pa hè...
Robuust, niet te snel en betrouwbaar tot hij in '88 met een hersenbloeding van zijn fiets viel.
Reageren doe ik morgen verder wel weer ook niet, ga nu lekker slapen.
En de SC lees ik niet na, moet over 6 uur al weer werken dus zwaaismileys etc. zijn overbodig.
Feli, Leandra.
Oké ik zal niet zwaaien, slaap lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Robuust, niet te snel en betrouwbaar tot hij in '88 met een hersenbloeding van zijn fiets viel.
En de SC lees ik niet na, moet over 6 uur al weer werken dus zwaaismileys etc. zijn overbodig.
Feli, Leandra.
Je moet gewoon een rijtje maken:quote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha nee ze zijn allebei knap, maar daar gaat het me niet om. #1 past gewoon vééél beter bij me. En hij is ook niet echt gemeen of zo, we hebben er een week of wat geleden nog een goed gesprek over gehad. Maar met #2 ben ik een beetje klaar omdat ik zowel hem en mezelf een beetje bedrieg, heb ik het idee
.
En een keuze heb ik allangggg gemaakt.
Sjezus wat een trieste puntenverdelingquote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet gewoon een rijtje maken:
1. Wie heeft het hoogste inkomen = 40 punt
2. Wie kan er het meest van delen = 20 punt
3. Wie doet er het best alsof hij echt kan luisteren = 20 punt
4. Met wie heb je de lekkerste sex = 10 punt
Etc.....degenen met de meeste punten neem je
klinkt alsof nr.1 dan toch een andere koers vaart. goede zaak dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha nee ze zijn allebei knap, maar daar gaat het me niet om. #1 past gewoon vééél beter bij me. En hij is ook niet echt gemeen of zo, we hebben er een week of wat geleden nog een goed gesprek over gehad. Maar met #2 ben ik een beetje klaar omdat ik zowel hem en mezelf een beetje bedrieg, heb ik het idee
.
En een keuze heb ik allangggg gemaakt.
mazzel joegoquote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Feli, Leandra.
moots is er ook weer...hoi!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]Gefeliciteerd! [afbeelding]
't Was maar een voorbeeld jarig jetje......quote:Op woensdag 12 september 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat een trieste puntenverdeling![]()
Hoi Kikkertquote:Op woensdag 12 september 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]Gefeliciteerd! [afbeelding]
Doe dan een goed voorbeeld... dit was zo'n "het draait allemaal om de centen" voorbeeldquote:Op woensdag 12 september 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was maar een voorbeeld jarig jetje......
Nou mijn lijstje zou er heul anders uitzienquote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Etc.....degene met de meeste punten neem je
Ja dat is dom......quote:Op woensdag 12 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dan een goed voorbeeld... dit was zo'n "het draait allemaal om de centen" voorbeeld![]()
Dat dus...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou mijn lijstje zou er heul anders uitzien
Ik wacht met zeer veel interesse af..........quote:Op woensdag 12 september 2007 03:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou mijn lijstje zou er heul anders uitzien
Ik weet alleen 3.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Etc.....degene met de meeste punten neem je
ik hou ook van voetbal(lers)quote:Op woensdag 12 september 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
kun je plezier met hem hebben ja=50p
kun je naar elkaar luisteren ja=50p
houdt hij van voetbal ja=-100p
palmbomen zijn pijnlijker...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KrSs7gfLDjc
Nope... ik heb geen lijstje... klik of geen klik, als er wel een klik is maken al die dingen niet meer uit, en als er geen klik is dan kan iemand nog zoveel punten scoren op een lijstje maar dan zou ik mezelf verloochenen als ik er een relatie mee zou beginnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is dom......![]()
Maak jij eens een lijstje...of pak je alles wat voor je voeten komt
en als íe nou heel slecht in bed is?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
kun je plezier met hem hebben ja=50p
kun je naar elkaar luisteren ja=50p
houdt hij van voetbal ja=-100p
ligt aan de pijngrensquote:Op woensdag 12 september 2007 03:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
palmbomen zijn pijnlijker...![]()
Bij vraag 3 houdt het al op als hij van voetballen houdt, dus daar komen we niet langs.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en als íe nou heel slecht in bed is?
't zal wel net zo gaan als kleding passen dan. Met welke van de 100 gepaste broeken heb ik nu de echte klik, meestal de eerste........quote:Op woensdag 12 september 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik heb geen lijstje... klik of geen klik, als er wel een klik is maken al die dingen niet meer uit, en als er geen klik is dan kan iemand nog zoveel punten scoren op een lijstje maar dan zou ik mezelf verloochenen als ik er een relatie mee zou beginnen.
Ik zou geen punten geven maar vind humor, op één lijn zitten, eerlijkheid, verzorgd eruit zien, goed kunnen luisteren bijvoorbeeld belangrijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wacht met zeer veel interesse af..........![]()
Neuh, dat was niet m'n bedoeling, maar ik weet van mezelf dat ik radeloos verliefd op iemand moet kunnen worden (dat bedoelde ik dus met die klik) en je kunt nooit radeloos verliefd zijn op 2 mensen tegelijk...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg........denk ik een lost soul ietwat te helpen door haar een tool in handen te geven waarmee ze iets inzichtelijk kan maken, wordt kritiek mijn deel........![]()
sla het gesprek maar weer dood!!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij vraag 3 houdt het al op als hij van voetballen houdt, dus daar komen we niet langs.
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet weer het frambozen verhaal he. Ik ben nog steeds bij aan het komen.
Ik vond het wel lief hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg........denk ik een lost soul ietwat te helpen door haar een tool in handen te geven waarmee ze iets inzichtelijk kan maken, wordt kritiek mijn deel........![]()
tja, verliefdheid, das zo betrekkelijk. Als ik goed geil ben wordt ik verliefd op een straatsteen.....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat was niet m'n bedoeling, maar ik weet van mezelf dat ik radeloos verliefd op iemand moet kunnen worden (dat bedoelde ik dus met die klik) en je kunt nooit radeloos verliefd zijn op 2 mensen tegelijk...
Dus dan hoef je niet te kiezen
altijd, dat is het dierlijke wat wij nog hebben..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor of na het douchen....
die is dan weer heel scherp, birthday girlie!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat was niet m'n bedoeling, maar ik weet van mezelf dat ik radeloos verliefd op iemand moet kunnen worden (dat bedoelde ik dus met die klik) en je kunt nooit radeloos verliefd zijn op 2 mensen tegelijk...
Dus dan hoef je niet te kiezen
Ohquote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sla het gesprek maar weer dood!!![]()
Valse romantiek....!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief hoor, maar geld kan me weinig schelen, als ik verliefd werd op een zwerver zou ik het ook prima vinden
![]()
.
dan hoef ik niks meer te doenquote:Op woensdag 12 september 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou goed. Hij kan goed luisteren, je kunt met elkaar lachen, je bent als het ware ook goede vrienden, alleen... een granaatscherf heeft zijn klokkenspel naar de filistijnen geholpen.
Wat doe je.
haha, had ik ook een x in 't dolfinarium...politie erbij, enfin, allemaal gelul...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tja, verliefdheid, das zo betrekkelijk. Als ik goed geil ben wordt ik verliefd op een straatsteen.....
Die verliefdheid is weer over als je de volgende ochtend (met een kater) wakker wordtquote:Op woensdag 12 september 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tja, verliefdheid, das zo betrekkelijk. Als ik goed geil ben wordt ik verliefd op een straatsteen.....
Ligt aan de behoefte. Als je echt wil, moet er in overleg zo nu en dan wel wat in te vliegen zijn dacht ik zo.....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou goed. Hij kan goed luisteren, je kunt met elkaar lachen, je bent als het ware ook goede vrienden, alleen... een granaatscherf heeft zijn klokkenspel naar de filistijnen geholpen.
Wat doe je.
fuck himquote:Op woensdag 12 september 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat doe je.
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, had ik ook een x in 't dolfinarium...politie erbij, enfin, allemaal gelul...
Een receptje voor Viagra vragen aan de huisarts?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat doe je.
geen idee...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wie is er nu makkelijk?Neem je hem of neem je hem niet.
Ze heeft mooie ogen, je kunt uren met haar praten, ze luistert naar je en jij wilt alles horen wat zij te zeggen heeft... maar ze heeft twee borstoperaties ondergaan en is dus plat.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt aan de behoefte. Als je echt wil, moet er in overleg zo nu en dan wel wat in te vliegen zijn dacht ik zo.....
Lastig...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat doe je.
hee doka, ouwe lurkmeester!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die verliefdheid is weer over als je de volgende ochtend (met een kater) wakker wordt![]()
Jij weet niet wat een klokkenspel is dusquote:Op woensdag 12 september 2007 03:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een receptje voor Viagra vragen aan de huisarts?
ik hoef geen meneren, vandaar, honeybabe!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, hier is er eentje die het weer niet snapt![]()
Hij heeft het over zijn favo speeltje Harry -strap-onquote:Op woensdag 12 september 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, hier is er eentje die het weer niet snapt![]()
Eindelijk een normaal antwoord. En nog eentje waarin ik me kan vinden ook.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastig...
Maar ik denk dat ik dat zelfs geen probleem zou vinden als ik het gevoel zou hebben dat het "Mr. Right" is.
da's ook toevallig, dat ben ikkequote:Op woensdag 12 september 2007 03:20 schreef TherAngelina het volgende:
Ik vind intelligentie belangrijk, goede grammatica bijvoorbeeld kan ik echt oehhh. Dat hij van dieren houdt, romantisch is, lief is, mij op mijn plaats kan zetten, heel openminded is, diep, luisteren kan en wil, lekker ruikt, seksueel
, creatief, impulsief... dat vind ik wel heel erg belangrijk.
Ik wil zo'n vriendje die een ringetje uit de kauwgomautomaat voor me haalt op een spontaan moment.
carrilllionquote:Op woensdag 12 september 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een klokkenspel is dus![]()
Wat is het ook een eikel.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft het over zijn favo speeltje Harry -strap-on![]()
Welnee. Ik dacht, ik praat in zijn eigen lingoquote:Op woensdag 12 september 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt het echt met hem gehad he?
Op welke zender is dat tegenwoordig??quote:Op woensdag 12 september 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ik dacht, ik praat in zijn eigen lingo![]()
WJ FM (Wil Jij Fucken Meisje).quote:Op woensdag 12 september 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welke zender is dat tegenwoordig??![]()
okee, disana, voordat je te snel oordeelt over deze fucker...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, je kunt uren met haar praten, ze luistert naar je en jij wilt alles horen wat zij te zeggen heeft... maar ze heeft twee borstoperaties ondergaan en is dus plat.
Wat doe je.
Thnx... ik stem er gelijk op afquote:Op woensdag 12 september 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
WJ FM (Wil Jij Fucken Meisje).
Sorry![]()
Nou fucker, dat valt me dan alles van je meequote:Op woensdag 12 september 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, disana, voordat je te snel oordeelt over deze fucker...
als dat zo is maakt dat me echt geen reet uit, dan mogen de benen ook nog geamputeerd zijn.
Ik ben broodnuchter, feest is al een tijdje afgelopenquote:Op woensdag 12 september 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Tuurlijk. Doe nog een citroentje![]()
Er staat 'Meisje'...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik stem er gelijk op af![]()
je wil gewoon 2 ballen pakken...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ik dacht, ik praat in zijn eigen lingo![]()
Neem het maar weer letterlijk. Ik word hier gewoon gepest waar ik bij sta, he?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben broodnuchter, feest is al een tijdje afgelopen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik stem er gelijk op af![]()
Ik pest jou nooit, liefquote:Op woensdag 12 september 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem het maar weer letterlijk. Ik word hier gewoon gepest waar ik bij sta, he?
Eigenlijk wel, ja. Er zit een kater naast me, maar die heeft alleen maar flufjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je wil gewoon 2 ballen pakken...
Hou nou op anders kom ik niet meer bij.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar komt WJ wel op terug als hij mijn citroentje heeft meegemaakt...![]()
Papa'll come... don't worryquote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
come to papa, birthday girl!
![]()
de mijne ook, en toch hou ik van hem...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Er zit een kater naast me, maar die heeft alleen maar flufjes.
Flufjes zijn coolquote:Op woensdag 12 september 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
de mijne ook, en toch hou ik van hem...
Mag het eindelijk van Huub?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh....
Oh god, ik denk wat hoor ik. Gilt Lieke in bed. Van vreugde, dat wel.
Ik weet het wel zeker, het beest in je is losquote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Toch heb ik het idee dat die massagelessen iets met me hebben gedaan.
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar... schrijf ik ook anders? Ik vertrouw het niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, het beest in je is los![]()
Krijg je jeuk aan je flufljes?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er op Fok ook ergens een subforum met leuke normale vrouwen![]()
Je wordt er losser door?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Toch heb ik het idee dat die massagelessen iets met me hebben gedaan.
wat vind jij normaal?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er op Fok ook ergens een subforum met leuke normale vrouwen![]()
Slaap lekker verjaardagsflufje!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
OMG, tijd om naar bed te gaan... flufjes?? Ik weet niet wat het zijn en ik geloof dat ik dat zo wil houden.![]()
Truste all![]()
![]()
Fluf ze Slaap ze, jarigequote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
OMG, tijd om naar bed te gaan... flufjes?? Ik weet niet wat het zijn en ik geloof dat ik dat zo wil houden.![]()
Truste all![]()
![]()
Zelfs je ava gloeit...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar... schrijf ik ook anders? Ik vertrouw het niet zo.
Slaap lekker jarig jetje.........quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Ik weet het ook niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker, maak er een mooie dag van!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
How rudequote:Op woensdag 12 september 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker jarig sletje.........![]()
![]()
Zo van 'wat kan het mij ook schelen'? Ja dat kan. Zou ze subliminale boodschappen door de ether hebben gestuurd? Ze praatte ook al zo raar, die Tanja.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo van 'wat kan het mij ook schelen'? Ja dat kan. Zou ze subliminale boodschappen door de ether hebben gestuurd? Ze praatte ook al zo raar, die Tanja.
moots, blaas je foto in fobo is op als je durft? je lijkt een beetje op Isabella Rossellini, of niet?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 12 september 2007 03:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moots, blaas je foto in fobo is op als je durft? je lijkt een beetje op Isabella Rossellini, of niet?
tja...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lange benen, kort rokje, gewillig, lekker rustig, push up......dat soort dingen......![]()
truste 41 jarige leandra, lekker snorkelen!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
als ze volgende week weer komt, ben jij niet meer te houden...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho, niet erger maken dan het is he.
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.quote:
Heb maar 2 flufjes, even naar boven gerend, geteld....... ben al weer klaar!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat? Ga jij je flufjes nou maar tellen.
zoute drop!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
ik heb trek in wat zoets...
Nee, zeker niet. Dan zet ik een teiltje naast m'n stoel terwijl ik me voor jullie opoffer met een update.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als ze volgende week weer komt, ben jij niet meer te houden...
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.quote:
Ik heb heel de week al zin in dropquote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
ik heb trek in wat zoets...
ben haar naam alweer vergeten, en wat is haar leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.
Al had ze haar naam en leeftijd wel mee, spooky!
Tanja van 35quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ben haar naam alweer vergeten, en wat is haar leeftijd?
Vertel....... het is je verloren gewaande tweelingzus, is het niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar behoorlijk a-seksueel en onaantrekkelijk. Mocht ik ooit het idee hebben om het eens met een vrouw te doen, zou ze heeeeeeeelemaal achteraan in de rij staan.
Al had ze haar naam en leeftijd wel mee, spooky!
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel....... het is je verloren gewaande tweelingzus, is het niet?
Ja dan weet ik het ook niet meer. Geen updates meer lezen, da's het enige dat ik kan zeggen. En je hoofd onder de koude kraan.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb maar 2 flufjes, even naar boven gerend, geteld....... ben al weer klaar!![]()
Vind ik ook en toen ze 40 was, leek ze veel jonger vond ikquote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.
Weet je dat ik dat woord dus niet meer gewoon kan lezen? Dan heb ik er dus meteen geluid bij.....quote:
is het moeilijk voor jou om een normale vrouw te omschrijven?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nix tja. 't was een onmogelijke vraag.......
Heh heh. Maar ze werkt tenminste. Alles beter dan de goot.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Best zwaar kut dat ik haar zo terug moest vinden
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat woord dus niet meer gewoon kan lezen? Dan heb ik er dus meteen geluid bij.....
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze nu is, pas was ze te zien in een paar afleveringen van Alias, daar was ze toch behoorlijk wat ouder in haar gezicht.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook en toen ze 40 was, leek ze veel jonger vond ik
zeker, goeie kop. misschien is d'r ma nog wel mooier, ondanks harde kaak en rather big nose..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze begint nu wat ouder te worden, maar ik vond en vind haar echt supermooi. Interessant gezicht.
Ik denk dat ze nu dik in de 50 isquote:Op woensdag 12 september 2007 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze nu is, pas was ze te zien in een paar afleveringen van Alias, daar was ze toch behoorlijk wat ouder in haar gezicht.
Soms denk ik dat ze van de leg zijn......maar ok, een goeie haan doet wonderen....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is het moeilijk voor jou om een normale vrouw te omschrijven?
Anders dan, wat is er mis met de kippies hier?
55 of 56quote:Op woensdag 12 september 2007 03:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu dik in de 50 is
I'ts me you talking aboutquote:Op woensdag 12 september 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze van de leg zijn......maar ok, een goeie haan doet wonderen....
De leukste vrouwen zijn die vrouwen die volledig zichzelf zijn, zich vrij voelen, niet gehinderd door wat of wie dan ook.
Wat?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Zal ik het nu of morgenochtend doen. Als ik het morgenochtend doe, moet ik nog vroeger op.
douchen?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Zal ik het nu of morgenochtend doen. Als ik het morgenochtend doe, moet ik nog vroeger op.
faire quoi?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Ken m'n pappenheimersquote:Op woensdag 12 september 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk... Lobasca heeft dat meteen door, he![]()
Dat zou ik morgenvroeg doen, dan ben je gelijk fris en wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk... Lobasca heeft dat meteen door, he![]()
Nou... zo werkt dat niet bij mij. Maar dan ruikt de dokter natuurlijk nog wel m'n heerlijke douche gel.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou ik morgenvroeg doen, dan ben je gelijk fris en wakker![]()
Als nog even blijft, dan kun je ook gelijk in bad. Is mij afgelopen week goed bevallen...echt een aanraderquote:
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als nog even blijft, dan kun je ook gelijk in bad. Is mij afgelopen week goed bevallen...echt een aanrader
Was ook zo'n mooi nachtje voor je he, jammer dat WJ zijn dag niet heeftquote:Op woensdag 12 september 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als nog even blijft, dan kun je ook gelijk in bad. Is mij afgelopen week goed bevallen...echt een aanrader
Niet voor jou. Ik ben bang dat je nog verder uit de school klapt. Die flufjes waren al erg genoeg.quote:
Ik meestal niet zoveel, alleen lachen om Lobas en WJquote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.
ik hou ze wel in de smiezen...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen jullie in de tussentijd? Allemaal dingen waar ik niet bij ben. Da's dus mijn dilemma.
Oh? Jij was toch degene die zich afvroeg wie er allemaal met wie zat te PM'men? Nou dan. Kun je je ook best voorstellen dat ik het niet vertrouw.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik meestal niet zoveel, alleen lachen om Lobas en WJ
Ik weet ook niet er met hem aan de hand is......'t moet wel wat veranderen vind ik, de scherpte is er een beetje vanaf.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ook zo'n mooi nachtje voor je he, jammer dat WJ zijn dag niet heeft![]()
Dat kan je morgen toch teruglezen?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
O, ja?! Daar begon je zelf over. Lobasca is een makkelijke naam voor je!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet voor jou. Ik ben bang dat je nog verder uit de school klapt. Die flufjes waren al erg genoeg.
Ah hahahaaaaa.... maar dat gaan ze allemaal weg editten!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kan je morgen toch teruglezen?![]()
Lekker belangrijk......gewoon niet liegen, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Jij was toch degene die zich afvroeg wie er allemaal met wie zat te PM'men? Nou dan. Kun je je ook best voorstellen dat ik het niet vertrouw.
huh, wat mot je, bietenrooier?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ook zo'n mooi nachtje voor je he, jammer dat WJ zijn dag niet heeft![]()
Jij zette me er subtiel toe aan. Uit mezelf heb ik het nóóit over zulke dingen.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ja?! Daar begon je zelf over. Lobasca is een makkelijke naam voor je!![]()
![]()
Aijai Sirquote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En je PM't me elke move die ze maken?
Joh, je moest eens weten wat ik allemaal af lieg. Niet te zuinig. Zo denkt Lobasca bijvoorbeeld dat ik in Friesland woon... maar het is natuurlijk Brabant.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk......gewoon niet liegen, dan gaan ze hun gang maar.
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kan je morgen toch teruglezen?![]()
een tweedehands kapotjequote:Op woensdag 12 september 2007 03:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, wat mot je, bietenrooier?
Ik ben wel dom, maar niet gek...of andersom....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, je moest eens weten wat ik allemaal af lieg. Niet te zuinig. Zo denkt Lobasca bijvoorbeeld dat ik in Friesland woon... maar het is natuurlijk Brabant.
ja, had ik ook. denk dat het extern anders over komt.. weet ik eigenlijk nie...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....
ik verraad wel waar ze zittenquote:Op woensdag 12 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En niet die stunt uithalen van allemaal verstoppen als ik terugkom?
daarom lees ik niet terug...quote:Op woensdag 12 september 2007 04:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, had ik ook. denk dat het extern anders over komt.. weet ik eigenlijk nie...
Die twee Duitse helmen deed echt mijn notebook bijna in bad plonzen, ik had het ffies niet meer.....quote:Op woensdag 12 september 2007 04:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, had ik ook. denk dat het extern anders over komt.. weet ik eigenlijk nie...
sindsdien mag ik zijn helm niet meer gebruiken..quote:Op woensdag 12 september 2007 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die twee Duitse helmen deed echt mijn notebook bijna in bad plonzen, ik had het ffies niet meer.....
Ja de SC lees ik wel terug en met de COS deed ik dat ook tot een paar weken terug.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schiet je wel eens in de lach als je het terug leest? Ik heb die SC van afgelopen week wel drie keer gelezen en iedere keer schoot ik weer in de lach....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |