WJ FM (Wil Jij Fucken Meisje).quote:Op woensdag 12 september 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welke zender is dat tegenwoordig??![]()
okee, disana, voordat je te snel oordeelt over deze fucker...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, je kunt uren met haar praten, ze luistert naar je en jij wilt alles horen wat zij te zeggen heeft... maar ze heeft twee borstoperaties ondergaan en is dus plat.
Wat doe je.
Thnx... ik stem er gelijk op afquote:Op woensdag 12 september 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
WJ FM (Wil Jij Fucken Meisje).
Sorry![]()
Nou fucker, dat valt me dan alles van je meequote:Op woensdag 12 september 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, disana, voordat je te snel oordeelt over deze fucker...
als dat zo is maakt dat me echt geen reet uit, dan mogen de benen ook nog geamputeerd zijn.
Ik ben broodnuchter, feest is al een tijdje afgelopenquote:Op woensdag 12 september 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Tuurlijk. Doe nog een citroentje![]()
Er staat 'Meisje'...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik stem er gelijk op af![]()
je wil gewoon 2 ballen pakken...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ik dacht, ik praat in zijn eigen lingo![]()
Neem het maar weer letterlijk. Ik word hier gewoon gepest waar ik bij sta, he?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben broodnuchter, feest is al een tijdje afgelopen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik stem er gelijk op af![]()
Ik pest jou nooit, liefquote:Op woensdag 12 september 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem het maar weer letterlijk. Ik word hier gewoon gepest waar ik bij sta, he?
Eigenlijk wel, ja. Er zit een kater naast me, maar die heeft alleen maar flufjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je wil gewoon 2 ballen pakken...
Hou nou op anders kom ik niet meer bij.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar komt WJ wel op terug als hij mijn citroentje heeft meegemaakt...![]()
Papa'll come... don't worryquote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
come to papa, birthday girl!
![]()
de mijne ook, en toch hou ik van hem...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Er zit een kater naast me, maar die heeft alleen maar flufjes.
Flufjes zijn coolquote:Op woensdag 12 september 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
de mijne ook, en toch hou ik van hem...
Mag het eindelijk van Huub?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh....
Oh god, ik denk wat hoor ik. Gilt Lieke in bed. Van vreugde, dat wel.
Ik weet het wel zeker, het beest in je is losquote:Op woensdag 12 september 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Toch heb ik het idee dat die massagelessen iets met me hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |