Knap gedaan, zei de baggeraar. Ik vind dat we wel een gebakje hebben verdiend... Leandra?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
Waarbij ik even opmerk dat ie precies om 23 uur 59 minuten en 59 seconden is gepost.
Uiteraard... tast toe, de taart staat in de OPquote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap gedaan, zei de baggeraar. Ik vind dat we wel een gebakje hebben verdiend... Leandra?
Altijd wat te klagen he.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
Ehm... het moet nummertje 337 zijn volgens mij![]()
Wat zou een Leandra name-topic zijn zonder commentaarquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen he.
Nou vooruit ik zal een mod zoeken om je feesttopic een ander nummer te geven.
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cadeatje voor Leandraaaaaaaaah
[afbeelding]
Ooit komt er een dag dat ik jou betrap op een nummer foutquote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
Wat zou een Leandra name-topic zijn zonder commentaar![]()
![]()
![]()
Soheeee, doe maar hip!! Cool hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cadeautje voor Leandraaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Damn.. met joystick en nitro?? DIE WIL IK !!!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
haha, mooi ding!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |