Thnxquote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt lekker.![]()
Jammer dat ze in de uitverkoop moest.![]()
[..]
Tja, ik wilde een Etap of een Waarschip, maar mijn pa hè...
Robuust, niet te snel en betrouwbaar tot hij in '88 met een hersenbloeding van zijn fiets viel.
Reageren doe ik morgen verder wel weer ook niet, ga nu lekker slapen.
En de SC lees ik niet na, moet over 6 uur al weer werken dus zwaaismileys etc. zijn overbodig.
Feli, Leandra.
Oké ik zal niet zwaaien, slaap lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Robuust, niet te snel en betrouwbaar tot hij in '88 met een hersenbloeding van zijn fiets viel.
En de SC lees ik niet na, moet over 6 uur al weer werken dus zwaaismileys etc. zijn overbodig.
Feli, Leandra.
Je moet gewoon een rijtje maken:quote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha nee ze zijn allebei knap, maar daar gaat het me niet om. #1 past gewoon vééél beter bij me. En hij is ook niet echt gemeen of zo, we hebben er een week of wat geleden nog een goed gesprek over gehad. Maar met #2 ben ik een beetje klaar omdat ik zowel hem en mezelf een beetje bedrieg, heb ik het idee
.
En een keuze heb ik allangggg gemaakt.
Sjezus wat een trieste puntenverdelingquote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet gewoon een rijtje maken:
1. Wie heeft het hoogste inkomen = 40 punt
2. Wie kan er het meest van delen = 20 punt
3. Wie doet er het best alsof hij echt kan luisteren = 20 punt
4. Met wie heb je de lekkerste sex = 10 punt
Etc.....degenen met de meeste punten neem je
klinkt alsof nr.1 dan toch een andere koers vaart. goede zaak dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha nee ze zijn allebei knap, maar daar gaat het me niet om. #1 past gewoon vééél beter bij me. En hij is ook niet echt gemeen of zo, we hebben er een week of wat geleden nog een goed gesprek over gehad. Maar met #2 ben ik een beetje klaar omdat ik zowel hem en mezelf een beetje bedrieg, heb ik het idee
.
En een keuze heb ik allangggg gemaakt.
mazzel joegoquote:Op woensdag 12 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Feli, Leandra.
moots is er ook weer...hoi!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]Gefeliciteerd! [afbeelding]
't Was maar een voorbeeld jarig jetje......quote:Op woensdag 12 september 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat een trieste puntenverdeling![]()
Hoi Kikkertquote:Op woensdag 12 september 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]Gefeliciteerd! [afbeelding]
Doe dan een goed voorbeeld... dit was zo'n "het draait allemaal om de centen" voorbeeldquote:Op woensdag 12 september 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was maar een voorbeeld jarig jetje......
Nou mijn lijstje zou er heul anders uitzienquote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Etc.....degene met de meeste punten neem je
Ja dat is dom......quote:Op woensdag 12 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dan een goed voorbeeld... dit was zo'n "het draait allemaal om de centen" voorbeeld![]()
Dat dus...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou mijn lijstje zou er heul anders uitzien
Ik wacht met zeer veel interesse af..........quote:Op woensdag 12 september 2007 03:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou mijn lijstje zou er heul anders uitzien
Ik weet alleen 3.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Etc.....degene met de meeste punten neem je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |