Ja... vooral als ze lekker veel mascara op hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda huilt...kut is dat toch. Op de één of andere manier vinden sommige mannen dat lekker of zo......
ook alweer in de schoolbankies?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Yesch, beetje. Veel gewerkt, veel uitgeweest en ik slaap tegenwoordig voor zessen
.
Nadia heeft anders geweldige mascara: Niagara Falls proofquote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja... vooral als ze lekker veel mascara op hebben.
Nein, gelukkig niet zeg. Thuisstudiequote:Op woensdag 12 september 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook alweer in de schoolbankies?
Dus er zit een kans in dat jij pas de 22e oktober in Utrecht op de meet komt?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was een maand te laat (op 13 augustus uitgerekend) en dat te laat komen doe ik nog steeds..... en ik vind dat alles wat ik minder dan een maand te laat ben gewoon meegenomen is voor degene die zit te wachten![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
Ik was een maand te laat (op 13 augustus uitgerekend) en dat te laat komen doe ik nog steeds..... en ik vind dat alles wat ik minder dan een maand te laat ben gewoon meegenomen is voor degene die zit te wachten![]()
Ja, da's wel een goede investering als je om alles janktquote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia heeft anders geweldige mascara: Niagara Falls proof![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia heeft anders geweldige mascara: Niagara Falls proof![]()
Tering, kijk jij nog steeds naar de streams?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda huilt...kut is dat toch. Op de één of andere manier vinden sommige mannen dat lekker of zo......
Neuh, ik heb in die 41 jaar wel wat geleerd, maar dat het 17.00 uur wordt zou zomaar kunnen....quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus er zit een kans in dat jij pas de 22e oktober in Utrecht op de meet komt?![]()
Alles wentquote:Op woensdag 12 september 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Zo zullen ze het ook echt voelen die mensen.![]()
Mijn stream periode is afgelopen, ik wacht denk ik nog maar even met verlengen.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Is dit de COS? Mooi. Ik wou even zeggen dat ik het een tacky bedoening vind daar met die jankmuziek en dat schuifelen.
Jij ook stiekum, geef het nou maar toe.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Terimg, kijk jij nog steeds naar de streams?
Jah, van de teksten hier moet je het ook niet hebben......je moet toch wat hé.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, kijk jij nog steeds naar de streams?
Nope, afgelopen en klaar mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:38 schreef Sug4r het volgende:
Jij ook stiekum, geef het nou maar toe.
en nummer 1 en 2 nu uitgesort?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein, gelukkig niet zeg. Thuisstudie.
Al ga ik er met een jaartje of zo niet aan ontkomen om naar school te moeten.
Hoeveel voet is dat jacht van jou eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, van de teksten hier moet je het ook niet hebben......je moet toch wat hé.
Het kan ook niet altijd meezitten hèquote:Op woensdag 12 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kutzooi, kan ik jullie niet uitlachen.![]()
hee snipert!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Kutzooi, kan ik jullie niet uitlachen.![]()
Het zit al 5 dagen niet mee.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook niet altijd meezitten hè![]()
Uitgesort?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en nummer 1 en 2 nu uitgesort?![]()
Ah gos... dat is idd ernstig, enne... alles doet het inmiddels weer zoals je wilt, of zit je nog minimaal een week te vloeken??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het zit al 5 dagen niet mee.
Computer overleden, nieuwe gekocht, weer gedumpt bij MyCom wegens Vista, andere nieuwe met XP gekocht, video onboard kan niet uit, nieuwe videokaart, moederboard doet moeilijk met nieuwe videokaart icm tv-uit.
*Zucht*
En dan zeggen ze wel eens dat kinderen een probleem zijn.
Ze is 10.15 mtr lang, stoer, zeewaardig als de hel, stak diep 1.70, was hoog 12,30 mtr, gebouwd in '78, volledig gerestaureerd door ondergetekende. Mooi schip, daar waar een ander begon te reven kon ik tot en met kracht 6 vol tuig varen.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel voet is dat jacht van jou eigenlijk.
Ik heb ooit een Compromis 777 geerft die ik nog een jaar in de vaart heb gehouden.
Euhm nou... nummer twee al sinds zondag niet meer gesproken... en ook weinig trek inquote:
Like you care!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Ah gos... dat is idd ernstig, enne... alles doet het inmiddels weer zoals je wilt, of zit je nog minimaal een week te vloeken??
Tssss... je zou inmiddels beter moeten wetenquote:
Videokaarten zijn altijd kut. Ik kijk altijd gelijk op de site of er een nieuwere driver is, al gedaan?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het zit al 5 dagen niet mee.
Computer overleden, nieuwe gekocht, weer gedumpt bij MyCom wegens Vista, andere nieuwe met XP gekocht, video onboard kan niet uit, nieuwe videokaart, moederboard doet moeilijk met nieuwe videokaart icm tv-uit.
*Zucht*
En dan zeggen ze wel eens dat kinderen een probleem zijn.
1 was de knappe valsaard met de zure onderbroek en twee de lelijkerd met amounts of love...quote:Op woensdag 12 september 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euhm nou... nummer twee al sinds zondag niet meer gesproken... en ook weinig trek in. En nummer één... tja...
En wie smaakte er nou naar frambozen??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1 was de knappe valsaard met de zure onderbroek en twee de lelijkerd met amounts of love...
juiste keuze maken, beppe!
Haha nee ze zijn allebei knap, maar daar gaat het me niet omquote:Op woensdag 12 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1 was de knappe valsaard met de zure onderbroek en twee de lelijkerd met amounts of love...
juiste keuze maken, beppe!
Oeh, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, ze was 10.15 mtr lang, stoer, zeewaardig als de hel, stak diep 1.70, was hoog 12,30 mtr, gebouwd in '78, volledig gerestaureerd door ondergetekende. Mooi schip, daar waar een ander begon te reven kon ik tot en met kracht 6 vol tuig varen. Wat een beest van een schip.
Tja, ik wilde een Etap of een Waarschip, maar mijn pa hè...quote:Comprimis is ook wel een aardig scheepje, robuust, niet te snel, maar wel betrouwbaar.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wie smaakte er nou naar frambozen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |