Voor de planning moet je bij Leandra zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks te mare. Had je maar beter moeten plannen![]()
Deze moest je hebben:quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Dat plaatje van die zoen is wel een beetje...![]()
Dat kan echt 100x beter... Maar het is een leuk begin, dit jaar word nog erger natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Dat je wakker wordt en ehm.... lees, kijk en huiver: Verjaardag 2005![]()
Afschuiver.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor de planning moet je bij Leandra zijn.
Die vind ik mooiquote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
voor leandra die niet van harige harries houdt(doe er je voordeel mee, snorrie):
http://www.youtube.com/watch?v=ftZAZWLrWKo&mode=related&search=
Okee ik ben dus niet de enige die dat vind.quote:
Of terug naar 0quote:Op woensdag 12 september 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we geweaun vanaf 41 verder nummeren?
Even kijken om welk liedje het gaatquote:Op woensdag 12 september 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag 'm voor je aan als je op de meet komt.![]()
Oh ja, ik doe een voorsteldatum, niemand komt met wat beters (en niemand meldt zich aan) en dan heb ik het allemaal gedaan??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor de planning moet je bij Leandra zijn.
Zoenen moet je niet naar kijken, dat moet je doen..quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Dat plaatje van die zoen is wel een beetje...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe een voorsteldatum, niemand komt met wat beters (en niemand meldt zich aan) en dan heb ik het allemaal gedaan??![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verjaardag is toch een gedenkwaardige dag. Ik probeer mij altijd voor te stellen hoe mams erbij lag, zweet op het voorhoofd, hijgend de benen in spreidstand, zuster met wet kapje op, ik volledig klem tussen nog net niet genoeg geopende bekkens,.......teringzooi toch. Duw en trekwerk, vanaf moment 0 krijg je het al voor je kiezen. Als je dan niet jankt, tough guy bent, slaan ze je net zo hard op je reet dat wel moet janken......En dat vieren we dus ieder jaar.....
Dan maak jij de OP weer???quote:Op woensdag 12 september 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of uit het niets ineens een #1000![]()
Ik jankte iig niet.... ik was blauw (het begon gelijk al) maar dat had iets te maken met mijn pre-natale vermogen mijn tere nekje in de navelstreng te wikkelen... maar liefst 3 maalquote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verjaardag is toch een gedenkwaardige dag. Ik probeer mij altijd voor te stellen hoe mams erbij lag, zweet op het voorhoofd, hijgend de benen in spreidstand, zuster met wet kapje op, ik volledig klem tussen nog net niet genoeg geopende bekkens,.......teringzooi toch. Duw en trekwerk, vanaf moment 0 krijg je het al voor je kiezen. Als je dan niet jankt, tough guy bent, slaan ze je net zo hard op je reet dat wel moet janken......En dat vieren we dus ieder jaar.....
Jij bent 2 dagen na mij jarig zie ikquote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Yesch, beetjequote:
Truste Schnitzeltjequote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohw, feck...
Ik ging naar bed enzeaux.
Trusten Units.
speetert!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohw, feck...
Trusten Units.
Stier is goed merk......wees er zuinig op en ben trots op jezelf meis. Wat doen we, vieren we het samen?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij bent 2 dagen na mij jarig zie ik![]()
Slaap lekker Richiequote:Op woensdag 12 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohw, feck...
Trusten Units.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
ik zat al een tijdje te wachten op de nieuwe sc; deze zwakbegaafde deed pas na 10 minuten het licht aan..![]()
In mijn geval niet hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oma's weten van wanten.....quote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor.
Me vader in de stress, me moeder druk. Ik was er in een half uur.
Eerder dan de vroedvrouw er was. Gelukkig was me oma er.
De enige keer in me leven dat ik snel was (volgens me moeder)
Alleen een beetje koppig, verder niks mis mee die stiertjes dacht ik zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stier is goed merk......wees er zuinig op en ben trots op jezelf meis. Wat doen we, vieren we het samen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik was een maand te laat (op 13 augustus uitgerekend) en dat te laat komen doe ik nog steeds..... en ik vind dat alles wat ik minder dan een maand te laat ben gewoon meegenomen is voor degene die zit te wachtenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor.
Me vader in de stress, me moeder druk. Ik was er in een half uur.
Eerder dan de vroedvrouw er was. Gelukkig was me oma er.
De enige keer in me leven dat ik snel was (volgens me moeder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |