ik hou ook van voetbal(lers)quote:Op woensdag 12 september 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
kun je plezier met hem hebben ja=50p
kun je naar elkaar luisteren ja=50p
houdt hij van voetbal ja=-100p
palmbomen zijn pijnlijker...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KrSs7gfLDjc
Nope... ik heb geen lijstje... klik of geen klik, als er wel een klik is maken al die dingen niet meer uit, en als er geen klik is dan kan iemand nog zoveel punten scoren op een lijstje maar dan zou ik mezelf verloochenen als ik er een relatie mee zou beginnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is dom......![]()
Maak jij eens een lijstje...of pak je alles wat voor je voeten komt
en als íe nou heel slecht in bed is?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
kun je plezier met hem hebben ja=50p
kun je naar elkaar luisteren ja=50p
houdt hij van voetbal ja=-100p
ligt aan de pijngrensquote:Op woensdag 12 september 2007 03:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
palmbomen zijn pijnlijker...![]()
Bij vraag 3 houdt het al op als hij van voetballen houdt, dus daar komen we niet langs.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en als íe nou heel slecht in bed is?
't zal wel net zo gaan als kleding passen dan. Met welke van de 100 gepaste broeken heb ik nu de echte klik, meestal de eerste........quote:Op woensdag 12 september 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik heb geen lijstje... klik of geen klik, als er wel een klik is maken al die dingen niet meer uit, en als er geen klik is dan kan iemand nog zoveel punten scoren op een lijstje maar dan zou ik mezelf verloochenen als ik er een relatie mee zou beginnen.
Ik zou geen punten geven maar vind humor, op één lijn zitten, eerlijkheid, verzorgd eruit zien, goed kunnen luisteren bijvoorbeeld belangrijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wacht met zeer veel interesse af..........![]()
Neuh, dat was niet m'n bedoeling, maar ik weet van mezelf dat ik radeloos verliefd op iemand moet kunnen worden (dat bedoelde ik dus met die klik) en je kunt nooit radeloos verliefd zijn op 2 mensen tegelijk...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg........denk ik een lost soul ietwat te helpen door haar een tool in handen te geven waarmee ze iets inzichtelijk kan maken, wordt kritiek mijn deel........![]()
sla het gesprek maar weer dood!!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij vraag 3 houdt het al op als hij van voetballen houdt, dus daar komen we niet langs.
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet weer het frambozen verhaal he. Ik ben nog steeds bij aan het komen.
Ik vond het wel lief hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg........denk ik een lost soul ietwat te helpen door haar een tool in handen te geven waarmee ze iets inzichtelijk kan maken, wordt kritiek mijn deel........![]()
tja, verliefdheid, das zo betrekkelijk. Als ik goed geil ben wordt ik verliefd op een straatsteen.....quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat was niet m'n bedoeling, maar ik weet van mezelf dat ik radeloos verliefd op iemand moet kunnen worden (dat bedoelde ik dus met die klik) en je kunt nooit radeloos verliefd zijn op 2 mensen tegelijk...
Dus dan hoef je niet te kiezen
altijd, dat is het dierlijke wat wij nog hebben..quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor of na het douchen....
die is dan weer heel scherp, birthday girlie!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat was niet m'n bedoeling, maar ik weet van mezelf dat ik radeloos verliefd op iemand moet kunnen worden (dat bedoelde ik dus met die klik) en je kunt nooit radeloos verliefd zijn op 2 mensen tegelijk...
Dus dan hoef je niet te kiezen
Ohquote:Op woensdag 12 september 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sla het gesprek maar weer dood!!![]()
Valse romantiek....!quote:Op woensdag 12 september 2007 03:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief hoor, maar geld kan me weinig schelen, als ik verliefd werd op een zwerver zou ik het ook prima vinden
![]()
.
dan hoef ik niks meer te doenquote:Op woensdag 12 september 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou goed. Hij kan goed luisteren, je kunt met elkaar lachen, je bent als het ware ook goede vrienden, alleen... een granaatscherf heeft zijn klokkenspel naar de filistijnen geholpen.
Wat doe je.
haha, had ik ook een x in 't dolfinarium...politie erbij, enfin, allemaal gelul...quote:Op woensdag 12 september 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tja, verliefdheid, das zo betrekkelijk. Als ik goed geil ben wordt ik verliefd op een straatsteen.....
Die verliefdheid is weer over als je de volgende ochtend (met een kater) wakker wordtquote:Op woensdag 12 september 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tja, verliefdheid, das zo betrekkelijk. Als ik goed geil ben wordt ik verliefd op een straatsteen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |