moah, hier nu niet hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:22 schreef Sander170 het volgende:
Ja klopt het is al best laat eigenlijk, maar ja wanneer nou niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:23 schreef Sander170 het volgende:
Hoe is het weer bij jou indah ????
eerder beantwoord dan jij het vroegquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:23 schreef Sander170 het volgende:
Hoe is het weer bij jou indah ????
nieuw topic onvindbaar misschien?quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
Ja Frits was er net nog, maar hier niet meer ????
Nee want ik zag het al, daarom vroeg ik het ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerder beantwoord dan jij het vroeg
Nee dat kan niet, want je klikt gewoon op jou naam en je bent er.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nieuw topic onvindbaar misschien?
snotaap jijquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee want ik zag het al, daarom vroeg ik het ook.![]()
Wat is de temp enzo bewolkt, beantwoord mijn vraag nou eens?
tja, niet voor iedereen zo simpel volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want je klikt gewoon op jou naam en je bent er.![]()
Jij snotaap, ik vraag je wat en je beantwoord het niet eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
snotaap jij
temo? graagje of 28 denk ik nu, binnen drie uur 35 als het zo helder blijft.
Dat lijkt me niet het geval, het is makkelijk zat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, niet voor iedereen zo simpel volgens mij
mezelf insmeren? Dan wordt ik moe! zit een leuke dame langs me, al ben ik haar naam alweer vergetenquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij snotaap, ik vraag je wat en je beantwoord het niet eens.
Ga een beetje chillen oke, of moet je jezelf nog in smeren, glad biggetje.
Hoezo langs, loopt ze steeds weg dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mezelf insmeren? Dan wordt ik moe! zit een leuke dame langs me, al ben ik haar naam alweer vergeten
ja, je was redelijk snel iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet het geval, het is makkelijk zat.
Zelfs ik had het zo gevonden.![]()
ja, naast me danquote:Op dinsdag 11 september 2007 03:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoez langs, loopt ze steeds weg dan?
Leest ze toevallig mee?quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:47 schreef indahnesia.com het volgende:
liggen? Nah, zitten gewoon, en dat insmeren zal wel niet doorgaan
Maar waar ken je haar van dan, vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
meelezen mag ze best, want dat lukt 'r volgens mij niet. En anders weet ze bij deze dat ze er best mag zijn, maar een jonge vrouw met lange haren en een beetje een aardig postuurtje doet het als snel bij mij hoor.
Maar waar zit je dan precies als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Ken haar nergens van, ze kwam gewoon bij me zitten zonet. Leeftijd? Vroeg in de 20 zo'n beetje. Latina? Nee, die heb ik hier nog helemaal niet gezien
Echt hèquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:56 schreef OA het volgende:
Wat een immens lelijke Nokiabanner hieronder...![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 10 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 150 Kuukske
006. 137 Papierversnipperaar
012. 103 juon_jacket1
014. 093 Sjowhan
015. 089 Muck
016. 087 OA
017. 081 boem-dikkie
018. 079 Pheno
020. 077 JortK
031. 061 Houniet
045. 052 Lenny_Leonard
052. 047 MPG
066. 041 Frutsel
091. 036 buzzer
100. 034 vrolijke-frits
166. 024 crossover
238. 019 Jo0Lz
Snel dan! ik moet zo vertrekken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:20 schreef maffemuts het volgende:
Goeiemorgen alleniemand nog n kopje koffie ? ^^ vers gezet ( geen senseo vandaag :p )
heejquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:20 schreef maffemuts het volgende:
Goeiemorgen alleniemand nog n kopje koffie ? ^^ vers gezet ( geen senseo vandaag :p )
Frutselfreggelquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Joolz![]()
![]()
PapierWipperaartje![]()
![]()
JortK![]()
Niemand koffie over?
Ben je aan het werk net als normale mensen of kan je van het mooie weer genieten?quote:
Gewoon aan het werk helaas ... maar aan het einde van de dag weekendquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je aan het werk net als normale mensen of kan je van het mooie weer genieten?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
goedeorgen aan de mensen een stuk naar het westen
Indah!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
goedeorgen aan de mensen een stuk naar het westen
de benodigde m ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fruts, voor jou een goedemorgen met de benodigde m
schoonmaken doet ze ook?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:21 schreef OA het volgende:
Hèhè... eindelijk is het werk weer gedaan...![]()
Neehoor... dat zou te makkelijk zijn...
Aangezien onze receptioniste/directiesecretaresse/keukenjuffrouw/etc op vakantie is, wordt er van mij verwacht dat ik al deze taken overneem...![]()
Post openmaken/verdelen, telefoon opnemen en mails beantwoorden wil ik nog wel doen, maar verder doet iedereen alles zelf maar!![]()
Net dus de post van 2 dagen verwerkt, dus nu kan ik weer fokken tijd besteden aan m'n eigen werk.![]()
Moguh!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:21 schreef OA het volgende:
Hèhè... eindelijk is het werk weer gedaan...![]()
Neehoor... dat zou te makkelijk zijn...
Aangezien onze receptioniste/directiesecretaresse/keukenjuffrouw/etc op vakantie is, wordt er van mij verwacht dat ik al deze taken overneem...![]()
Post openmaken/verdelen, telefoon opnemen en mails beantwoorden wil ik nog wel doen, maar verder doet iedereen alles zelf maar!![]()
Net dus de post van 2 dagen verwerkt, dus nu kan ik weer fokken tijd besteden aan m'n eigen werk.![]()
papier!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Indah!![]()
![]()
How is life?
Nee, daar hebben we een schoonmaakbedrijf voor gecontracteerd!quote:
ik schreef net goedeorgen. een m te weing dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de benodigde m ?
En ja, ut wordt een zware dag, sliep pas na 02.00 uur ofzo
Hier schijnt scheen de zon ook even, maar het is 16 graden. Verder lukt het allemaal wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
papier!
Alles prima hier hoor. Zonnetje schijnt, internet werkt.. zalig
zo zo, wat een luxe!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een schoonmaakbedrijf voor gecontracteerd!
Ah, dus daar hoef je je niet druk om te maken ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een schoonmaakbedrijf voor gecontracteerd!
Vanochtend rond half 7 nog even regen gehad toen ik op de fiets zat...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier schijnt scheen de zon ook even, maar het is 16 graden. Verder lukt het allemaal wel.
Mja, zou je denken hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Moguhquote:
Deze (quote:
16 graden, hier was het vanochtend om 8 uur al lekker 26, en zonet was het 34 of zo... maar dat is wel vaker hier trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier schijnt scheen de zon ook even, maar het is 16 graden. Verder lukt het allemaal wel.
34... dat gebeurt hier zo eens in de 800 dagen ofzo....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
16 graden, hier was het vanochtend om 8 uur al lekker 26, en zonet was het 34 of zo... maar dat is wel vaker hier trouwens
ttttttttttsssssssss......quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Deze ( [afbeelding] ) is veel leuker..![]()
voor jou humeur misschien, goedemorgen kan er niet eens vanafquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Deze ( [afbeelding] ) is veel leuker..![]()
gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
34... dat gebeurt hier zo eens in de 800 dagen ofzo....![]()
Ik zeg elke dag in mijn eerste post goedemorgen.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou humeur misschien, goedemorgen kan er niet eens vanaf![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:
das alleen voor diegenen die er dan zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag in mijn eerste post goedemorgen.....![]()
En dat is genoeg voor de hele dag...![]()
Speciaal voor jou: [KSC 454] Een kop koffie op het grasveld
![]()
Het/Hij/Ze schrijft: "Wat is het kengetal als je vanuit nederland na belgie beld"quote:
Eigenlijk klopt mijn post ook niet...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das alleen voor diegenen die er dan zijn
sommigen komen later hoor... die verslapen zich of hebben nog geen zin
klopt, maar ik ben er weer voor nuquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
indah.....![]()
![]()
...das lang geleden.....
![]()
![]()
![]()
tjah, dat is hier als het <20 wordt in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
34... dat gebeurt hier zo eens in de 800 dagen ofzo....![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het/Hij/Ze schrijft: "Wat is het kengetal als je vanuit nederland na belgie beld"
nou, NA belgie.. komt Frankrijk... das geen 0032
Als ze zou zeggen NAAR belgie... dan was het 0032
zal ik door het slotje heen posten?
Goedemorgen OA (alweer)quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt mijn post ook niet...![]()
Het was nl nog nacht.....
Dus bij deze:
Een hele goedemorgen voor iedereen!!!![]()
GOEDEMORGEN OAT'JE...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dus bij deze:
Van Dizer krijg ik dan meteen achter de schermen een oorvijgquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ja, post er gewoon doorheen...![]()
Wijzig dan meteen beld in belt...![]()
Whehehequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het/Hij/Ze schrijft: "Wat is het kengetal als je vanuit nederland na belgie beld"
ja, goedmorgen OAquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dus bij deze:
Niet doen dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Dizer krijg ik dan meteen achter de schermen een oorvijg
Zo is ie wel
Dus...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Dizer krijg ik dan meteen achter de schermen een oorvijg
Zo is ie wel
Of Luxemburg... 00352quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* maffemuts geeft frutsel nog gauw een kopje koffiequote:
hoi en welkom....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts geeft frutsel nog gauw een kopje koffiemet of zonder gebak ^^
Mjah... aan de andere kant heb ik daar weer schijt aan... maar ja..quote:
hij is in staat er een apart topic voor te openenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dus...![]()
Wat wil hij doen dan.... klikken bij een (F)A?![]()
"Euh... meneer NJ....Frutsje post door mijn slotje heen....
... geef hem aub strafwerk [afbeelding] "
![]()
thxquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts geeft frutsel nog gauw een kopje koffiemet of zonder gebak ^^
Nog lang niet joh....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ OA...===> wanneer ga je precies naar Chili.....???![]()
Concarne?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ OA...===> wanneer ga je precies naar Chili.....???![]()
oww..ik dacht dat het zeer binnenkort was...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nog lang niet joh....
Ik verblijd/verveel jullie nog (incl. vandaag) 29 dagen met mijn aanwezigheid!!![]()
Dan gaan wij daar klagen dat ie niet moet zeurenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is in staat er een apart topic voor te openen
Whehe...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is in staat er een apart topic voor te openen
Frotser!quote:
Om 17.00 heb ik college vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Tim Fritsje.....![]()
![]()
![]()
![]()
..niet naar school vandaag...????
![]()
![]()
Helaas kan je daar dan niet komen... hooguit Cross en Muckquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan gaan wij daar klagen dat ie niet moet zeuren![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frotser!![]()
![]()
![]()
[..]
Om 17.00 heb ik college vandaag
Hoe groot is dat "achter de schermen"?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas kan je daar dan niet komen... hooguit Cross en Muck
Daar ben je lekker mee dan...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om 17.00 heb ik college vandaag
Ja ach, je doet er niets aan.quote:
Yeah, life's a bitch!quote:
ik denk 10quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe groot is dat "achter de schermen"?
1 subfrum of 10?
Statistiek?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, je doet er niets aan.
Had ik dat vak vorig jaar maar moeten halen
[..]
Yeah, life's a bitch!
whaha.. da's inderdaad kut om 5 uur in de namiddag moet je voor de buis hangen, of een tukkie doen.quote:
sinds ik op de FP schrijf heb ik er 3 extraquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe groot is dat "achter de schermen"?
1 subfrum of 10?
Of de pc uitzetten, licht uit, airco uit, deur dicht en richting huis vertrekken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. da's inderdaad kut om 5 uur in de namiddag moet je voor de buis hangen, of een tukkie doen.
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. da's inderdaad kut om 5 uur in de namiddag moet je voor de buis hangen, of een tukkie doen.
Papier! "Wquote:
Nee, een eerstejaarsvak.quote:
Ja ach.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij waren eerder hoor![]()
dus wij waren first![]()
Dus er wordt zelfs onderscheid gemaakt tussen forum- en frontpagemods!?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds ik op de FP schrijf heb ik er 3 extra
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Dus er wordt zelfs onderscheid gemaakt tussen forum- en frontpagemods!? [afbeelding]
Ja hoi!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had het tegen Flits... euh..Ftisr... euh, je weet wel.
Mooi is dat....quote:
Klopt die zijn er... Paddy oa op NWS...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat....![]()
Ik heb idd weleens gelezen dat er wat frontpagemods kwamen "stagelopen" op het forum...[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Stagelopen als mod
Krijg je dan ook stagevergoeding
tja, soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier! "W
[..]
Nee, een eerstejaarsvak.
[..]
Ja ach.
Stagelopen als mod
Stagelopen als mod
ja, ik ben nu vaker op school... Daarom meld ik me afgelopen 1,5 week iets minderquote:
Voor koffie is het nooit te laat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja, ik ben nu vaker op school... Daarom meld ik me afgelopen 1,5 week iets minder![]()
Maar ik ben toch niet te laat, hé ? (hoe doe je die apestrofe de andere kant op ? )
anders moet ik weer een briefje gaan halen... en me melden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor koffie is hetg nooit te laat.
Die è maak je met die toets tussen escape en tab op je toetsenbord.
Mogge Frutseldingesquote:
Goeie morgen Frutsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Of ALT-138.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor koffie is het nooit te laat.
Die è maak je met die toets tussen escape en tab op je toetsenbord.
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdieptquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Das de tildè toets. ( officiele benaming dacht ik )
Ik vroeg me al af hoe je die interpunctie zo makkelijk op een toetsènbord kon plaatsen.
Dankje, ik wist al hoe je de ë en de é kon maken. Nu kan ik ook de è maken.
![]()
Ik was er heel ff.quote:
die snap ik nooit ... dan druk ik dat in krijg ik dit eruit : " ¡²¾ "quote:
Mede taalpurist?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdiept![]()
![]()
Dat krijg ik nog in den treuren te horen, vrees ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdiept![]()
![]()
Fijne dag Mquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
Zie ook hier: Mensen die dingen correct uitspreken
Nu echt weg
Schaapjuh!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bèèèèè!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die snap ik nooit ... dan druk ik dat in krijg ik dit eruit : " ¡²¾ "
NL land instellingen zeker ? lol.... Nee numpad en numpad is ook zo onlogisch vind ik![]()
* In dit bericht probeer CMG met alt 138 een é te maken. het is hem verdomd nog gelukt ook Xd....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
Zie ook hier: Mensen die dingen correct uitspreken
Nu echt weg
aaaaaaahhhquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie morgen Frutsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik hbe ook zo'n klein poesje in mn huis zwerven![]()
Kijk maar uit...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bèèèèè!
kiekeboequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
awwww....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
Sp!ts?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit...
voor je het weet word je geslacht door een moslim
er waren al schapen te weinig las ik![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
quote:
te weinig? Dan moeten ze maar overstappen op ander vlees, of zeewier van mijn part.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit...
voor je het weet word je geslacht door een moslim
er waren al schapen te weinig las ik![]()
schijnt lekker te smakenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
haat....???..of vind je ze gewoon niks aan...???
Stond gister hier volgens mij ook op de FPquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sp!ts?
daar las ik dat in.![]()
mss maak ik straks nog wat betere foto's of jat ik ze van de andere pc's deze is van 4 dagen geleden.![]()
Maar de poes is zoo sp[eels als wat.. mn posterflag moet er eens een keer aan gloven..
Ze schijnen hetzelfde te smaken als konijn. Daarom moet je bij een konijn de kop erop laten om te bewijzen dat het niet stiekum een gebraden kat is.quote:
Stiekum ben ik wel een beetje benieuwd nuquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnt lekker te smaken
Tis grijs onrustig en hyperactief?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stond gister hier volgens mij ook op de FP
Lekkaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kaley is anders een aardig katje hoor![]()
Moslims bang voor tekort aan schapenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tis grijs onrustig en hyperactief?![]()
het idee alleen al....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb trouwens nog nooit kat gegeten
Die fotoquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moslims bang voor tekort aan schapen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze schijnen hetzelfde te smaken als konijn. Daarom moet je bij een konijn de kop erop laten om te bewijzen dat het niet stiekum een gebraden kat is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Stiekum ben ik wel een beetje benieuwd nu
awww.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
kan zijn dat ie te groot uitvalt :p
quote:
Peoike, Cross' katquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik blijf em leuk vinden OA.....![]()
Vergelijk met mijn eigen kat....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik blijf em leuk vinden OA.....![]()
Wat een boos koppie!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier kijkt de kat van mijn vader ook zooo gelukkig.....![]()
lijken wel broers....quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Vergelijk met mijn eigen kat....![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier kijkt de kat van mijn vader ook zooo gelukkig.....![]()
Kontjesfoto'squote:
Dat hoef je heus niet met zo'n vrolijke smiley te bevestigen, Jort.quote:
Kan ik beter van jou ritme uitgaanquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is de dag al half om
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kontjesfoto's![]()
Doe maar borstenfoto's!![]()
Zei iemand vrolijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat hoef je heus niet met zo'n vrolijke smiley te bevestigen, Jort..
[..]
Kan ik beter van jou ritme uitgaan. Kan ik wellicht rond het middaguur weer naar bed.
.
Doe maar beiden, zeker. Kontjes zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kontjesfoto's![]()
Doe maar borstenfoto's!![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga ff de wagen wegbrengen voor een APK-keurig
bij mij resizen ze automatischquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh, en CGM: resize je foto's voordat je ze plaatst gek!![]()
Ja maar het laden duurt zo lang omdat die foto's zo groot zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bij mij resizen ze automatisch![]()
pfft.... Breedband ftwquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar het laden duurt zo lang omdat die foto's zo groot zijn
Wij zouden het niet weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Schizo, anyone?>
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een leuke poes.![]()
ben naar kapper brbrbrb
Nouja, wij zijn gewoon nooit alleen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij zouden het niet weten.![]()
jij en je huisdiertje in dat boxje <<<quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, wij zijn gewoon nooit alleen!.
Ja ach. Ik heb ook een bak koffie en een glas melk, ik ben nu bezig met mijn brunchquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef maffemuts het volgende:
koffie of geen koffiet helpt niet tegen mijn telkens slechterwordende humeur
de laadtijden zijn niet om vol te houden van t forum.. is ie eindelijk geladen heb ik 6 paginas of meer gemist
nja k doe mijn best om gezellig te blijven
* maffemuts zet n verse pot koffie op tafel en n kan verse melk voor bij de lunch
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef maffemuts het volgende:
koffie of geen koffiet helpt niet tegen mijn telkens slechterwordende humeur
de laadtijden zijn niet om vol te houden van t forum.. is ie eindelijk geladen heb ik 6 paginas of meer gemist
nja k doe mijn best om gezellig te blijven
* maffemuts zet n verse pot koffie op tafel en n kan verse melk voor bij de lunch
zwaarste van acces 4 allquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat voor internet heb je ?
Mjah, hier doen ze dat van 21 december t/m 6 januari... verplicht vrij zeg... iedereen...hele bedrijf dicht...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
Waarom moeten al die kutcollega's zo nodig op vakantie?![]()
Laat ze dat lekker doen als ik ook weg ben... Nu zit ik met bergen werk enzo...![]()
Idem!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, hier doen ze dat van 21 december t/m 6 januari... verplicht vrij zeg... iedereen...hele bedrijf dicht...
allemaal met vakantie...
vervelend zeg
krijg je ook extra betaaldquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
Laat ze dat lekker doen als ik ook weg ben... Nu zit ik met bergen werk enzo...![]()
Alles goed verder? Ook met dequote:
Niet verkeerd zeg ik!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, hier doen ze dat van 21 december t/m 6 januari... verplicht vrij zeg... iedereen...hele bedrijf dicht...
allemaal met vakantie...
vervelend zeg
niet verkeerd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles goed verder? Ook met de!
[..]
Niet verkeerd zeg ik!
tuulk nie doorwerken...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet verkeerd?? ZEKERS TE WETEN verkeerd doorwerken zul je!!
![]()
Hier is ook iemand met cursus vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
mazzelaarquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is ook iemand met cursus vandaag
Maagoed, volgende week ben ik van di-vrijdag vrij
jij denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
voorspel nu wie het topic op slot gooit![]()
(mag niet jezelf)
ik gok OA
Dat is normaal, dat ligt aan Fok!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
zwaarste van acces 4 allmaar k krijg de hele ochtend database problemen van mysql
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muckcielago![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Best snel jij heen, kapper scheert je kaal , en je bent terug.![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je die coupe genomen?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muckcielago![]()
![]()
[afbeelding]
ik moet niet, maar ik wil altijd wel hoorquote:
zoooo lekker....ff jezelf laten verwennen....quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet niet, maar ik wil altijd wel hoor
zelfde hierquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet niet, maar ik wil altijd wel hoor
Hoofdmassage bij de kapperquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoooo lekker....ff jezelf laten verwennen....![]()
![]()
![]()
iI kan het wel goed maken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar jou spreek ik niet iedere dag...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |