quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Stagelopen als mod
Krijg je dan ook stagevergoeding
ja, ik ben nu vaker op school... Daarom meld ik me afgelopen 1,5 week iets minderquote:
Voor koffie is het nooit te laat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja, ik ben nu vaker op school... Daarom meld ik me afgelopen 1,5 week iets minder![]()
Maar ik ben toch niet te laat, hé ? (hoe doe je die apestrofe de andere kant op ? )
anders moet ik weer een briefje gaan halen... en me melden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor koffie is hetg nooit te laat.
Die è maak je met die toets tussen escape en tab op je toetsenbord.
Mogge Frutseldingesquote:
Goeie morgen Frutsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Of ALT-138.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor koffie is het nooit te laat.
Die è maak je met die toets tussen escape en tab op je toetsenbord.
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdieptquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Das de tildè toets. ( officiele benaming dacht ik )
Ik vroeg me al af hoe je die interpunctie zo makkelijk op een toetsènbord kon plaatsen.
Dankje, ik wist al hoe je de ë en de é kon maken. Nu kan ik ook de è maken.
![]()
Ik was er heel ff.quote:
die snap ik nooit ... dan druk ik dat in krijg ik dit eruit : " ¡²¾ "quote:
Mede taalpurist?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdiept![]()
![]()
Dat krijg ik nog in den treuren te horen, vrees ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdiept![]()
![]()
Fijne dag Mquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
Zie ook hier: Mensen die dingen correct uitspreken
Nu echt weg
Schaapjuh!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bèèèèè!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die snap ik nooit ... dan druk ik dat in krijg ik dit eruit : " ¡²¾ "
NL land instellingen zeker ? lol.... Nee numpad en numpad is ook zo onlogisch vind ik![]()
* In dit bericht probeer CMG met alt 138 een é te maken. het is hem verdomd nog gelukt ook Xd....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
Zie ook hier: Mensen die dingen correct uitspreken
Nu echt weg
aaaaaaahhhquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie morgen Frutsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik hbe ook zo'n klein poesje in mn huis zwerven![]()
Kijk maar uit...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bèèèèè!
kiekeboequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
awwww....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
Sp!ts?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit...
voor je het weet word je geslacht door een moslim
er waren al schapen te weinig las ik![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
quote:
te weinig? Dan moeten ze maar overstappen op ander vlees, of zeewier van mijn part.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit...
voor je het weet word je geslacht door een moslim
er waren al schapen te weinig las ik![]()
schijnt lekker te smakenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
haat....???..of vind je ze gewoon niks aan...???
Stond gister hier volgens mij ook op de FPquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sp!ts?
daar las ik dat in.![]()
mss maak ik straks nog wat betere foto's of jat ik ze van de andere pc's deze is van 4 dagen geleden.![]()
Maar de poes is zoo sp[eels als wat.. mn posterflag moet er eens een keer aan gloven..
Ze schijnen hetzelfde te smaken als konijn. Daarom moet je bij een konijn de kop erop laten om te bewijzen dat het niet stiekum een gebraden kat is.quote:
Stiekum ben ik wel een beetje benieuwd nuquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnt lekker te smaken
Tis grijs onrustig en hyperactief?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stond gister hier volgens mij ook op de FP
Lekkaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kaley is anders een aardig katje hoor![]()
Moslims bang voor tekort aan schapenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tis grijs onrustig en hyperactief?![]()
het idee alleen al....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb trouwens nog nooit kat gegeten
Die fotoquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moslims bang voor tekort aan schapen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze schijnen hetzelfde te smaken als konijn. Daarom moet je bij een konijn de kop erop laten om te bewijzen dat het niet stiekum een gebraden kat is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Stiekum ben ik wel een beetje benieuwd nu
awww.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
kan zijn dat ie te groot uitvalt :p
quote:
Peoike, Cross' katquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik blijf em leuk vinden OA.....![]()
Vergelijk met mijn eigen kat....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik blijf em leuk vinden OA.....![]()
Wat een boos koppie!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier kijkt de kat van mijn vader ook zooo gelukkig.....![]()
lijken wel broers....quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Vergelijk met mijn eigen kat....![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier kijkt de kat van mijn vader ook zooo gelukkig.....![]()
Kontjesfoto'squote:
Dat hoef je heus niet met zo'n vrolijke smiley te bevestigen, Jort.quote:
Kan ik beter van jou ritme uitgaanquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is de dag al half om
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kontjesfoto's![]()
Doe maar borstenfoto's!![]()
Zei iemand vrolijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat hoef je heus niet met zo'n vrolijke smiley te bevestigen, Jort..
[..]
Kan ik beter van jou ritme uitgaan. Kan ik wellicht rond het middaguur weer naar bed.
.
Doe maar beiden, zeker. Kontjes zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kontjesfoto's![]()
Doe maar borstenfoto's!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |