Ja hoi!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had het tegen Flits... euh..Ftisr... euh, je weet wel.
Mooi is dat....quote:
Klopt die zijn er... Paddy oa op NWS...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat....![]()
Ik heb idd weleens gelezen dat er wat frontpagemods kwamen "stagelopen" op het forum...[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Stagelopen als mod
Krijg je dan ook stagevergoeding
tja, soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier! "W
[..]
Nee, een eerstejaarsvak.
[..]
Ja ach.
Stagelopen als mod
Stagelopen als mod
ja, ik ben nu vaker op school... Daarom meld ik me afgelopen 1,5 week iets minderquote:
Voor koffie is het nooit te laat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja, ik ben nu vaker op school... Daarom meld ik me afgelopen 1,5 week iets minder![]()
Maar ik ben toch niet te laat, hé ? (hoe doe je die apestrofe de andere kant op ? )
anders moet ik weer een briefje gaan halen... en me melden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor koffie is hetg nooit te laat.
Die è maak je met die toets tussen escape en tab op je toetsenbord.
Mogge Frutseldingesquote:
Goeie morgen Frutsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Of ALT-138.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor koffie is het nooit te laat.
Die è maak je met die toets tussen escape en tab op je toetsenbord.
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdieptquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Das de tildè toets. ( officiele benaming dacht ik )
Ik vroeg me al af hoe je die interpunctie zo makkelijk op een toetsènbord kon plaatsen.
Dankje, ik wist al hoe je de ë en de é kon maken. Nu kan ik ook de è maken.
![]()
Ik was er heel ff.quote:
die snap ik nooit ... dan druk ik dat in krijg ik dit eruit : " ¡²¾ "quote:
Mede taalpurist?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdiept![]()
![]()
Dat krijg ik nog in den treuren te horen, vrees ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dat slingertje is een tilde. Wat goed dat je je in interpunctie verdiept![]()
![]()
Fijne dag Mquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
Zie ook hier: Mensen die dingen correct uitspreken
Nu echt weg
Schaapjuh!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bèèèèè!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die snap ik nooit ... dan druk ik dat in krijg ik dit eruit : " ¡²¾ "
NL land instellingen zeker ? lol.... Nee numpad en numpad is ook zo onlogisch vind ik![]()
* In dit bericht probeer CMG met alt 138 een é te maken. het is hem verdomd nog gelukt ook Xd....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
Zie ook hier: Mensen die dingen correct uitspreken
Nu echt weg
aaaaaaahhhquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie morgen Frutsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik hbe ook zo'n klein poesje in mn huis zwerven![]()
Kijk maar uit...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bèèèèè!
kiekeboequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
awwww....quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
Sp!ts?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit...
voor je het weet word je geslacht door een moslim
er waren al schapen te weinig las ik![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff kijken....![]()
[afbeelding]
quote:
te weinig? Dan moeten ze maar overstappen op ander vlees, of zeewier van mijn part.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit...
voor je het weet word je geslacht door een moslim
er waren al schapen te weinig las ik![]()
schijnt lekker te smakenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
haat....???..of vind je ze gewoon niks aan...???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |