ik schreef net goedeorgen. een m te weing dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de benodigde m ?
En ja, ut wordt een zware dag, sliep pas na 02.00 uur ofzo
Hier schijnt scheen de zon ook even, maar het is 16 graden. Verder lukt het allemaal wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
papier!
Alles prima hier hoor. Zonnetje schijnt, internet werkt.. zalig
zo zo, wat een luxe!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een schoonmaakbedrijf voor gecontracteerd!
Ah, dus daar hoef je je niet druk om te maken ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een schoonmaakbedrijf voor gecontracteerd!
Vanochtend rond half 7 nog even regen gehad toen ik op de fiets zat...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier schijnt scheen de zon ook even, maar het is 16 graden. Verder lukt het allemaal wel.
Mja, zou je denken hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Moguhquote:
Deze (quote:
16 graden, hier was het vanochtend om 8 uur al lekker 26, en zonet was het 34 of zo... maar dat is wel vaker hier trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier schijnt scheen de zon ook even, maar het is 16 graden. Verder lukt het allemaal wel.
34... dat gebeurt hier zo eens in de 800 dagen ofzo....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
16 graden, hier was het vanochtend om 8 uur al lekker 26, en zonet was het 34 of zo... maar dat is wel vaker hier trouwens
ttttttttttsssssssss......quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Deze ( [afbeelding] ) is veel leuker..![]()
voor jou humeur misschien, goedemorgen kan er niet eens vanafquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Deze ( [afbeelding] ) is veel leuker..![]()
gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
34... dat gebeurt hier zo eens in de 800 dagen ofzo....![]()
Ik zeg elke dag in mijn eerste post goedemorgen.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou humeur misschien, goedemorgen kan er niet eens vanaf![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:
das alleen voor diegenen die er dan zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag in mijn eerste post goedemorgen.....![]()
En dat is genoeg voor de hele dag...![]()
Speciaal voor jou: [KSC 454] Een kop koffie op het grasveld
![]()
Het/Hij/Ze schrijft: "Wat is het kengetal als je vanuit nederland na belgie beld"quote:
Eigenlijk klopt mijn post ook niet...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das alleen voor diegenen die er dan zijn
sommigen komen later hoor... die verslapen zich of hebben nog geen zin
klopt, maar ik ben er weer voor nuquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
indah.....![]()
![]()
...das lang geleden.....
![]()
![]()
![]()
tjah, dat is hier als het <20 wordt in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
34... dat gebeurt hier zo eens in de 800 dagen ofzo....![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het/Hij/Ze schrijft: "Wat is het kengetal als je vanuit nederland na belgie beld"
nou, NA belgie.. komt Frankrijk... das geen 0032
Als ze zou zeggen NAAR belgie... dan was het 0032
zal ik door het slotje heen posten?
Goedemorgen OA (alweer)quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt mijn post ook niet...![]()
Het was nl nog nacht.....
Dus bij deze:
Een hele goedemorgen voor iedereen!!!![]()
GOEDEMORGEN OAT'JE...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dus bij deze:
Van Dizer krijg ik dan meteen achter de schermen een oorvijgquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ja, post er gewoon doorheen...![]()
Wijzig dan meteen beld in belt...![]()
Whehehequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het/Hij/Ze schrijft: "Wat is het kengetal als je vanuit nederland na belgie beld"
ja, goedmorgen OAquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dus bij deze:
Niet doen dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Dizer krijg ik dan meteen achter de schermen een oorvijg
Zo is ie wel
Dus...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Dizer krijg ik dan meteen achter de schermen een oorvijg
Zo is ie wel
Of Luxemburg... 00352quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* maffemuts geeft frutsel nog gauw een kopje koffiequote:
hoi en welkom....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts geeft frutsel nog gauw een kopje koffiemet of zonder gebak ^^
Mjah... aan de andere kant heb ik daar weer schijt aan... maar ja..quote:
hij is in staat er een apart topic voor te openenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dus...![]()
Wat wil hij doen dan.... klikken bij een (F)A?![]()
"Euh... meneer NJ....Frutsje post door mijn slotje heen....
... geef hem aub strafwerk [afbeelding] "
![]()
thxquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts geeft frutsel nog gauw een kopje koffiemet of zonder gebak ^^
Nog lang niet joh....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ OA...===> wanneer ga je precies naar Chili.....???![]()
Concarne?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ OA...===> wanneer ga je precies naar Chili.....???![]()
oww..ik dacht dat het zeer binnenkort was...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nog lang niet joh....
Ik verblijd/verveel jullie nog (incl. vandaag) 29 dagen met mijn aanwezigheid!!![]()
Dan gaan wij daar klagen dat ie niet moet zeurenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is in staat er een apart topic voor te openen
Whehe...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is in staat er een apart topic voor te openen
Frotser!quote:
Om 17.00 heb ik college vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Tim Fritsje.....![]()
![]()
![]()
![]()
..niet naar school vandaag...????
![]()
![]()
Helaas kan je daar dan niet komen... hooguit Cross en Muckquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan gaan wij daar klagen dat ie niet moet zeuren![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frotser!![]()
![]()
![]()
[..]
Om 17.00 heb ik college vandaag
Hoe groot is dat "achter de schermen"?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas kan je daar dan niet komen... hooguit Cross en Muck
Daar ben je lekker mee dan...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om 17.00 heb ik college vandaag
Ja ach, je doet er niets aan.quote:
Yeah, life's a bitch!quote:
ik denk 10quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe groot is dat "achter de schermen"?
1 subfrum of 10?
Statistiek?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, je doet er niets aan.
Had ik dat vak vorig jaar maar moeten halen
[..]
Yeah, life's a bitch!
whaha.. da's inderdaad kut om 5 uur in de namiddag moet je voor de buis hangen, of een tukkie doen.quote:
sinds ik op de FP schrijf heb ik er 3 extraquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe groot is dat "achter de schermen"?
1 subfrum of 10?
Of de pc uitzetten, licht uit, airco uit, deur dicht en richting huis vertrekken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. da's inderdaad kut om 5 uur in de namiddag moet je voor de buis hangen, of een tukkie doen.
Kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. da's inderdaad kut om 5 uur in de namiddag moet je voor de buis hangen, of een tukkie doen.
Papier! "Wquote:
Nee, een eerstejaarsvak.quote:
Ja ach.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wij waren eerder hoor![]()
dus wij waren first![]()
Dus er wordt zelfs onderscheid gemaakt tussen forum- en frontpagemods!?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds ik op de FP schrijf heb ik er 3 extra
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Dus er wordt zelfs onderscheid gemaakt tussen forum- en frontpagemods!? [afbeelding]
Ja hoi!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had het tegen Flits... euh..Ftisr... euh, je weet wel.
Mooi is dat....quote:
Klopt die zijn er... Paddy oa op NWS...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat....![]()
Ik heb idd weleens gelezen dat er wat frontpagemods kwamen "stagelopen" op het forum...[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Stagelopen als mod
Krijg je dan ook stagevergoeding
tja, soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier! "W
[..]
Nee, een eerstejaarsvak.
[..]
Ja ach.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Stagelopen als mod
Krijg je dan ook stagevergoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |