Wij zouden het niet weten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Schizo, anyone?>
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een leuke poes.![]()
ben naar kapper brbrbrb
Nouja, wij zijn gewoon nooit alleen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij zouden het niet weten.![]()
jij en je huisdiertje in dat boxje <<<quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, wij zijn gewoon nooit alleen!.
Ja ach. Ik heb ook een bak koffie en een glas melk, ik ben nu bezig met mijn brunchquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef maffemuts het volgende:
koffie of geen koffiet helpt niet tegen mijn telkens slechterwordende humeur
de laadtijden zijn niet om vol te houden van t forum.. is ie eindelijk geladen heb ik 6 paginas of meer gemist
nja k doe mijn best om gezellig te blijven
* maffemuts zet n verse pot koffie op tafel en n kan verse melk voor bij de lunch
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef maffemuts het volgende:
koffie of geen koffiet helpt niet tegen mijn telkens slechterwordende humeur
de laadtijden zijn niet om vol te houden van t forum.. is ie eindelijk geladen heb ik 6 paginas of meer gemist
nja k doe mijn best om gezellig te blijven
* maffemuts zet n verse pot koffie op tafel en n kan verse melk voor bij de lunch
zwaarste van acces 4 allquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat voor internet heb je ?
Mjah, hier doen ze dat van 21 december t/m 6 januari... verplicht vrij zeg... iedereen...hele bedrijf dicht...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
Waarom moeten al die kutcollega's zo nodig op vakantie?![]()
Laat ze dat lekker doen als ik ook weg ben... Nu zit ik met bergen werk enzo...![]()
Idem!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, hier doen ze dat van 21 december t/m 6 januari... verplicht vrij zeg... iedereen...hele bedrijf dicht...
allemaal met vakantie...
vervelend zeg
krijg je ook extra betaaldquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
Laat ze dat lekker doen als ik ook weg ben... Nu zit ik met bergen werk enzo...![]()
Alles goed verder? Ook met dequote:
Niet verkeerd zeg ik!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, hier doen ze dat van 21 december t/m 6 januari... verplicht vrij zeg... iedereen...hele bedrijf dicht...
allemaal met vakantie...
vervelend zeg
niet verkeerd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles goed verder? Ook met de!
[..]
Niet verkeerd zeg ik!
tuulk nie doorwerken...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet verkeerd?? ZEKERS TE WETEN verkeerd doorwerken zul je!!
![]()
Hier is ook iemand met cursus vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |