quote:Op zondag 9 september 2007 10:25 schreef Linda__ het volgende:
Dank voor de tip. Gek genoeg deed ik dat in een opwelling al. Had geen effect voor haar, maar het oppakken uit de stoel gelukkig wel.
Hoe is het met Simon? Ook al bijna jarig!
Ik vind Eva nu ook echt geen babietje meer. Ze eet met de pot mee, (liefst zelf). Ze tijgert de hele kamer rond, speelt met blokjes, boekjes, krijgt steeds minder flesjes, geeft ons knuffelsen is een ontzettend lief dreumesje. Nog ruim twee weken, dan is ze één. We hebben al een cadeau. Ze krijgt een schommel, want schommelen vindt ze heerlijk. Van mijn zus krijgt ze een pop van Dille en Kamille (met dank aan Kozakken voor de tip
) want ze reageert zo op kleine kindjes, maar ze moet dan altijd er vanaf blijven. Met deze pop kan ze lekker knuffelen. (en enthousiast er op meppen
)
Maar eerst zie ik haar drie dagen niet, ik ga morgen op cursus in België en ben pas woensdagavond terug..
En nu zie ik net Eva voorbij kruipen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 10:36 schreef PM-girl het volgende:Eva kruipt! Gek he, ineens doen ze het!
Hier is het ook echt baby-af. Knuffelen, spelen, zingen en gillen, lekker slapen en heerlijk meesmikkelen van alles wat eetbaar is (ook zure komkommer ed)
quote:Op zondag 9 september 2007 10:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Jeetje Linda, dat lijkt me eng! Maar gelukkig heb je goed gehandeld.. En dan ook nog vrolijk gaan kruipen!
En kindjes met tandjes.. Dat lijkt allemaal nog zo ver weg...
Het lijkt erop dat Chris behoefte krijgt aan grotere flesjes. Hij drinkt zijn 135 ml flesjes redelijk soepel op. En komt soms na een uur alweer met honger. En drinkt dan nog eens 40 ml.. Dus morgen maar grotere flesjes halen (hebben alleen nog maar 125ml flessen). En vandaag maar gelijk maar 30 ml extra aanbieden op de momenten dat hij zijn flesjes echt snel opdrinkt.
Vannacht heb ik hem na het flesje maar even aan de borst gelegd. Heel erg handig gaat dat niet (mijn aanleggen, en zijn happen en blijven hangen). Maar hij krijgt wel wat binnen. Genoeg om hem tevreden te krijgen.
Chris lijkt ook een beetje een ritme te krijgen 's nachts. Hij komt rond 8 uur 's avonds en daarna rond 1, 4 en 8 uur. Is er een manier om die 5 uurs pauze naar 's nachts te brengen? 8,11,4,8 zou wel iets fijner zijn.
Misschien hem om 11 uur wakker maken, en hopen dat hij die 5 uur daarna haalt?
quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek he, hoe ze ineens baby-af zijn?
Fons kruipt nog steeds niet, hij blijft tijgeren en zet zich wel steeds meer op zn knietjes en dan recht om kleine stukjes te stappen. Ik vind het echt een gek zicht.
quote:Op zondag 9 september 2007 12:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Leuk is dat hé? Dat kruipen komt nog wel, hoor. Ken heeft heel lang liggen buikschuiven.
Fons met tandjes....![]()
Heel goed, zolang deze mama geen domme dingen doet (foute dingen eet).quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:38 schreef Mibos het volgende:
Neuk ik denk dat ze de foto van Simon bedoeld en Moonah voor de thee en verder zijn het vragen en dat ze op vakantie het campingbedje vergeten was en daarom haar beeb in een la sliep!!! Resume...
Chaca hoe gaat het met de kleine dame? Hoe gaat het met de grote kleine vent Brent???
eigenlijk een vraag aan iedereen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Pinkelmeisje, ik snap je verhaal niet helemaalTegen wie heb je het nou allemaal?
juist!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:38 schreef Mibos het volgende:
Neuk ik denk dat ze de foto van Simon bedoeld en Moonah voor de thee en verder zijn het vragen en dat ze op vakantie het campingbedje vergeten was en daarom haar beeb in een la sliep!!! Resume...
Chaca hoe gaat het met de kleine dame? Hoe gaat het met de grote kleine vent Brent???
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Gwennert het volgende:
simon! je bent geweldig!je luistert echt super!
![]()
Tnxquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef PM-girl het volgende:
Dankjewel rockabella (toffe nick trouwens!)
Waaaaah, Simon zat net te huilen, terwijl hij banaan at. Zie ik ineens dat meneer al twee kiezen heeft![]()
Oh ik zie het nu pas, lief!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Dean en Vivi, die mis ik al een tijdje?
Dat bedoel ik, Rockabella, het zijn bij Anna echt grote vlekken. Stippen zeg maar die op sommige plekken samensmelten tot vlekken. Geen kleine speldeprikjes dus!quote:Memmel, hier waren het ook geen vlekjes maar ook geen pukkeltjes. Eerder speldeprikjes zo klein."
Hier precies hetzelfde E.T.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef E.T. het volgende:
Das idd wel hoog, Fendy..![]()
Tijn is verkouden.. snipverkouden![]()
Al een paar dagen een hele volle neus, en gisteravond in bed begon hij er ook nog bij te hoesten. Een heel vervelend hoestje wat maar niet overging en z'n keel ging er zeer van doen. "ughe-ughe.. aauuuwww." Dus vannacht om 3 uur de sinaspril tevoorschijn gehaald (zetpillen vind ie he-le-maal niks, dus als dat niet noodzakelijk is, krijgt ie lekker sinaspril; hij vindt 't nog lekker ook) en ook meteen maar begonnen met de Bisolvondruppels. Werd ie gelukkig wat rustiger van en z'n hoest was direct een stuk minder zodat ie tenminste goed in slaap kon komen.
Vanmorgen was ie weer hartstikke vrolijk, dus gelukkig is hij er verder niet ziek onder.. vind alleen dat hoesten altijd zo naar.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde E.T.
Heb vannacht een half uur zitten stomen in de badkamer, en verder steeds wakker geworden met zo'n nare blafhoest..vanochtend moest ie niezen en kwam er een grote bel uit zijn neus, mannetje schrok zich rot en raakte helemaal overstuur
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef appelsap het volgende:
Dean zegt mama, wat lief. En best héél snel!
Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Geslaagd voor alle pincetgreep/hoera/zwaai en brabbeltests.
De spuiten gingen boelkloedig in het beentje!
Jullie vieren de 1e verjaardag dan maar niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:33 schreef nebelung het volgende:
[..]
![]()
tip: je kan ook alvast oefenen met kaarsjes uitblazen![]()
![]()
Oh, geeft niet. Geenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
Dan heb ik iets gemist zeker? Ik lees dit topic zelden eigenlijk. Nou, sorry dan
Ik was het net aan het lezen, ik was maar naar boven gaan scrollen. Jeetje zeg, dan schrik je je lam. Fijn dat het beter gaat!! Jeminee..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, geeft niet. Geenhoor!
Ik vond het eigenlijk wel een scherpe opmerking van je!
(Thies heeft in hte weekend hete thee over zich heengekregen, maar het gaat nu dus al heel wat beter.)
Volgens mij mag het en is het niet zo dat het moet...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef appelsap het volgende:
Even een vraag. Ik ben een beetje aan het rondkijken voor voedingsschema's en ik zie vrijwel overal staan vanaf 6 maanden een papfles. Hoor je dat te geven of mag het?
Nee, ik denk dat we daar met drie voor moeten zijn, dat hij van mij naar zijn papa kan stappen en dan iemand om te filmen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef appelsap het volgende:
Ik zie Fons al stappen!
Heb je er ook een filmpje van?
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef appelsap het volgende:
Ik zie Fons al stappen!
Heb je er ook een filmpje van?
Dan slaat hij dus de pruillip over en begint meteen te brullen!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:32 schreef chacama het volgende:
Moonah, je moet ook niet het hele liedje willen doen...gewoon hieperdepiep....Hoera. En gewoon elke keer als hij twee armen in de lucht gooit heel vrolijk Hoera roepen.
Hier dus niet.quote:Werkt hier erg goed.
Je hoeft niet persé yoghurt te geven hoor Appelsap, ik geef Dean altijd een Danoontje of Kwarkolino en dat vind ie heerlijk!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef appelsap het volgende:
Hier op het CB zeiden ze hetzelfde, eigenlijk nog minder. Er is niet eens gezegd wat hij wel of niet mag hebben. Maar dat hou ik zelf wel bij.
Ik vind het echt moeilijk, dat overgaan op fruit en groente en nu ook brood en yoghurt. Vooral wanneer en wat, met de slaaptijden. Nu lijkt het ineens of hij zoveel slaapt en dat alles zo dicht op elkaar zit.
Hier is het
8.00 fles 200 cc
9.30 slapen
10.30 wakker
11.00 fruit
12.00 fles 200cc
12.30 slapen
16.00 wakker
16.15 groente
19.30 fles 200cc
Nu wil ik om 12.00 brood gaan geven maar dat zit weer erg dicht op het fruit.
Dus waarschijnlijk fruit voor het ochtendslaapje en brood dan gewoon om 12 uur.
Damian lust geen yoghurt. Heb het nu 2 keer geprobeerd om te kijken of hij het lekker vindt.
Kan ik dan beter een klein papje van een lepel geven, als toetje?
Wat een vragen, wat een onzekerheid.
Oeh...ja dat kanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef Vivi het volgende:
Moonah, misschien schrikt Thies van dat "Hoera!!!!"?!
Jeetje, wel spannend hoor Mibos. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hopelijk zijn er geen bijzonderheden en hoeft er geen spreidbroek aan te pas te komen. Over dat andere denk ik even niet na. Gezonde vrolijke kindjes daar ben ik voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Mibos het volgende:
Hier is Kaith weer goedgekeurd bij het CB.
-knip-
En hoe is het met Maud?
Hij is een vreetzakje jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:01 schreef Moonah het volgende:
Goh Mibos, wat spannend zeg...
Chaca, wat jammer toch dat Maud niet goed reageert op diverse voeding.
En Viev, wat eet Dean veeeeeel!
Mibos, met Thies gaat het prima hoor. Alleen wordt hij de laatste week regelmatig midden in de nacht wakker en blíjft dat ook. Niet stilletjes, maar zeer luidruchtig.
(Van 3 tot 6 en afgelopen nacht van 4 tot 6. Ik heb hem nu eerder wakker gemaakt met zijn middagslaapje, wellicht slaapt hij dan 's nachts langer door).
Laten we maar hopen dat het een.... juist ja, een faaaaaaaase is.
Bij Ruud (3 mnd) schemeren al hoektanden en kiezen door, boven en onder. Lois zag het van de week, ik had wel zitten turen richting voorste tanden want hij zit constant met zijn tong daar te wroeten maar eerst kiezen, daar had ik nog nooit van gehoord. Toevallig moest ik de volgende dag naar het cb en daar gevraagd en laten zien. Is inderdaad niet gebruikelijk maar het kan natuurlijk wel was het droge antwoord van de cb-arts. Heb ook nog even gevoeld maar die beneden zijn echt bijna door (bij Bram zag je ze altijd nog een paar weken zitten voordat ze doorkwamen maar dit ziet er echt uit alsof het elk moment kan doorbreken). Kleine dracula. jammer want ik vind het zo schattig van die babietjes met alleen 2 ondertandenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef ik80 het volgende:
Hmm en ik maar denken hoe het komt dat Lotte een beetje uit haar doen is.
Ligt ze op haar aankleedkussen na een heerlijk bad, zie ik in haar mond ineens acherin iets wits, wtf een kies nu al? ze heet alleen nog maar boven en onder de voortanden. Moet ze niet eerst die andere krijgen?
Wel, hij stapt rustig en beheerst als hij ver genoeg staat vanwaar hij naartoe moet, maar staan wij bijvoorbeeld te dicht bij hem dan begint hij te lopen en neemt een duik. Dat deed hij hier ook op het einde van het filmpje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:40 schreef Sugar het volgende:
Ha, wat lief. En wat doet ie het lekker rustig en relaxed.Een heel verschil met Storm!
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef Mibos het volgende:
Onze kleine moppies worden gewoon hard groot Chaca...
Als ik op die foto zag hoe Simon met zijn voeten in de drinkbak van de hond gaat staan lijkt het me ook niet heel erg lang meer te duren, hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:53 schreef PM-girl het volgende:
Wat knap van Fons!!
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, dat Simon dat al snel zou kunnen (wie weet duurt het ook nog heel lang). Zo bijzonder!
Hmja, dat had ik ook vreselijk als kind en Dean heeft de vorige keer dat hij zo hoestte ook al Ventolin gehad idd...ik zit ook elke nacht een half uur met hem in de badkamer te stomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef E.T. het volgende:
Hier heerst trouwens pseudo-kroep, Vivi.. (hing tenminste een briefje bij het kdv).
Die Bisolvon helpt alleen maar om eventueel vastzittend slijm los te krijgen..
Oh nee joh, niet doen! Ik ben juist blij dat ik het weet zeg! Ik houd hem nu nog wat strenger in de gaten gewoonquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Leah het volgende:
Shit... nou baal ik dat ik je zo aan het schrikken heb gemaakt. Sorry hoor!
Ik heb het allemaal uit 'Oei, ik groei' . Kan je gewoon bij de Prenatal kopen hoor. Het klopt steeds, dus denk ik dat het wel een nuttig boek is. Maar ik laat me er niet door leiden hoor...quote:Op zondag 16 september 2007 22:08 schreef DaviniaHR het volgende:
....
Wat is een goed boek waar ik dit zaken in kan lezen/leren?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef Mibos het volgende:
Omdat ze net als haar collega hier in huis het nodig vind om terug te gaan naar 1 slaapje en dus lekker wakker blijft tot na het eten tussen de middag hihihi...
Op de valreep!quote:Op maandag 17 september 2007 11:37 schreef Linda__ het volgende:
Ah, ook maar weer eens een update over Eva plaatsen.
Ongeloofelijk he. Op nog geen elf maanden tijd van een boreling tot een echt ventje die rondstapt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tjonge ik lees over kindjes die staan en lopen enz, wat gebeurt er enorm veel in zo'n babyleventje!
Dat merken we, dat is waterdun nu. En stinktquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:47 schreef appelsap het volgende:
Daktarin kan inderdaad kramjes geven hoor en dat merk je vaak ook wel aan de ontlasting daarna.
Leuk he p_iglet als ze dat proberen.
Die verschillen zijn zo klein, dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:25 schreef marit1978 het volgende:
over de gekolfde voeding nog even;
hoe 'oud' is die voeding ?
de samenstelling verandert constant...de meest recent gekolfde voeding is het meest op maat.
Misschien 'oud' met 'vers' mengen als hier een groot aantal weken verschil in zit ?
Geen voedzame melk is een fabeltje. Dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef Kersjes het volgende:
Och jee p_iglet!
Hier hadden we vanmiddag weer eens een "plas-incidentje".
Ik was hem aan het voorbereiden voor zijn badje, en terwijl hij op het aankleedkussen vrolijk op zijn zojuist uitgetrokken sokje aan het kauwen was, was ik uit de bovenste la van de commode schone kleertjes aan het pakken.
Toen ik nattigheid begon te voelen was het al te laat: meneer zat rechtstreeks in de geopende la te plassen!!
De schade bedraagt 2 natte broekjes en 3 rompertjes....
Vanmiddag heeft hij zijn eerste vaccinaties gehad, met een maand vertraging op advies van de osteopaat. Ging best goed, hij heeft eventjes gehuild maar het viel verder best mee.
Hij weegt nu 6260 en is 64 cm.
4 weken terug woog hij 5700 bij 61 cm.
Hij krijgt nog volledige BV, maar zijn groeicurve buigt wat af en dat maakte de arts ongerust.
Ik vertelde sinds 3 weken weer aan het werk te zijn en dat Devin dan dus afgekolfde melk krijgt. Waarschijnlijk dus niet genoeg, of mijn melk is niet voedzaam genoeg.
Ze begon over bijvoeding, maar dat zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.
Ik krijg nog 2 weken waarna we terug moeten voor extra controle.
Moet ik me ongerust maken? Ze had het erover dat zijn geestelijke ontwikkeling in het gedrang kan komen als dit zo doorgaat. Is dat niet ietwat overdreven?
Ik wil natuurlijk het beste voor mijn kind, maar Devin maakt verder geen hongerige indruk en ik wil hem liever geen bijvoeding geven.
Maar als het niet anders kan....
Nee hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Veel voldoende drinken is wel belangrijk maar dan vooral voor jou. ik merk zelf bijvoorbeeld dat ik hoofdpijn krijg als ik meer voedt dan normaal en minder drink.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef Kersjes het volgende:
Marit, ik heb een ingenieus verversingssysteem beadcht zodat ik altijd de oudste flesjes het eerst uit de vriezer haal. Ze blijven sowieso nooi langer dan 2 weken ingevroren, dus dat zit wel goed.
Nebelung, Devin is nu 3 maanden.
Hij is goed alert en tegenwoordig steeds meer vrolijk.
En met de luierproductie zit het wel snor: meneertje plast en poept goed.
Vaker aanleggen ben ik na tips hier al gaan doen op mijn vrije dagen.
Oh, en vergeten te vermelden: ik moet meer gaan drinken van de arts!
Na de bevalling dronk ik bijna de hele dag door, mede doordat ik zo goed in de gaten werd gehouden
Die goede gewoonte is er langzaamaan een beetje uitgegaan helaas. Kan het zijn dat als ik meer drink ik dan ook meer melk krijg?
Vivi, beterschap voor Dean!
Thanksquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef appelsap het volgende:
Fendy fijne vakantie alvast.
Je mag hem eigenlijk niet eens op schoot nemen. Hij moet gewoon in een autostoeltje!
Ik zou gewoon eens rondbellen naar taxibedrijven bij je in de buurt om na te vragen.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Het taxi-bedrijf dat ik belde daarover zei heel bijdehand 'oh, maar daar hebben wij ontheffing voor, ze hoeven niet in een stoeltje'.
Toen ik vroeg hoe ze het dan deden als de ouders daar toch wel prijs op stelden viel het even stil en toen werd er dus gezegd dat zij geen stoeltjes hadden iig...
Hopelijk heb jij meer geluk.
Tsja, het zal toch wel inderdaad. Daarnaast rijdt de gemiddelde taxi-chauffeur als een kloddermongool, dus echt veiliger voel ik me er ook niet op ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef appelsap het volgende:
[..]
Serieus?
Ik schrik hier echt van. Een baby niet in een autostoeltje in de auto.
Volgens mij is het ook gewoon een lulverhaal, ontheffing. Ik kan het me echt niet voorstellen.
Het lijkt me wel dat er bedrijven zijn die het wel hebben. Zelfs bij de AH hebben ze al van die karretjes met een soort van autostoeltje erop.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, het zal toch wel inderdaad. Daarnaast rijdt de gemiddelde taxi-chauffeur als een kloddermongool, dus echt veiliger voel ik me er ook niet op ofzo
Erg goedquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Hoe is het verder met Jayden?
Heerlijk he, ongelofelijke pretbekquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef appelsap het volgende:
Fijn dat het goed gaat!
Kijk hem lachen, die oogjes.
Bron: http://www.autokinderzitjes.nl/meer_informatiequote:Welke regels gelden voor de taxi?
Op de achterbank van een taxi hoeven kinderen geen kinderzitje te gebruiken. Kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen moeten wel gebruik maken van de gordels, voor zover beschikbaar. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen in een taxi los op de achterbank zitten. Als er geen gordels in de taxi aanwezig zijn, mogen alle passagiers, zowel volwassenen als kinderen, los op de achterbank zitten.
Voorin een taxi moeten kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen de gordel gebruiken en kinderen kleiner dan 1,35 meter een goedgekeurd kinderzitje. Als er geen gordels in een taxi aanwezig zijn, mogen kinderen kleiner dan 1,35 meter niet voorin zitten, terwijl kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen in dat geval los voorin mogen zitten.
Hebben jullie geen autozitje? Of anders kunnen jullie er eentje misschien lenen? In het vliegtuig is zo'n ding namelijk ook héél handig (zo niet onmisbaar). Volgens mij kun je die op de vliegtuigstoelen ook vastzetten met de gordels (zou ik even over informeren). Hoe oud is jullie kleintje als jullie op vakantie gaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:45 schreef Fendy het volgende:
Een van jullie wel eens met een klein ukkie een taxi genomen? Zijn die te bestellen met kinderstoeltje ofzo? Ik voel er weinig voor om hem dan op schoot te nemen namelijk...
We hebben wel een zitje, een prachtige Izisleep voor in de auto. Punt is alleen dat Jayden geen eigen stoel heeft in het vliegtuig, dus daar zouden we alleen echt iets aan hebben op het moment dat we zeker weten dat er naast ons nog een stoel vrij is. Aangezien we met een charter gaan is die kans vrij klein denk ik...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:28 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Hebben jullie geen autozitje? Of anders kunnen jullie er eentje misschien lenen? In het vliegtuig is zo'n ding namelijk ook héél handig (zo niet onmisbaar). Volgens mij kun je die op de vliegtuigstoelen ook vastzetten met de gordels (zou ik even over informeren). Hoe oud is jullie kleintje als jullie op vakantie gaan?
Dankje.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Tis wel een onwijs mooi mannetje appelsap, dat ten eerste
Misschien raakt ie te vol zo met alles tegelijk? Is het een idee om hem bv. 1,5 uur later de fles eens te geven ipv naast de boterham? Hier werkt dat wel.
En een badring kopenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:08 schreef Moonah het volgende:
*Eng verhaal*
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:18 schreef Vivi het volgende:
En Dean's vrouw heeft al tanden, hij mag wel opschieten voordat ze hem laat staan voor een loverpeuter
met een compleet melkgebit
![]()
Ja, dat is wel zo! Ik doe dan ook helemaal niet zielig als hij valt oid, maar ik doe dan net alsof het heel erg leuk isquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi verhaal Vief![]()
Ik heb er wel een vraag bij. Als ik Brent heel zielig vind vindt hij zichzelf ook langer zielig. Da's bij jou dus niet zo?
zolang ze voldoende drinkt, niet suf wordt en geen koorts ontwikkeld, hou ik het voorlopig op tandenpoep. Succes en een pot sudocreme ging er dan per week bij mij wel doorheen om over de hoeveelheid rompers maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef Memmel het volgende:
He Kersjes, ik kan me goed voorstellen dat je je aangevallen voelt. Ik zou dat ook wel gewoon bespreken wanneer je op je afspraak bent. En idd de andere curve meenemen.
Bedankt voor de tips over het kwijlen, ik snap dat dat erbij hoort. Maar Anna heeft sinds een dag of vier ook 4-5 poepluiers op een dag. Ik blijf verschonen! En stinken.....ohhhhhh, niet gezond meer. En hele rode billen dus ook. Ze heeft geen koorts, is niet suf en is vrolijk, eet goed, dus ik denk niet dat het gewone diaree is, maar echt van die tandenluiers, zeg maar. Of zit ik er naast en moet ik wel oppassen met dat poepen?
Volgens mij heeft hij het echt wel door hoor, hij voert namelijk ook, nadat ik het voordeed, zijn knuffelkonijn om en om een "hapje" van zijn koekje, met een hoop gelach en blikken van "kijk es mam!" ..zou wel erg toevallig zijn als hij dat 6 keer achter elkaar deed terwijl hij er geen benul van hadquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:47 schreef Moonah het volgende:
Hé Chaca, dát is fijn, van die soja! Gefeliciteerd maar he?
Gheghe, Thies begint nu een beetje te klappen. Is idd erg schattig. Maar weet je? Net als bij "Hoera!" vindt hij het bij "Klap eens in de handjes" ook helemaal niet leuk als je met je handen omhoog gaat...![]()
Raar menneke.
Vief, wat een gepruts toch zeg, met Dean en zijn gehoest. Erg sneu voor je ventje. Wel supercute van dat speentje.En heel slim idd, als hij werkelijk dat besef heeft (eerlijk gezegd betwijfel ik dat wel hoor, zonder ook maar enige afbreuk te willen doen aan het empathisch vermogen en de intelligentie van je zoon
).
Hier is dat net andersom. Als ik zijn speen in mijn mond stop, dan pakt hij hem er gauw uit en stopt hem in zijn eigen mond.![]()
Gisteren trouwens:
Zijn eten was op, en dan zeggen wij (net als de rest van alle ouders) "Op! Opperdepop!".
Thies antwoordde: "Oppoppoppo"...![]()
Edit: Nog bedankt trouwens voor jullie meelevende reacties op het badincident.
En ik lees wel alles hier, maar ik hou het niet meer bij om op iedereen te reageren hoor. Sorry (maar da's vast wel herkenbaar.
Ik zei het van de week ook al, voor een borstgevoed kind groeit hij heel erg normaal. Ik meen me te herinneren dat hij in 4 weken 560 gram gegroeid was, dat is per week meer dan 100 gram, wat binnen de normale groei valt. Ik vreet me op van ergernis dat ze het zo officieel maken. Hoe onzeker wil je een moeder krijgen zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:42 schreef Kersjes het volgende:
Pffff, heel verhaal, gevoelig onderwerp enzo...![]()
Hier ook tandenpoepplas uit de bips met rooie plekken en alles wat er bij komt (en wat een krachten in zo'n klein lijfje! Met enige regelmaat worden er stukken in de nek gelanceerd!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef chacama het volgende:
[..]
zolang ze voldoende drinkt, niet suf wordt en geen koorts ontwikkeld, hou ik het voorlopig op tandenpoep. Succes en een pot sudocreme ging er dan per week bij mij wel doorheen om over de hoeveelheid rompers maar te zwijgen.
mijn jongste zoontje deed dat destijds ook, Viev, als ik huilde bij een zielige film of au! riep, mij zijn speen gevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het echt wel door hoor, hij voert namelijk ook, nadat ik het voordeed, zijn knuffelkonijn om en om een "hapje" van zijn koekje, met een hoop gelach en blikken van "kijk es mam!" ..zou wel erg toevallig zijn als hij dat 6 keer achter elkaar deed terwijl hij er geen benul van had.
Leuk dat Thies "Opperdepop" zegt, ga je het nog filmen, dit is wel een moment dat je van te voren weet te plannen dus dat kan goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |