quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef appelsap het volgende:
Dean zegt mama, wat lief. En best héél snel!
Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Geslaagd voor alle pincetgreep/hoera/zwaai en brabbeltests.
De spuiten gingen boelkloedig in het beentje!
Jullie vieren de 1e verjaardag dan maar niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:33 schreef nebelung het volgende:
[..]
![]()
tip: je kan ook alvast oefenen met kaarsjes uitblazen![]()
![]()
Oh, geeft niet. Geenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
Dan heb ik iets gemist zeker? Ik lees dit topic zelden eigenlijk. Nou, sorry dan
Ik was het net aan het lezen, ik was maar naar boven gaan scrollen. Jeetje zeg, dan schrik je je lam. Fijn dat het beter gaat!! Jeminee..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, geeft niet. Geenhoor!
Ik vond het eigenlijk wel een scherpe opmerking van je!
(Thies heeft in hte weekend hete thee over zich heengekregen, maar het gaat nu dus al heel wat beter.)
Volgens mij mag het en is het niet zo dat het moet...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef appelsap het volgende:
Even een vraag. Ik ben een beetje aan het rondkijken voor voedingsschema's en ik zie vrijwel overal staan vanaf 6 maanden een papfles. Hoor je dat te geven of mag het?
Nee, ik denk dat we daar met drie voor moeten zijn, dat hij van mij naar zijn papa kan stappen en dan iemand om te filmen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef appelsap het volgende:
Ik zie Fons al stappen!
Heb je er ook een filmpje van?
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef appelsap het volgende:
Ik zie Fons al stappen!
Heb je er ook een filmpje van?
Dan slaat hij dus de pruillip over en begint meteen te brullen!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:32 schreef chacama het volgende:
Moonah, je moet ook niet het hele liedje willen doen...gewoon hieperdepiep....Hoera. En gewoon elke keer als hij twee armen in de lucht gooit heel vrolijk Hoera roepen.
Hier dus niet.quote:Werkt hier erg goed.
Je hoeft niet persé yoghurt te geven hoor Appelsap, ik geef Dean altijd een Danoontje of Kwarkolino en dat vind ie heerlijk!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef appelsap het volgende:
Hier op het CB zeiden ze hetzelfde, eigenlijk nog minder. Er is niet eens gezegd wat hij wel of niet mag hebben. Maar dat hou ik zelf wel bij.
Ik vind het echt moeilijk, dat overgaan op fruit en groente en nu ook brood en yoghurt. Vooral wanneer en wat, met de slaaptijden. Nu lijkt het ineens of hij zoveel slaapt en dat alles zo dicht op elkaar zit.
Hier is het
8.00 fles 200 cc
9.30 slapen
10.30 wakker
11.00 fruit
12.00 fles 200cc
12.30 slapen
16.00 wakker
16.15 groente
19.30 fles 200cc
Nu wil ik om 12.00 brood gaan geven maar dat zit weer erg dicht op het fruit.
Dus waarschijnlijk fruit voor het ochtendslaapje en brood dan gewoon om 12 uur.
Damian lust geen yoghurt. Heb het nu 2 keer geprobeerd om te kijken of hij het lekker vindt.
Kan ik dan beter een klein papje van een lepel geven, als toetje?
Wat een vragen, wat een onzekerheid.
Oeh...ja dat kanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef Vivi het volgende:
Moonah, misschien schrikt Thies van dat "Hoera!!!!"?!
Jeetje, wel spannend hoor Mibos. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hopelijk zijn er geen bijzonderheden en hoeft er geen spreidbroek aan te pas te komen. Over dat andere denk ik even niet na. Gezonde vrolijke kindjes daar ben ik voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Mibos het volgende:
Hier is Kaith weer goedgekeurd bij het CB.
-knip-
En hoe is het met Maud?
Hij is een vreetzakje jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:01 schreef Moonah het volgende:
Goh Mibos, wat spannend zeg...
Chaca, wat jammer toch dat Maud niet goed reageert op diverse voeding.
En Viev, wat eet Dean veeeeeel!
Mibos, met Thies gaat het prima hoor. Alleen wordt hij de laatste week regelmatig midden in de nacht wakker en blíjft dat ook. Niet stilletjes, maar zeer luidruchtig.
(Van 3 tot 6 en afgelopen nacht van 4 tot 6. Ik heb hem nu eerder wakker gemaakt met zijn middagslaapje, wellicht slaapt hij dan 's nachts langer door).
Laten we maar hopen dat het een.... juist ja, een faaaaaaaase is.
Bij Ruud (3 mnd) schemeren al hoektanden en kiezen door, boven en onder. Lois zag het van de week, ik had wel zitten turen richting voorste tanden want hij zit constant met zijn tong daar te wroeten maar eerst kiezen, daar had ik nog nooit van gehoord. Toevallig moest ik de volgende dag naar het cb en daar gevraagd en laten zien. Is inderdaad niet gebruikelijk maar het kan natuurlijk wel was het droge antwoord van de cb-arts. Heb ook nog even gevoeld maar die beneden zijn echt bijna door (bij Bram zag je ze altijd nog een paar weken zitten voordat ze doorkwamen maar dit ziet er echt uit alsof het elk moment kan doorbreken). Kleine dracula. jammer want ik vind het zo schattig van die babietjes met alleen 2 ondertandenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef ik80 het volgende:
Hmm en ik maar denken hoe het komt dat Lotte een beetje uit haar doen is.
Ligt ze op haar aankleedkussen na een heerlijk bad, zie ik in haar mond ineens acherin iets wits, wtf een kies nu al? ze heet alleen nog maar boven en onder de voortanden. Moet ze niet eerst die andere krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |