abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53121992
Och Tijn, beterschap jongen! En Jayden ook, wat een hoge koorts zeg...
Oh, en Iben en Dean ook al ziek zie ik nu. Nounou, wat een ziekenboeg hier!
En Anna weer wat beterderder?

Simon, grote vriend, ook al twee kiezen! Maf he PM, zoals onze mannen gelijk op gaan?

Gheghe, Dean dramaqueenking! Lief he Vief, als hij je roept?
Ik merk wel dat Thies me echt daarmee kan bespelen. Als hij jengelt of zeurt kan ik dat indien nodig best negeren. Gooit hij er echter een keertje 'Mama' tussendoor dan bezwijk ik...

Pinkelmeisje, je zegt dat Charlie in haar loopstoeltje rondcrosst. Dat is natuurlijk erg leuk en ook gemakkelijk voor haar. Maar toch zou ik dat niet doen. Het stimuleert haar niet in het ontwikkelen van de dingen die ze nog moeilijk vindt. Zitten is passief in een stoeltje, ze oefent dan niet haar rugspieren en balans. Ook leren kruipen/lopen is met het gebruik van zo'n loopstoel niet nodig, immers, ze komt toch wel waar ze wezen wil, dus waarom dan moeilijk gaan kruipen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53122119
Alle zieke kindjes beterschap!

Dean zegt mama, wat lief. En best snel!
pi_53122340
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef appelsap het volgende:

Dean zegt mama, wat lief. En best héél snel!
pi_53122534
Er komen hier steeds raardere geluiden uit de wieg. Alsof Chris een kruizing tussen een knorrend biggetje, een piepend vogeltje en een grommende leeuw is..
Maar gelukkig geen koorts. Zoals de andere kindjes. Hopelijk zijn die ook weer snel helemaal fit!

Morgen gaat Chris voor het eerst naar het CB. Eens kijken hoe groot en zwaar onze man nu is.
  woensdag 12 september 2007 @ 21:13:59 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53131947
Ik dacht dat het met Anna wat beterder ging, vanmorgen helemaal koortsvrij, vanmiddag waren de vlekken al een heel stuk minder. Maar nu had ze net weer 37,9 koorts. Ik weet niet hoor. Als ze nou morgen nog die verhoging blijft houden en dat reutelen, ga ik vrijdag toch weer even naar de dokter. Kan beter een keer teveel gaan dan te weinig,toch? Al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust...

Alle kindjes een dikke kus en heel veel beterschap!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53139487
He Memmel. Vervelend dat de koorts terug is bij Anna. Als je het niet vertrouwd zou ik ook langs de huisarts gaan.

Chris is vannacht maar 1 keer wakker geweest. Gisteravond hebben we meneer tegen 11 uur wakker gemaakt voor een flesje. Hij heeft zonder veel gedoe 135 ml gedronken. En werd vannacht rond 4 uur wakker. Dus hij heeft zijn 5 uurs slaapje (normaal meestal tussen 20.00 en 1.00) gewoon alsnog gedaan, maar nu tussen 23.00 en 4.00. Iets menselijkere tijden.

Om 11.20 gaan we naar het CB. Eens kijken of meneer door de keuring komt..
pi_53140376
Aggos, al die zieke kindertjes. Beterschap Ruudje is ook verkouden, zo lastig als je als babietje niet door je neus kan ademen. Gelukkig laat hij het neussprayen nog toe Gelukkig maar want ik vind het zo belangrijk bij die kleintjes, voor je het weet hebben ze oorontsteking.

Ik vertel hier niet zo vaak want eigenlijk valt er weinig te vertellen. Ruud doet het zo goed. Hij is een tevreden gezellige baby. Hij slaapt nog steeds door en dat is zo ontzettend lekker! Verder zijn we gister op het consultatieburo geweest en hij is nu (bijna 3 mnd) 7900 gram en 64 cm. Hollands welvaren Hij vindt het prachtig als hij aandacht krijgt van Bram of Iris. En als papa thuis is ben ik compleet uit de gratie. Draait zich zowat om in zijn wippertje om papa te zien dus hij staat tijdens het eten altijd naast papa. Het is zo heerlijk om hem te horen keten in de box, hij kan zich daar prima vermaken. Helaas is het nu stil in huis, hij is een dag wennen op het kdv, volgende week moet ik weer aan het werk.
pi_53140538
aah zielug al die zieke kindjes...sterkte !
  donderdag 13 september 2007 @ 12:02:10 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53142456
Leuk he moonah, die gelijkenis! En zo grappig dat bijvoorbeeld Storm weer zo ontzettend verder lijkt, terwijl het maar 1 maand scheelt.
Net weer goedgekeurd op het bureau. Niet veel aangekomen, wel gegroeid.
Geslaagd voor alle pincetgreep/hoera/zwaai en brabbeltests.
De spuiten gingen boelkloedig in het beentje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53142643
Hier gaan we zo ook weer vertrekken naar het bureau. Ze is nu 10 maanden en een week en de laatste keer dat we gingen was ze 7 1;/2 maand dus ik ben erg benieuwd. In lengte lijkt het mee te vallen maar ze is wel smaller geworden dus ik denk dat ze ook niet zoveel is aangekomen. Ben wel benieuwd of ze prikjes krijgt want die moeten eigenlijk met 11 maanden toch?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 13 september 2007 @ 12:15:54 #86
94046 PM-girl
pi_53142852
Ja Mibos, 11 maanden inderdaad. Maar het mag naar voren of naar achter schuiven. Zo krijgen wij de volgende pas met 15 maanden, terwijl 14 normaal is dacht ik.
*
pi_53143017
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Geslaagd voor alle pincetgreep/hoera/zwaai en brabbeltests.
De spuiten gingen boelkloedig in het beentje!
Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.

Karin, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Ruud!
  donderdag 13 september 2007 @ 12:25:58 #88
94046 PM-girl
pi_53143129
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.
Jullie vieren de 1e verjaardag dan maar niet?

Man, Simon is zó stoer, hij rukte zelf meteen zijn pleistertje van zijn been, zonder kik

Overigens heb ik net ook de WHO-groeicurve benoemd, want die wijkt dit keer duidelijk af. Ze zou eens gaan googlen!
*
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2007 @ 12:28:24 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53143187
Hoe geef jij die Bisolvon druppels E.T.? Uit het dingetje dat erbij geleverd is? Milo vind het heel smerig, dus ik gooi het door zijn flesje als het nodig is. Hier trouwens ook een snipverkouden, hoesterig ventje, mét prutoogjes. Gelukkig is dat laatste alweer bijna voorbij en ook zijn hoest houdt hem 's nachts niet meer wakker. Nu die snot nog onder de duim zien te krijgen. Mèn wat loopt ie te draaien om maar onder de tissue uit te komen

Mibos ik denk dat ze die prik volgende maand gaan geven, dan is ze 11 maanden en een week. Lijkt me toch dichter in de richting te komen dan vandaag. Ik hoop het in ieder geval, want die prikjes zijn nou niet bepaald een leuk moment. Ik zit altijd met het zweet op mijn rug en ben zo blij dat het weer achter de rug is. Gelukkig is het voor Milo nog niet zover.

Milo tijgert de hele woonkamer door. Niet naar de kattenbrokjes Milo, niet naar mama's laptop en stekkerblok, niet aan de stereo komen, niet in de lectuurmand graaien... ik ben de hele dag bezig om hem ergens vandaan te trekken en weer op een veiliger plekje te laten spelen Verder vindt Milo het heel erg leuk om te staan en met mama's hulp een paar stapjes te lopen. Zitten gaat nog niet zo goed zonder steun en uitzichzelf zitten lukt nog zeker niet. Verder is het nog steeds een heerlijk rustig en tevreden filosoofje (copyright Vivi) Het eten gaat helaas nog steeds niet van harte. Hij laat vaak de helft van zijn flesje staan en fruit/groentehapjes eet hij maar een half potje van. Een halve liga in zijn knuistje vind hij wel geweldig. Ik maak me er gelukkig niet meer zoveel zorgen over als in het begin. Eet hij niet genoeg, dan komt dat met het volgende eetmoment wel weer goed. Volgende week moeten wij ook weer naar het cb want dan is Milo 7,5 maand. Ik ben dus erg benieuwd of hij goed gegroeid is. Vivi wat heerlijk dat Dean al mama zegt! Milo komt niet verder dan babababa en mammuh, al denk ik zelf dat hij zich nog niet bewust is dat wij dat zijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:31:54 #90
94046 PM-girl
pi_53143284
Slaapmeisje, de lectuurbak is toch het leukste speelgoed
Overal kranten, snippers en een kind dat de krant leest (open en dicht doet, op dezelfde pagina ) op zijn kop!

Fijn dat het zo goed gaat met Milo!
*
pi_53143293
Chris is bijna goedgekeurd. Hij is nu 5050gr en 57,6 cm. Netjes tegen de bovenste lijn van ons groeiboek aan. Een dikke kilo meer dan zijn geboortegewicht, en zelfs anderhalve kilo meer dan zijn dip. En 3,6 cm gegroeid. En zijn hoofdomtrek is nu 39,4cm alweer 2,4 meer dan een maand geleden.
Alleen vond de arts een klein ruisje op zijn hart. Niet zorgwekkend, omdat hij goed groeit en verder geen problemen heeft. Maar we moesten toch maar eens met de huisarts bellen of we er toch meer aandacht aan moeten besteden. De arts zei ook dat ze vaker ruisjes horen, terwijl er niks aan de hand is. Dus ik maak me er nog niet echt zorgen over.
pi_53143314
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:

tip: je kan ook alvast oefenen met kaarsjes uitblazen
Variety is the spice of life
pi_53143958
Beterschap voor alle zieke kindertjes!

Moonah gaat het al weer beter met Thies?

Hier gaat alles goed! as maandag ga ik met Jet voor het eerst babyzwemmen, we gaan voor het teddybeer diploma
Kan ze eindelijk haar badpak uit proberen! Ben ook wel echt benieuwd of ze het wat vind ben ik straks heel enthousiast vind zij er niks aan .....

Voor de rest is ze heel lui ze moet natuurlijk vanalles al kunnen maar dat kan ze gewoon nog niet

Vandaag is ze al drie maanden oud !!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_53144139
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:33 schreef nebelung het volgende:

[..]

tip: je kan ook alvast oefenen met kaarsjes uitblazen
U bent de grappigste thuis?
Brandwond begint toch al aardig weg te trekken gelukkig!

Haha, luie Jetje!
pi_53144192
Dan heb ik iets gemist zeker? Ik lees dit topic zelden eigenlijk. Nou, sorry dan
pi_53144297
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
Dan heb ik iets gemist zeker? Ik lees dit topic zelden eigenlijk. Nou, sorry dan
Oh, geeft niet. Geen hoor!
Ik vond het eigenlijk wel een scherpe opmerking van je!
(Thies heeft in hte weekend hete thee over zich heengekregen, maar het gaat nu dus al heel wat beter.)
pi_53144320
Fijn dat het goed gaat met Ruud en Milo!

Chris is weer goed gegroeid!

Gaat snel he Beaker!

Even een vraag. Ik ben een beetje aan het rondkijken voor voedingsschema's en ik zie vrijwel overal staan vanaf 6 maanden een papfles. Hoor je dat te geven of mag het?
pi_53144388
Is krijgt op 26 september haar eerste prikjes, dames hoe kan ik me hier het beste op voorbereiden?
Heb al een homeopathisch middeltje (zetpil) in huis dat goed zou moeten werken, maar wat helpt nog meer mocht ze ergens last van gaan krijgen, wil graag goed beslagen ten ijs komen
Mama van Isa en Ties
pi_53144431
Marlieske, ik denk niet echt dat je je er verder op kan voorbereiden.
Als ze verder ergens last van krijgt dan gewoon lekker vertroetelen, beentjes misschien zachtjes masseren, dat werkt soms wel.
pi_53144434
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:07 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, geeft niet. Geen hoor!
Ik vond het eigenlijk wel een scherpe opmerking van je!
(Thies heeft in hte weekend hete thee over zich heengekregen, maar het gaat nu dus al heel wat beter.)
Ik was het net aan het lezen, ik was maar naar boven gaan scrollen. Jeetje zeg, dan schrik je je lam. Fijn dat het beter gaat!! Jeminee..

ik moest dus lachen omdat je hoera aan het oefenen bent. Ik oefende dus met een kaarsje, zodat ze kon 'blazen' bij de taart. Iedereen vond dat maar stom, maar mooi dat ze blies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')