eigenlijk een vraag aan iedereen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Pinkelmeisje, ik snap je verhaal niet helemaalTegen wie heb je het nou allemaal?

juist!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:38 schreef Mibos het volgende:
Neuk ik denk dat ze de foto van Simon bedoeld en Moonah voor de thee en verder zijn het vragen en dat ze op vakantie het campingbedje vergeten was en daarom haar beeb in een la sliep!!! Resume...
Chaca hoe gaat het met de kleine dame? Hoe gaat het met de grote kleine vent Brent???

quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Gwennert het volgende:
simon! je bent geweldig!je luistert echt super!
![]()

Tnxquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef PM-girl het volgende:
Dankjewel rockabella (toffe nick trouwens!)
Waaaaah, Simon zat net te huilen, terwijl hij banaan at. Zie ik ineens dat meneer al twee kiezen heeft![]()

Oh ik zie het nu pas, lief!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Dean en Vivi, die mis ik al een tijdje?

Dat bedoel ik, Rockabella, het zijn bij Anna echt grote vlekken. Stippen zeg maar die op sommige plekken samensmelten tot vlekken. Geen kleine speldeprikjes dus!quote:Memmel, hier waren het ook geen vlekjes maar ook geen pukkeltjes. Eerder speldeprikjes zo klein."

Hier precies hetzelfde E.T.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef E.T. het volgende:
Das idd wel hoog, Fendy..![]()
Tijn is verkouden.. snipverkouden![]()
Al een paar dagen een hele volle neus, en gisteravond in bed begon hij er ook nog bij te hoesten. Een heel vervelend hoestje wat maar niet overging en z'n keel ging er zeer van doen. "ughe-ughe.. aauuuwww." Dus vannacht om 3 uur de sinaspril tevoorschijn gehaald (zetpillen vind ie he-le-maal niks, dus als dat niet noodzakelijk is, krijgt ie lekker sinaspril; hij vindt 't nog lekker ook) en ook meteen maar begonnen met de Bisolvondruppels. Werd ie gelukkig wat rustiger van en z'n hoest was direct een stuk minder zodat ie tenminste goed in slaap kon komen.
Vanmorgen was ie weer hartstikke vrolijk, dus gelukkig is hij er verder niet ziek onder.. vind alleen dat hoesten altijd zo naar.

quote:Op woensdag 12 september 2007 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde E.T.
Heb vannacht een half uur zitten stomen in de badkamer, en verder steeds wakker geworden met zo'n nare blafhoest..vanochtend moest ie niezen en kwam er een grote bel uit zijn neus, mannetje schrok zich rot en raakte helemaal overstuur

quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef appelsap het volgende:
Dean zegt mama, wat lief. En best héél snel!

Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Geslaagd voor alle pincetgreep/hoera/zwaai en brabbeltests.
De spuiten gingen boelkloedig in het beentje!

Jullie vieren de 1e verjaardag dan maar niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jeeeuuh! Simon ook een stoere vent!
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.![]()

quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
Thies is trouwens wel een beetje een zeikerdje hoor. We wilden oefenen met 'Hoera!' maar bij de eerste zin van hét lied krijgt hij al een pruillip en aangekomen bij dé kreet begint hij steevast te brullen.![]()

quote:Op donderdag 13 september 2007 12:33 schreef nebelung het volgende:
[..]
![]()
tip: je kan ook alvast oefenen met kaarsjes uitblazen![]()
![]()

Oh, geeft niet. Geenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
Dan heb ik iets gemist zeker? Ik lees dit topic zelden eigenlijk. Nou, sorry dan

Ik was het net aan het lezen, ik was maar naar boven gaan scrollen. Jeetje zeg, dan schrik je je lam. Fijn dat het beter gaat!! Jeminee..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, geeft niet. Geenhoor!
Ik vond het eigenlijk wel een scherpe opmerking van je!
(Thies heeft in hte weekend hete thee over zich heengekregen, maar het gaat nu dus al heel wat beter.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |